Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
Connect with us

Lifestyle

Αφιέρωμα: Η κόντρα Βίσση-Βανδή και η εμπλοκή της Καίτης Γαρμπή

Δημοσιεύθηκε

στις

Άννα Βίσση-Καίτη Γαρμπή-Δέσποινα Βανδή: Τρία μεγάλα ονόματα, τρεις ιστορίες γραμμένες με χρυσά γράμματα στην ελληνική δισκογραφία και τις πίστες. Ο πρώτος προσωπικός δίσκος της Βίσση κυκλοφόρησε το 1977, της Γαρμπή το 1989 και της Βανδή το 1994. Και οι τρεις έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις δίσκων, έχουν εκατομμύρια θεάσεις στο youtube, αμέτρητες επιτυχίες, διαχρονικά τραγούδια στο ενεργητικό τους και οργανωμένα επίσημα fanclub στελεχωμένα από φανατικούς θαυμαστές που τις ακολουθούν σε κάθε τους βήμα (τους Fannatics, τους Garbofans και τους Vandicted αντίστοιχα).

Κάποιες φορές οι δρόμοι τους διασταυρώθηκαν, όπως και τα “ξίφη” τους. Πώς προέκυψαν αυτές οι κόντρες και τι συνέβαινε στα παρασκήνια; Τι συνδέει και τι χωρίζει τις τρεις Ελληνίδες σούπερ σταρ; Το gnomip έψαξε και βρήκε για εσάς όλες τις λεπτομέρειες!

Άννα Βίσση-Καίτη Γαρμπή: Μια κόντρα επί ίσοις όροις

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη καλλιτεχνική κόντρα των 90’s που κράτησε σχεδόν επτά χρόνια (1993-2000). Ο έντυπος κίτρινος Τύπος της εποχής τις ήθελε αντίπαλες λόγω υψηλών πωλήσεων δίσκων και τις τεράστιας επιτυχίας σε νυχτερινά κέντρα. Πολύ συχνά όταν αναφέρονταν τα δημοσιεύματα στη μία, ξεκινούσαν με τη φράση “Στο αντίπαλο στρατόπεδο…” για την άλλη. Ακομπλεξάριστες οι ίδιες δεν τροφοδοτούσαν τέτοιου είδους δημοσιεύματα, αλλά αντιθέτως δέχονταν να φωτογραφηθούν μαζί ποζάροντας με τα βραβεία του μουσικού περιοδικού “Ποπ Κορν”, που κέρδιζαν με ψηφοφορία του κοινού. Οι θαυμαστές τους έρχονταν σε ρήξη για το ποια είναι καλύτερη δημοσιεύοντας απαντητικές επιστολές κι ανταλλάσσοντας ακόμα και ύβρεις στο παραπάνω αναφερθέν μουσικό περιοδικό. Πάντως ποτέ στα δημοσιεύματα δεν γινόταν λόγος για αντιγραφές, καθώς η καθεμία είχε το δικό της ρεπερτόριο και τη δική της καλλιτεχνική ταυτότητα.

Θέλοντας να σατιρίσουν αλλά και να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις για τη φημολογούμενη κόντρα τους έκαναν ένα κωμικό σκετς τη σεζόν 1994-95 στην εκπομπή που παρουσίαζε η Βίσση στον ΑΝΤ1 με τίτλο “Με Αγάπη Άννα”, όπου η Γαρμπή ως καλεσμένη παρουσίασε τον τότε νέο της δίσκο με τίτλο “Ατόφιο Χρυσάφι”. Στο συγκεκριμένο σκετς υποτίθεται ότι ξεμάλλιαζε η μία την άλλη λόγω διαφωνιών για το σόου. Στα χρόνια που ακολούθησαν “Αρχίζω Πόλεμο”-“Κλίμα Τροπικό” (1996), “Τραύμα”-“Ευαισθησίες” (1997), “Αντίδοτο”-“Δώρο Θεού” (1998 και 1999 αντίστοιχα) και “Το Κάτι”-“Αγάπη Υπερβολική” (2000) ήταν οι…ανταγωνιστικοί (σε πωλήσεις, τραγούδια-επιτυχίες, video clips και εξώφυλλα) δίσκοι.

Η άνοδος της Βανδή

Η Δέσποινα Βανδή είχε ξεχωρίσει με τους δύο της πρώτους δίσκους και είχε λάβει καλές κριτικές για κάποια από τα πρώτα τραγούδια της, όπως το “Γέλα μου”, το “Αδιέξοδο” και το “Εσένα Περιμένω”. Αν και δεν είχε γίνει ακόμα φίρμα, όπως ήταν οι άλλες δύο, το όνομά της συζητιόταν έντονα στη νυχτερινή Αθήνα και πολλοί τη χαρακτήριζαν ως το “μέλλον της Ελλάδας”. Έτσι, έμπαινε σαν σφήνα ανάμεσα στην Καίτη Γαρμπή και την Άννα Βίσση, που μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον της showbiz, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν κι άλλα πολύ μεγάλα καταξιωμένα γυναικεία ονόματα στον χώρο, όπως αυτό της Άντζελας Δημητρίου. Η έναρξη της δισκογραφικής συνεργασίας της Δέσποινας Βανδή με τον Φοίβο από το 1997 κι εξής εκτόξευσε τις πωλήσεις αλλά και την καριέρα της.

Εν τω μεταξύ, την περίοδο μέσα 1998-αρχές 2000 η Άννα Βίσση και η Καίτη Γαρμπή είχαν προσωρινά αποσυρθεί από τις πίστες και τη νυχτερινή Αθήνα. Η πρώτη απουσίαζε στο εξωτερικό κάνοντας προσπάθεια για διεθνή καριέρα και η δεύτερη ήταν νιόπαντρη και ήθελε να κάνει παιδί (τον γιο της γέννησε τελικά στα τέλη του 1999). Έτσι, στη νυχτερινή Αθήνα για μία ολόκληρη διετία (τρεις σεζόν) η Βανδή ήταν μόνη της και χωρίς αντίπαλο στην ουσία με μόνη εξαίρεση την πολλά υποσχόμενη και ανερχόμενη τότε Νατάσα Θεοδωρίδου, που όμως ακόμα δεν ηγείτο σχήματος. Η εμφάνιση της Βανδή στο σίριαλ “Δύο Ξένοι” επίσης βοήθησε αρκετά στην ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της δημοτικότητάς της, καθώς εκεί ερμήνευσε για τις ανάγκες του ρόλου (υποδυόταν μια λαϊκή τραγουδίστρια) σημαντικά άσματα, όπως “Το Τραγούδι της Ερήμου” αποσπώντας πολύ θετικές κριτικές.

“Καλύτερα οι δυο τους”

Την άνοιξη του 2000 η Καίτη Γαρμπή έκανε δυναμικό comeback από τη Θεσσαλονίκη έχοντας στο πλευρό της τον Σάκη Ρουβά και κυκλοφορώντας τον σαρωτικό δίσκο “Το Κάτι” του Φοίβου. Το καλοκαίρι συνέχισε με τον ίδιο παρτενέρ τις επιτυχημένες της εμφανίσεις στην πρωτεύουσα, όπου πλέον είχε επιστρέψει και η Βίσση με live εμφανίσεις και το ευπώλητο CD “Αγάπη Υπερβολική” του Νίκου Καρβέλα.

