Connect with us

Ελλάδα

Άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη

Published

on

 

Δεν ξέρουμε εάν η Τράπεζα Θεμάτων «εξασφαλίζει για όλους τους μαθητές την ισότητα ως προς τις εξεταστικές απαιτήσεις και είναι ένα εργαλείο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος» (όπως αναφέρει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής), αλλά εκείνο που μας λένε μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς, είναι πως η Τράπεζα Θεμάτων αποτελεί ένα επιπλέον πεδίο δυσκολίας και σύγχυσης, ειδικά από τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία δεν μπορούν καλά – καλά να ολοκληρώσουν ούτε καν τη διδακτέα ύλη που προβλέπεται. Η καθημερινότητα και η πραγματικότητα της εκπαίδευσης, απέχουν ακόμα παρασάγγας από τις θεωρητικώς σχεδιαζόμενες στρατηγικές. Και αυτό ακριβώς αποδεικνύεται από τις «χαμηλές πτήσεις» των μαθητών σε όλες τις εξετάσεις (και στις προαγωγικές όπως διαβάσαμε στην «Καθημερινή», από όπου και το εικονιζόμενο γραφικό). Δεν φταίνε τα παιδιά, δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί… Φταίει το σύστημα εκπαίδευσης. Και αν δεν αλλάξει άρδην, δεν θα δούμε ποτέ καλύτερα αποτελέσματα.

 

 

 

 

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement