Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Έφτασε το KEP-e Pass-Νέα υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας στα ΚΕΠ

Δημοσιεύθηκε

στις

Τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται κι αυτό του Δήμου Πατρέων, έχουν πλέον πολίτες και επιχειρήσεις.

Πρόκειται για το KEP-ePass, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Με τον τρόπο αυτόν, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός ατόμων εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Το KEP- ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ.
Παράλληλα, έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ, ο οποίος περιλαμβάνει:
•Εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
•Οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος του Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης.

Ροή ειδήσεων

Advertisement