Πάτρα - Δ. Ελλάδα
Και… μετά το νέο λιμάνι; (1)
Και… μετά το νέο λιμάνι; (1)
Άλλη μία κινητοποίηση προγραμματίζεται λοιπόν για την πλήρη υπογειοποίηση του τρένου από το Ρίο μέχρι το νέο λιμάνι, με πρωτοβουλία της δημοτικής Αρχής. Και εμείς, επαναλαμβάνουμε: Μετά το νέο λιμάνι, τι; Επίγεια η γραμμή; Δηλαδή, διαφορετικά μέτρα και σταθμά για τις δύο πλευρές της πόλης;
Και… μετά το νέο λιμάνι; (2)
Και μιας και αναφερόμαστε στο τρένο και στο «τι θα γίνει μετά το νέο λιμάνι». Μήπως η Πάτρα, θα έπρεπε να νοιάζεται περισσότερο για το γεγονός πως η νέα σιδηροδρομική γραμμή… δεν θα φτάνει μέχρι την Βιομηχανική Περιοχή και το αεροδρόμιο του Αράξου; Στις προτεραιότητες του ΟΣΕ, αναφέρεται η σύνδεση του τρένου με τις εγκαταστάσεις της ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ στους Αγ. Θεοδώρους, η σύνδεση με τη ΒΙΠΕ της Μαγνησίας και το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου, η σύνδεση με τις ΒΙΠΕ της Αλεξανδρούπολης κα του Κιλκίς. Σε αυτές τις προτεραιότητες, δεν υπάρχει η ΒΙΠΕ της Πάτρας. Και χωρίς τέτοια σύνδεση, πώς μπορούμε να μιλάμε για εμπορευματικές μεταφορές και πλήρη αξιοποίηση του σιδηρόδρομου;