Κι ενώ τα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για την κόντρα τους, το φθινόπωρο του 2000 ανακοινώθηκε σαν κεραυνός εν αιθρία, εκπλήσσοντας τους πάντες, η συνεργασία τους στη μεγαλύτερη τότε αθηναϊκή πίστα που δημιουργήθηκε, για να τις στεγάσει. Αν και πολλοί αναρωτιόνταν ποιο όνομα θα έμπαινε πρώτο στην αφίσα (με τη Βίσση να φαινόταν να έχει το προβάδισμα ως παλαιότερη), μια άλλη έκπληξη έγινε talk of the town. Λόγω σεβασμού κυκλοφόρησε διπλή αφίσα, όπου στη μία εμφανιζόταν πρώτη η Βίσση έχοντας δίπλα της τη Γαρμπή και στην άλλη το αντίστροφο. Η αφίσα του σχήματος ήταν πρωτοποριακή κι ερωτική (οι αοιδοί ήταν σχεδόν ημίγυμνες). Για την εν λόγω συνεργασία πολλοί είπαν πως ήταν ιδέα του Καρβέλα, που ήθελε να “εξουδετερώσει” την ανερχόμενη τότε Βανδή, την οποία τα δημοσιεύματα παρουσίαζαν ως αντικαταστάτρια-διάδοχο της Βίσση. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν είναι σίγουρο ότι ευσταθεί, τουλάχιστον 100%.

Το πιθανότερο ήταν πως το σχήμα Βίσση-Γαρμπή ήταν ιδέα της πρώτης που δεν ήθελε να ακολουθήσει την πεπατημένη έχοντας ένα μεγάλο αντρικό όνομα δίπλα της για το λαϊκό πρόγραμμα, αλλά ένα ισάξιό της γυναικείο, κάτι που δεν είχε γενικότερα συμβεί ποτέ μέχρι τότε. Από τη συνεργασία δεν έλειψε βέβαια κι ένα δισκογραφικό ντουέτο, το ” Καλύτερα οι δυο μας”, που από μόνος του ο τίτλος άφηνε πολλά υπονοούμενα. Το βίντεο κλιπ του εν λόγω τραγουδιού κυκλοφόρησε σε δύο εκδοχές. Στην πρώτη οι τραγουδίστριες με χιούμορ έκαναν ότι τσακώνονται για το ποια θα μπει μπροστά στην κάμερα αναπαράγοντας στην ουσία ό,τι γραφόταν τότε στον κίτρινο Τύπο για τη μεταξύ τους υποτιθέμενη διαμάχη. Το σχήμα, όπως αναμενόταν, πήγε κάτι παραπάνω από εξαιρετικά καλά, ωστόσο είχε τύχει κάποιες φορές κυρίως στον εξώστη (όπου μαζεύονται συνήθως οι fans και πιο νεανικές ηλικίες) το κοινό να είναι διχασμένο προμοτάροντας με κραυγές η κάθε πλευρά τη δική του αγαπημένη τραγουδίστρια. Τα δημοσιεύματα της εποχής τις ήθελαν και πάλι κατά καιρούς στο πλαίσιο της συνεργασίας τους τσακωμένες για ασήμαντους λόγους, κάτι που οι ίδιες πάλι αντιμετώπιζαν άλλοτε με αδιαφορία κι άλλοτε με χιούμορ.

Καίτη Γαρμπή-Δέσποινα Βανδή: Για έναν… άντρα και μερικά τραγούδια

Η φημολογούμενη κόντρα ανάμεσα στη Γαρμπή και τη Βανδή ξεκίνησε προς τα τέλη των 90’s. Τα περιοδικά παρουσίαζαν τότε τη Γαρμπή -που ήταν ήδη καταξιωμένη- δυσαρεστημένη, καθώς ο συνθέτης Φοίβος, που ξεδίπλωσε το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του πρώτα σε αυτήν, άρχισε να γράφει τραγούδια και για την ανερχόμενη τότε Βανδή. Πάντως, την ίδια περίοδο ο συνθέτης είχε αποκαλέσει ως μούσα του τη Γαρμπή (γι’ αυτό και ακόμα την τραγουδίστρια συνοδεύει ο τίτλος της “πρώτης μούσας” του Φοίβου). Ωστόσο, στα 2010’s ο συνθέτης χαρακτήρισε δημόσια τη Βανδή ως “καλλιτεχνική σύζυγό του” (η συνεργασία του με τη Γαρμπή είχε λήξει το 2000, καθώς ανήκαν πλέον τότε σε διαφορετικές δισκογραφικές εταιρείες).

Επόμενη φάση της κόντρας ήταν στις αρχές 2002, όταν οι δύο τραγουδίστριες κυκλοφόρησαν δύο πολύ ωραία χασάπικα (η Γαρμπή το “Βιάστηκα” σε μουσική του Νίκου Τερζή και στίχους του Αντώνη Παππά και η Βανδή το “Λάθος Άνθρωπος” σε μουσική και στίχους του Φοίβου) με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς να “ερίζουν” για το ποιο είναι καλύτερο και να υπάρχουν ανακατατάξεις στα ραδιοφωνικά charts. Στο τέλος της ίδιας χρονιάς μεγάλο θέμα στα μεσημεριανά και στις καλλιτεχνικές ειδήσεις είχε γίνει η κυκλοφορία δύο νέων τραγουδιών από τις δύο αοιδούς που συμπτωματικά είχαν τον ίδιο τίτλο (“Άντε Γεια”). Στις εταιρείες τους αυτό προκάλεσε μία πρώτη αμηχανία, όμως καμία, όπως ήταν φυσικό, δεν απέσυρε το τραγούδι. Βαρύγδουποι τίτλοι στα δελτία καλλιτεχνικών ειδήσεων, όπως «Σφάζονται για το “Άντε Γεια” Γαρμπή-Βανδή» τελικά έκαναν την καλύτερη διαφήμιση με τον τίτλο να γίνεται ο στίχος-ατάκα της σεζόν 2002-03.

Μία δεκαετία αργότερα, στην επετειακή συναυλία του Φοίβου για τα 20 χρόνια επιτυχημένης καριέρας του συνθέτη, το 2012, είχαν δώσει το “παρών” και οι δύο τραγουδίστριες και οι fans τους είχαν οργανωθεί μέσω διαδικτύου να συγκεντρωθούν σε συγκεκριμένα διαφορετικά σημεία, ώστε να ζητωκραυγάσει η κάθε πλευρά τη δική της αγαπημένη τραγουδίστρια και να φανεί η διαφορά στη συναυλία. Τέλος, μία άλλη διένεξη των fans τους, όπως φάνηκε σε σχόλια στο youtube, ήταν το 2014 για τα τραγούδια “Ανεμοδαρμένα Ύψη” της Γαρμπή και “Κάνε Κάτι” της Βανδή που λόγω του ότι τα είχαν γράψει οι ίδιοι δημιουργοί (μουσική: Γιώργος Σαμπάνης, στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια) υπήρχαν διαδικτυακές αψιμαχίες για το ποιο ήταν το καλύτερο.

Άννα Βίσση-Δέσποινα Βανδή: Μία κόντρα που κράτησε είκοσι χρόνια

Η περιβόητη κόντρα των Βίσση-Βανδή απασχόλησε τη showbiz για δύο ολόκληρες δεκαετίες. Σημαντικό ρόλο σε αυτή τη “διαμάχη” έπαιξαν οι μεσημεριανές εκπομπές, οι τηλεοπτικές ειδήσεις που πλέον περιελάμβαναν στη ροή τους και καλλιτεχνικά θέματα, ο ηλεκτρονικός Τύπος στον οποίο ο καθένας είχε άμεση πρόσβαση πια, όπως και στα social media, όλα δημιουργήματα της δεκαετίας των 00’s.

Όλα όμως ξεκίνησαν από τον έντυπο κίτρινο Τύπο το 1998, όταν απουσίαζε στο εξωτερικό η Βίσση και η Βανδή κυκλοφόρησε τηνμπαλάντα “Ούτε Ένα Ευχαριστώ” του Φοίβου. Όπως γραφόταν τότε, η ερμηνεία της Βανδή θύμιζε εν πολλοίς την ερμηνεία της Βίσση στο τραγούδι “Παραλύω” του 1996, γεγονός που πυροδότησε σχόλια για…αντιγραφές και διάδοχες καταστάσεις. Εν τω μεταξύ, η Βανδή άρχισε να έχει ως αποκλειστικό συνεργάτη της τον χορογράφο Φωκά Ευαγγελινό (πρώην βασικό συνεργάτη της Βίσση και περιστασιακό της Γαρμπή) στα πρωτοποριακά σόου που παρουσίαζε, πράγμα που επίσης δημιουργούσε έντονες αιχμές περί αντιγραφών και περί διαδοχής.

Διαστάσεις κόντρας επί ίσοις όροις πήραν τα πράγματα τη σεζόν 2000-01, οπότε η Βανδή είχε πλέον για τα καλά στερεωθεί στα καλλιτεχνικά δρώμενα ως πρωτοκλασάτο πια όνομα και η Βίσση συνεργάστηκε με την υποτιθέμενη μέχρι τότε αντίπαλό της, τη Γαρμπή, οπότε το θέμα περί κόντρας Γαρμπή-Βίσση έπαψε να πουλάει. Φημολογούνταν τότε έντονα πως συνεργάτες της Καίτης Γαρμπή την είχαν προφητικά συμβουλεύσει-προειδοποιήσει να μην συνεργαστεί με την Άννα Βίσση (“οι κόντρες πουλάνε”, τα εμπλεκόμενα σε “διαμάχη” πρόσωπα βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα και το κοινό αρέσκεται να διχάζεται), κάτι που τελικά εφάρμοσε κατόπιν ως φαίνεται η Βανδή και πολύ καλά έκανε, γιατί πλέον ο ανταγωνισμός ολοένα και αυξανόταν, δεδομένου ότι από το 2003 και εξής είχαν εμφανιστεί πλέον κι άλλες τραγουδίστριες που έκαναν μεγάλη επιτυχία, όπως η Πέγκυ Ζήνα, η Έλλη Κοκκίνου (με τον Φοίβο στο πλευρό της) και φυσικά η Έλενα Παπαρίζου που κατέκτησε την κορυφή στη Eurovision το 2005.
Ειδικότερα, όσον αφορά στην κόντρα Βίσση-Βανδή, τα ραδιοφωνικά charts τη σεζόν 2000-01 μονοπωλούσαν τα τραγούδια “Υποφέρω” και “Κραυγή” (η Γαρμπή την ίδια περίοδο είχε κυκλοφορήσει το εναλλακτικό μα επιτυχημένο “Τι Θέλουνε τα Μάτια σου”).

Επόμενο μεγάλο θέμα στις καλλιτεχνικές ειδήσεις ήταν στα τέλη του 2001 όταν οι δύο τραγουδίστριες φόρεσαν ένα πανομοιότυπο κόκκινο φόρεμα (η Βίσση σε φωτογράφιση γνωστού περιοδικού -λέγεται πως ήταν το αυθεντικό- και η Βανδή σε έκτακτη εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη). Αν και με τα χρόνια είχε συμβεί να βρεθούν στους ίδιους χώρους, δεν είχε τύχει ή δεν τις άφηναν να μιλήσουν, ώστε να δημιουργείται κάθε φορά ζήτημα, κάτι που συνέφερε προφανώς τις δισκογραφικές τους εταιρείες κι ενδεχομένως όχι τις ίδιες που έρχονταν ενίοτε σε αμηχανία.

Την πρώτη φορά που βρέθηκαν στον ίδιο χώρο αλλά σε διαφορετικό όροφο ήταν σε γιορτή γνωστού περιοδικού στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Αν και τους προτάθηκε να συστηθούν επίσημα μεταξύ τους κι εκείνες δέχτηκαν, γνωστός μάνατζερ τις απέτρεψε, γιατί είδηση θα γινόταν η διά ζώσης συνάντησή τους κι όχι το περιοδικό, όπως ήταν το ζητούμενο. Για πρώτη φορά τελικά μίλησαν στις πρόβες των βραβείων MAD το 2008, επειδή όμως η συνάντηση έγινε παρασκηνιακά πυροδοτήθηκαν διάφορα ευφάνταστα σενάρια και ειδικά τα μεσημεριανά έπαιρναν διάφορα πλάνα από τη μία, όταν τραγουδούσε επί σκηνής η άλλη αναλύοντας τις σχετικές (αμήχανες μάλλον) αντιδράσεις.

Η κόντρα συνεχίστηκε και στα 10’s κυρίως μεταξύ των fans τους που “κονταροχτυπιόντουσαν” μεταξύ τους για το ποια είναι η καλύτερη. Φυσικά, δεν έλειπαν και τα εξώφυλλα με βαρύγδουπους τίτλους, όπως “Ποια θα κερδίσει τον πόλεμο;” κ.λπ. Το ζήτημα της κόντρας είχε γίνει πια τόσο έντονο που ακόμα και διάσημοι άνθρωποι της showbiz καλούνταν να απαντήσουν στο ερώτημα ποια από τις δύο προτιμούν, με άλλους να απαντούν ξεκάθαρα κι άλλους να αποφεύγουν να πάρουν θέση για ευνόητους λόγους.

Τόση διάσταση είχαν όλα τα δημοσιεύματα περί κόντρας που ακόμα και ο κοινός τους φίλος και συνεργάτης και επικεφαλής της PANIK RECORDS Γιώργος Αρσενάκος, όταν του προτάθηκε από τον Νίκο Κοκλώνη να γίνει ένα κοινό live των δύο τραγουδιστριών στο Just the 2 of Us το 2020, απάντησε: “Πού να μπλέκουμε τώρα;”.

Η αδικημένη Βανδή και η “εκδίκηση”

Από τις υποτιθέμενες αυτές κόντρες η Βανδή, αν και τεράστιο καλλιτεχνικό όνομα χρόνια πια, φαίνεται να ήταν η πιο αδικημένη. Ενώ ήταν η μόνη με διεθνείς διακρίσεις (το τραγούδι “Γεια” για παράδειγμα ξεπέρασε κατά πολύ τα σύνορα της Ελλάδας κι έγινε νούμερο 1 σε αμερικανικά charts) κι έχοντας δουλέψει σκληρά σε πολλά επίπεδα (ας μην ξεχνάμε τα σόου της που άφησαν εποχή), καλοθελητές φρόντιζαν σε σημαντικές καλλιτεχνικές της επιτυχίες να της καταλογίζουν πως αντέγραφε τη Βίσση (στην ουσία και οι δύο είχαν κάποιες επιρροές από τη Madonna) κι ότι μεγάλο μέρος της επιτυχίας της οφειλόταν κυρίως στο ταλέντο του Φοίβου, που ήταν ο αποκλειστικός της συνθέτης (1997-2013). Ωστόσο, “επειδή έχει ο καιρός γυρίσματα” εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε πως πρόκειται για μία αειθαλή καλλιτέχνη με σημαντικές επιτυχίες στο ενεργητικό της και πολυτάλαντη, αφού με τεράστια επιτυχία συμμετείχε σε μιούζικαλ, ενώ είτε ως μέλος κριτικής επιτροπής είτε ως βασική παρουσιάστρια στην τηλεόραση σημειώνει πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης αποδεικνύοντας τελικά πως είναι εξαιρετικά επιτυχημένη σε ό,τι κι αν κάνει. Άλλωστε, το ενδιαφέρον του κοινού γι’ αυτήν φαίνεται κι από τη σωρεία δημοσιευμάτων για το πρόσωπό της (τον τελευταίο έναν χρόνο και για την προσωπική της ζωή). Έτσι, απέδειξε περίτρανα πως “μπορεί και μόνη της καλά, τα καταφέρνει μια χαρά” (και σε άλλα πρότζεκτ δηλαδή, πέραν του τραγουδιού) αποστομώνοντας τις… φαρμακερές γλώσσες.

“Μπηχτές”, αγκαλιές, αγάπες και φιλιά στο στόμα!

Κατά καιρούς έχουν καταλογίσει και στις τρεις ως άνω τραγουδίστριες διάφορες δηλώσεις-υπονοούμενα που μπορεί αλλιώς να ειπώθηκαν και αλλιώς να (παρ)ερμηνεύτηκαν ή ήταν ένα τέχνασμα απομονωμένων φράσεων για διασκέδαση των εντυπώσεων για ένα θέμα που ούτως ή άλλως ως ιντριγκαδόρικο “πουλάει” πολύ. Αναφέρουμε ενδεικτικά μερικές από τις δηλώσεις τους, συμπεριλαμβανομένης και μίας δήλωσης του Νίκου Καρβέλα!
Δέσποινα Βανδή: “Η Άννα Βίσση είναι 30 χρόνια στην ελληνική δισκογραφία, ενώ εγώ δεν είμαι ούτε 30 χρόνων ακόμη”.
Άννα Βίσση: “Εγώ την Καίτη (σ.σ. Γαρμπή) την πάω, γιατί είναι αυθεντική”.
Καίτη Γαρμπή: “Τώρα μπαίνεις στο internet και βλέπεις τα πάντα και απλά εσύ είσαι μια καρικατούρα της Μαντόνα, γιατί αυτή κάνει το τοπ”.
Νίκος Καρβέλας: “Γιατί καταφέρεστε εναντίον της (σ.σ. της Βανδή); Εγώ πιστεύω ότι η κυρία Βανδή την κάνει την κυρία Βίσση καλύτερα απ’ όλους!”.
Άννα Βίσση: “Αυτό (σ.σ. η κόντρα με τη Βανδή) είναι του κόσμου. Εγώ δεν ανέφερα ποτέ στη ζωή μου το όνομα που είπες. Με ρωτούν. Αν δεν απαντήσω, θα με πουν κομπλεξική. Αν απαντήσω άσχημα, θα πουν ότι με νοιάζει. Αν απαντήσω καλά, θα με πουν ψεύτρα. Το απέδωσε τέλεια ο Billy Bob Thornton στις Χρυσές Σφαίρες. «Ό,τι και να πω, θα μπλέξω. Οπότε, ευχαριστώ».”

Τελικά σε όλα αυτά υπήρξε happy end. Η Γαρμπή παρευρέθηκε στο Just the 2 of Us με τη Βανδή μία βδομάδα ακριβώς πριν τη Βίσση στα τέλη του 2020 κάνοντας την πιο εγκεκριμένη “γέφυρα” για την επόμενη μουσική συνύπαρξη, ενώ οι δύο τραγουδίστριες (Γαρμπή-Βανδή) ξανασυναντήθηκαν τηλεοπτικά στο πρώτο επεισόδιο του Chart Show (2022), όπου αντάλλαξαν φιλοφρονήσεις, αγκαλιές και φιλιά.
Ιστορική βεβαίως παραμένει η τηλεοπτική συνάντηση των Βίσση-Βανδή στο Just the 2 of Us με πρωτοβουλία του Νίκου Κοκλώνη τον Δεκέμβρη του 2020, αφορμή που έδωσε τροφή για αμέτρητα δημοσιεύματα περί του χρονικού της περιβόητης κόντρας τους, που τελικά έληξε επίσημα τότε. Από τη συνάντηση δεν έλειψε κι ένα φιλί στο στόμα μεταξύ Βίσση-Βανδή, κάτι που είχαμε ξαναδεί και στα μουσικά βραβεία MAD το 2004 ανάμεσα σε Γαρμπή-Βίσση (φωτο), που τότε είχε παραλληλιστεί με το φιλί Madonna-Britney Spears (2003).
Άραγε θα τις δούμε ποτέ σε κάποια εκδήλωση και τις τρεις μαζί; Είναι κάτι που δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα (τυχαίο;).

Α.Σ.

Ροή ειδήσεων

Advertisement