Τρίτη 21 Μαρτίου 2023
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: 73χρονη βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της – Ανήμπορο να καλέσει βοήθεια το ΑΜΕΑ εγγόνι της

Δημοσιεύθηκε

στις

Μία οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε στην Πάτρα, με ηλικιωμένη γυναίκα να εντοπίζεται νεκρή στο σπίτι της, ενώ στο διαμέρισμα μαζί της βρισκόταν από το βράδυ της Τετάρτης και το 16χρονο εγγόνι της που είναι άτομο με ειδικές ανάγκες.

Η 73χρονη γυναίκα βρέθηκε το απόγευμα της Πέμπτης νεκρή μέσα στο σπίτι της κοντά στη συμβολή της Πατρών Κλάους με την Ελευθερίου Βενιζέλου.

Διαβάστε επίσης: Πάτρα: Σε αναστολή η νοσηλεύτρια που είδε τον 49χρονο – «Να ερευνηθεί ο ιδιώτης γιατρός»
Το 16χρονο παιδί δεν ήταν σε θέση λόγω της κατάστασής του να καλέσει βοήθεια, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε ακόμη πόσες ώρες ήταν νεκρή η ηλικιωμένη. Στο σπίτι έφθασε σήμερα το απόγευμα άλλο συγγενικό πρόσωπο της 73χρονης, ο οποίος διαπίστωσε πως η γυναίκα ήταν νεκρή και άμεσα ειδοποίησε τις Αρχές.

Επί τόπου έφθασε πλήρωμα του ΕΚΑΒ και αστυνομικοί, διαπιστώνοντας τον θάνατό της. Ως προς τα αίτια δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμη, αλλά σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία φαίνεται να είναι παθολογικά.

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΕΒΟ Αιγίου: Σήμερα οι αποφάσεις για την τύχη του εργοστασίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Ενα κομμάτι της «καρδιάς» του Αιγίου χτυπάει το πρωί στο υπουργείο Οικονομικών, γιατί από την απόφαση που θα πάρει – με τη σύμφωνη γνώμη του Υπερταμείου – θα κριθεί η επόμενη μέρα για τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα.

Η καθοριστική συνεδρίαση, για την έγκριση ή απόρριψη του πρότζεκτ που έχουν καταθέσει τα ΕΑΣ Αιγίου έχει προγραμματιστεί για σήμερα Τρίτη 21/03/2022, μετά την αναβολή που δόθηκε την προηγούμενη Δευτέρα. Ουσιαστικά, θα ανάψουν «πράσινο ή κόκκινο φως» στο σχέδιο – πλάνο για κατασκευή νέου, υπερσύγχρονου κτιρίου όπου θα στεγαστεί το εργοστάσιο παραγωγής οπλικών συστημάτων στην Αχαΐα, σε αντικατάσταση του ετοιμόρροπου υπάρχοντος κτιρίου που έχει κηρυχθεί «επικίνδυνο».

Οι εργαζόμενοι της ΕΒΟ Αιγίου αλλά και τοπικοί φορείς της Αιγιάλειας ούτε που θέλουν να σκέφτονται το σενάριο ν’ απορριφθεί και να τιναχτεί στον αέρα το μέλλον του εργοστασίου και το δικό τους. Με δεδομένο ότι το Αίγιο είναι η μοναδική πλέον πόλη-έδρα με μονάδα παραγωγής, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για θετική εισήγηση από το Υπουργείο.

Τα ΕΑΣ Αιγίου έχουν μετακομίσει, από τον Δεκέμβριο του 2021, σε βοηθητικές εγκαταστάσεις, αλλά ημιτελείς και οι εργαζόμενοι περιμένουν σήμερα ν’ ακούσουν τα χαρμόσυνα μαντάτα για το μέλλον τους…

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στον «χορό» των Ρίχτερ η Αμφιλοχία: Ξεπέρασαν τους 80 οι μετασεισμοί

Δημοσιεύθηκε

στις

Στον «χορό» των Ρίχτερ έχει μπει η Αμφιλοχία. Ο σεισμός των 4,6 Ρίχτερ που έγινε τα ξημερώματα και συγκεκριμένα λίγη ώρα μετά τις 2 π.μ. ξύπνησε τους κατοίκους καθώς έγινε ιδιαίτερα αισθητός.

Όπως είπε ο διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Άκης Τσελέντης στο enikos.gr, «έως τώρα έχουν καταγραφεί περισσότεροι από 80 μετασεισμοί, μεγέθους κάτω των 3 Ρίχτερ. Η εξέλιξη αυτή είναι πολύ καλή, καθώς εκτονώνεται η ενέργεια».

Ο σεισμολόγος τόνισε ότι «η πιθανότητα να είναι προσεισμική δράση είναι μικρή, αλλά για να σιγουρευτούμε 100% θα δούμε την εξέλιξη του φαινομένου και τα επόμενα 24ωρα».

Πάντως σύμφωνα με τον κ. Τσελέντη, «δεν διαπιστώνεται μετατόπιση σε γειτονικές μεγάλες ρηξιγενείς ζώνες, αλλά επειδή έχουμε πολλά όργανα στην περιοχή παρακολουθούμε το φαινόμενο με πολύ μεγάλη ακρίβεια».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «η περιοχή δεν δίνει μεγάλα γεγονότα γι’ αυτό και δεν μας ανησυχεί. Ωστόσο παρακολουθούμε την εξέλιξη».

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το εστιακό βάθος του σεισμού των 4,6 Ρίχτερ υπολογίστηκε στα 10χλμ, ενώ το επίκεντρο της δόνησης εντοπίστηκε στα 23χλμ νότια-νοτιοανατολικά της Άρτας.

enikos.gr

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αντίστροφη μέτρηση για τραίνα και προαστιακό – Αύριο τα πρώτα δρομολόγια

Δημοσιεύθηκε

στις

Την Τετάρτη, 22 Μαρτίου, αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια στα τραίνα και τον Προαστιακό τα οποία είχαν παύσει μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Χθες Δευτέρα (20/3)  συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα ασφάλειας.

Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και την αναστολή των δρομολογίων με τα τραίνα, η Hellenic Train ξεκίνησε δρομολόγια με τα λεωφορεία για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό.

Η επιβατική γραμμή που αναμένεται να τεθεί πρώτη σε λειτουργία αύριο Τετάρτη είναι αυτή που εξυπηρετεί την γραμμή Αθήνα – Χαλκίδα – Αεροδρόμιο, ενώ το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναμένεται να επανεκκινήσει στις αρχές Απριλίου.

Τι αποφασίστηκε για την επανεκκίνηση τραίνων και προαστιακού

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα (20/3) συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τραίνων. Σύμφωνα με τις τελικές αποφάσεις, οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, προκειμένου να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν, σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.

Ταυτόχρονα, αποφασίστηκε να υπάρχουν δύο μηχανοδηγοί σε όλα τα δρομολόγια των τραίνων και του προαστιακού, τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες, σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα, ήταν μόνο ένας.

Στα δρομολογια των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη, οι συνοδοί αυξάνονται σε τρεις από δύο που ήταν έως τώρα. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση

Ακόμη συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες.

Τα δρομολόγια που ξεκινούν από την Τετάρτη 22 Μαρτίου

Ο Προαστιακός Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Λιόσια – Χαλκίδα

Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα & Δράμα

Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη

Προαστιακός Πάτρα – Ρίο

Τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων

Θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).

Από αύριο θα υπάρχουν σε όλα τα δρομολόγια και του προαστιακού αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας σύνοδος αλλά και δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν ένας όπως σε Παλαιοφάρσαλο, Λιτόχωρο, Πλατύ. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Μείωση ταχύτητας:

80 χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς

100 χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Την ίδια ώρα θα υπάρξει σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας.

Διαξιφισμοί στη Βουλή για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης

Μέσα σε κλίμα έντασης, ανάλογη της όξυνσης που κυριαρχεί στο δημόσιο διάλογο για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη πραγματοποιήθηκε χθες 20 Μαρτίου η ενημέρωση του Κώστα Καραμανλή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.

Στη συζήτηση που προκλήθηκε με αίτημα της ΝΔ και στην οποία είχαν κληθεί προς ακρόαση, εκτός από τον Κώστα Καραμανλή οι πρώην υπουργοί Χρήστος Σπίρτζης επί ΣΥΡΙΖΑ και Μιχάλης Χρυσοχοίδης την περίοδο 2013-2015 που υπογράφηκε η αρχική σύμβαση «717» για την τηλεδιοίκηση-σηματοδότηση, αλλά και ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για ζητήματα υποδομών και μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, που διήρκεσε περίπου 8 ώρες, η κυβέρνηση επέμεινε στον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους, επιρρίπτοντας ευθύνες στον σταθμάρχη για όσα συνέβησαν τη μοιραία νύχτα.

Στη Λάρισσα ο Αλέξης Τσίπρας

Χθες, Δευτέρα (20/3) ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βρέθηκε στη Λάρισσα όπου μαζί με μηχανοδηγούς και σταθμάρχες επισκέφθηκε το κέντρο τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού σταθμού της πόλης.

Κατά την επίσκεψή του ο κ. Τσίπρας συζήτησε με εργαζόμενους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συντελέστηκε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, καθώς και για τις δικλείδες ασφαλείας που υπήρχαν μέχρι το 2019 και οι οποίες εν συνεχεία είτε απαξιώθηκαν είτε καταργήθηκαν.

Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε πως το Κέντρο Τηλεδιοίκησης της Λάρισσας, το οποίο «έβλεπε» την κίνηση των τρένων από το Δομοκό μέχρι το Πλατύ – δηλαδή και το σημείο του δυστυχήματος – και που λειτουργούσε ως τον Ιούλιο του 2019, έχει καταστραφεί πλήρως και μέχρι και σήμερα βρίσκεται εκτός λειτουργίας.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα