Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022
Connect with us

Συνεργασίες

Ολοκληρωμένο οικοσύστημα υπηρεσιών υγείας από την Interamerican

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

H Interamerican έχοντας πάντα στο επίκεντρο της τον άνθρωπο και τη ζωή του, έχει προχωρήσει ένα βήμα πέρα από την ασφάλιση, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα προϊόντων και διευρυμένων υπηρεσιών για την υγεία, με στόχο την παροχή ολιστικής και υψηλής ποιότητας φροντίδα σε κάθε ασφαλισμένο της.

 

Στον πυρήνα της ασφαλιστικής της δραστηριότητας βρίσκεται το Σύστημα Υγείας bewell. Αποτελεί μια καινοτομική, απόλυτα εξατομικευμένη πρόταση ασφάλισης υγείας προσφέροντας πλήρη κάλυψη και υποστήριξη σε κάθε στάδιο: από την πρόληψη και τη διάγνωση, μέχρι την περίθαλψη και τη νοσηλεία.

 

Τόσο στον πρωτοβάθμιο όσο και δευτεροβάθμιο τομέα περίθαλψης, το σύστημα υγείας Interamerican υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο, πανελλαδικής κάλυψης, συνεργαζόμενο δίκτυο 250+ διαγνωστικών κέντρων, 1.400+ Γιατρών, όλων των ειδικοτήτων. Eπίσης οι ιδιόκτητες υποδομές υγείας της Interamerican τα 2 υπερσύγχρονα Πολυϊατρεία πρωτοβάθμιας φροντίδας, MEDIFIRST, στο Μαρούσι και την Αργυρούπολη, καθώς και η γενική κλινική Αθηναϊκή ΜEDICLINIC, στους Αμπελόκηπους – εξυπηρετούν όχι μόνο τους ασφαλισμένους της εταιρίας αλλά και το ευρύ κοινό. Το 2021, τα Πολυϊατρεία MEDIFIRST διαχειρίστηκαν 154.912 ιατρικά περιστατικά, ενώ στην γενική κλινική Αθηναϊκή MEDICLINIC πραγματοποιήθηκαν 7.071 νοσηλείες και 24.078 ιατρικές επισκέψεις.

 

Στη διάθεση των ασφαλισμένων βρίσκεται, επίσης, η Γραμμή Υγείας Ιnteramerican 1010, η οποία λειτουργεί απρόσκοπτα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, για κλήσεις από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, παρέχοντας ιατρικές συμβουλές για κάθε τακτικό ή έκτακτο περιστατικό υγείας, συντονίζοντας της υγειονομική μεταφορά και προσφέροντας πληροφορίες για τη διαχείριση των συμβολαίων και των διαδικασιών.  

Για τα απαιτητικά και έκτακτα περιστατικά υγείας, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της Interamerican αναλαμβάνει την ασφαλή και υπεύθυνη υγειονομική μεταφορά των ασφαλισμένων της στην πλησιέστερη ενδεδειγμένη ιατρική μονάδα. Με τον ιδιόκτητο στόλο 18 ασθενοφόρων, και με την αποκλειστική χρήση 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της εταιρείας, ανταποκρίθηκε το 2021 συνολικά σε 34.186 περιστατικά έκτακτης ανάγκης. Συγκεκριμένα, μετέφερε 5.601 ασθενείς με ασθενοφόρο, πραγματοποίησε 104 εναέριες διακομιδές ασθενών ταξιδεύοντας από ακριτικά νησιά, αλλά και από το εξωτερικό, ενώ έδωσε συνολικά 28.768 ιατρικές συμβουλές σε περιστατικά υγείας. Αξίζει να αναφερθεί πως από το 2021, οι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών της Άνδρου, Σκύρου και Σίφνου, έχουν την κάλυψη της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της Interamerican. 

 

Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου συστήματος υγείας της Interamerican παρέχεται επιπλέον, σε όλους τους ασφαλισμένους υγείας, η πρωτοποριακή εφαρμογή Μedi ON. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να ελέγξει, εύκολα και γρήγορα, κάθε σύμπτωμα υγείας που τον ανησυχεί,  να λάβει μια αξιόπιστη εκτίμηση για την κατάσταση της υγείας του και τον τρόπο αντιμετώπισης των συμπτωμάτων. Ακόμα, μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης λαμβάνει ιατρική καθοδήγηση (τηλεφωνικά ή μέσω chat) από Γιατρό της Interamerican, ενώ έχει τη δυνατότητα να βρει στην περιοχή του τον κατάλληλο για το θέμα της υγείας του Γιατρό ή Διαγνωστικό Κέντρο, συμβεβλημένο με το Δίκτυο Υγείας της Interamerican.

 

Οι ασφαλισμένοι υγείας της Interamerican που αναζητούν μια δεύτερη ιατρική γνώμη σε ένα σοβαρό θέμα υγείας που αντιμετωπίζουν έχουν μια ακόμα εξαιρετικά σημαντική υπηρεσία στα χέρια τους: δωρεάν πρόσβαση στη μοναδική συμβουλευτική υπηρεσία Best Doctors, η οποία αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο με 50.000+ κορυφαίους Γιατρούς και 400+ ειδικότητες σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής κάθε ασφαλισμένου της, η Interamerican, σε συνεργασία με κορυφαίους οργανισμούς, εταιρίες και ειδικούς, προσφέρει ειδικά προνόμια και εξειδικευμένο περιεχόμενο στους τομείς της υγιεινής διατροφής, της φυσικής άσκησης και της καλής ψυχολογίας.

Ο κ. Γιώργος Βελιώτης, Γενικός Διευθυντής Ζωής & Υγείας της Interamerican, υπογραμμίζει: «Το μοναδικό σύστημα υγείας της Interamerican εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας και θέτει σήμερα τα θεμέλια εκείνα που θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε, μελλοντικά, στους πελάτες μας περισσότερα, ακόμη πιο καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες υγείας».

 

Συνεργασίες

Το νέο OLYMPIA ODOS app που πρέπει να κατεβάσουμε όλοι στο κινητό μας

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Τα τελευταία χρόνια ολο και περισσότεροι  επισκέπτες ανακαλύπτουν τις ομορφιές της Πελοποννήσου! Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι και το εμφανώς αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο και τώρα πλέον το OLYMPIA  ODOS APP, ένας  πολύ χρήσιμος συνοδηγός στα  ταξίδια μας για να  εξερευνίσουμε ολη την  Βόρεια  Πελοπόννησο.

Η καινοτόμα εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού είναι ήδη διαθέσιμη δωρεάν για όλους   για λειτουργικά συστήματα iOS και Android και προσφέρει υπηρεσίες που αναβαθμίζουν σημαντικά την άνεση και την ασφάλεια κάθε ταξιδιώτη στον αυτοκινητόδρομο.

Μία εφαρμογή η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να προγραμματίζουν με μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια το ταξίδι τους, ενώ φροντίζουν να εμπλουτίζουν τη διαδρομή τους με ακόμα περισσότερες απολαυστικές εμπειρίες. Η εφαρμογή παρέχει νέες δυνατότητες στους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου, ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής σε μία ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών που κάνουν κάθε διαδρομή πιο ευχάριστη και πιο ασφαλή.

Όλοι οι ταξιδιώτες, ανεξαρτήτως συνδρομής στον πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, θα λατρέψουν αυτό το νέο app, αφού μέσω αυτού έχουν πρόσβαση σε μια γκάμα από «έξυπνες» υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να υπολογίζουν το κόστος των διοδίων, να επιλέγουν τη βέλτιστη διαδρομή και να ενημερώνονται σχετικά με την πρόγνωση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο. Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους χρήστες, μέσω του διαδραστικού χάρτη της εφαρμογής,  να εντοπίζουν  εγκαίρως σημεία ενδιαφέροντος όπως Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, Χώρους Στάθμευσης και Υγιεινής, εξόδους από τον αυτοκινητόδρομο κ.α. καθώς και να συνδέονται τηλεφωνικά με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη.

Με στόχο να αναδείξει τα ωραιότερα σημεία πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, η εφαρμογή αποτελεί ταυτόχρονα και έναν -νέας γενιάς- ταξιδιωτικό οδηγό της Βόρειας Πελοποννήσου με δεκάδες επιλεγμένα αξιοθέατα, στα οποία όλοι οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν εικονικά.

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, η Ολυμπία Οδός, από την έναρξη της κατασκευής του αυτοκινητόδρομού της, παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, έχοντας επιτύχει τη μείωση κατά 93% των τροχαίων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα. Επιπλέον, βάζοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των διαδικασιών της, η εταιρεία ήταν η πρώτη που εφάρμοσε το Hybrid, ένα σύστημα που επιτρέπει τη χιλιομετρική χρέωση διοδίων με αποτέλεσμα τη μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, αλλά και τη δικαιότερη χρέωση των ταξιδιωτών.

Για τους συνδρομητές του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS τα οφέλη είναι ακόμα περισσότερα, καθώς τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν μέσω αυτής όλες τις ενέργειες που αφορούν το λογαριασμό τους, όπως να τον φορτίσουν ηλεκτρονικά, να παρακολουθούν 24/7 το λογαριασμό τους, να επεξεργάζονται τα στοιχεία του προφίλ τους και να δηλώνουν την απώλεια ή κλοπή του.

Μέσα από κάθε της βήμα, η Ολυμπία Οδός παραμένει πιστή στις δεσμεύσεις της απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον δημιουργώντας έργο προστιθέμενης αξίας για όλους μας. Και τώρα, η εταιρεία μάς καλεί στη νέα, ψηφιακή εποχή μέσα από το Olympia Odos App!

Περισσότερα

Συνεργασίες

Η FRONERI προχωρά σε μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Η FRONERI βάζει για ακόμα μία φορά τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της και προχωράει στην μείωση του πλαστικού που περιλαμβάνεται στις συσκευασίες της.  

Ειδικότερα, καταργεί 5.000.000 πλαστικά κουταλάκια από τα κυπελάκια παγωτού και τα αντικαθιστά με ξύλινα. Επιπλέον, αντικαθιστά 3.500.000 πλαστικές τάπες πυραύλων και 3.700.000 πλαστικά καπάκια και μεμβράνες με αντίστοιχα χάρτινα υλικά. 

Επιπροσθέτως, η FRONERI επεκτείνει πλέον τις δράσεις της για τη μείωση του πλαστικού και στα σημεία πώλησης των προϊόντων της, διαθέτοντας πράσινους κάδους απορριμμάτων αποκλειστικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει στην ελληνική αγορά μεγάλα brands όπως το Nuii, NIRVANA, MAGNUM, LACTA και OREO – στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια για ένα κόσμο με λιγότερα πλαστικά και αποδεικνύει έμπρακτα, σε καθημερινή βάση, πως η απόλαυση μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Νέο κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας στην Πάτρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Παρουσία στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, με νέο κατάστημα στην Πάτρα αποκτά η Παγκρήτια Τράπεζα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού της σχεδίου, το οποίο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη των εργασιών της στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. 

 

Από τις 18 Ιουλίου, το νέο κατάστημα λειτουργεί σε αναμορφωμένο κτίριο στην οδό Αγίου Ανδρέου 28 & Λ.  Όθωνος – Αμαλίας 37 με πρόσοψη σε δύο κεντρικές αρτηρίες της πόλης των Πατρών με έντονη εμπορική δραστηριότητα.

 

Το κατάστημα υποστηρίζει 7μελής ομάδα έμπειρων τραπεζικών στελεχών με επικεφαλής την κ. Θεοδώρα Καρανδρίκα. 

 

Η νέα μονάδα λειτουργεί με βάση το αναβαθμισμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που εφαρμόζει η Τράπεζα στο δίκτυό της που στοχεύει στην αποτελεσματική κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των πελατών της και στην παροχή της καλύτερης δυνατής τραπεζικής εμπειρίας, τόσο για απλές όσο και για σύνθετες και εξειδικευμένες ανάγκες.

 

Για το σκοπό αυτό έχουν διαμορφωθεί διακριτοί χώροι μέσα στο κατάστημα που υποστηρίζουν από τη μία τις παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες και από την άλλη τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη με ψηφιακά μέσα, ενώ εξειδικευμένο προσωπικό  παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες  ακόμη και απομακρυσμένα μέσω video conference.

 

Σε δήλωσή του στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας του νέου καταστήματος, ο CEO της Τράπεζας κ. Αντώνης Βαρθολομαίος ανέφερε:

 

«Φιλοδοξούμε να χτίσουμε μια νέα τράπεζα. Μια τράπεζα εύρωστη, σύγχρονη, λειτουργική και έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών.  Μια τράπεζα ΑΝΑΦΟΡΑΣ για τον μέσο Έλληνα, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιώτη. Στρατηγικό στόχο μας, αποτελεί η ενίσχυση του αποτυπώματός μας στην υπόλοιπη χώρα πέρα από τα όρια της Κρήτης μέσα από την αναδιάρθρωση του δικτύου των καταστημάτων μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινούμε τη λειτουργία του νέου καταστήματός μας προκειμένου να εξυπηρετήσουμε μια εξαιρετική από πλευράς δυναμικής αγορά, όπως αυτή της Πάτρας». 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα