Connect with us

Ελλάδα

Θανάσης Μηλιτσόπουλος: «Θα χάσουν όλοι για να μπει η Φέτα το Καλάθι»

Published

on

Για νέες ανατιμήσεις στα Τυροκομικά οι οποίες όμως θα περάσουν στο ράφι προς τα τέλη του έτους, αρχές του 2023, μιλά στην «Γ» ο εκπρόσωπος της γνωστής Τυροκομικής μονάδας Θεόδωρος Μηλιτσόπουλος.

Το στέλεχος της οικογενειακής επιχείρησης που διακινεί την «Φέτα ΠΟΠ Καλαβρύτων – Μηλιτσόπουλος» καλεί τους καταναλωτές να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη τους στα τοπικά επώνυμα προϊόντα τα οποία δεν… θυσιάζουν την ποιότητά τους στο βωμό του ανταγωνισμού.
«Φέτα και άλλα τυροκομικά είδη έχουν επιβαρυνθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα, σε επίπεδο παραγωγής, αυξήσεις όμως οι οποίες για το καλό του καταναλωτή περνούν σταδιακά και μόνο κατά ένα μέρος στο ράφι.

Η Τιμή Παραγωγού και για τη νέα τυροκομική περίοδο 2022-’23 θα παραμείνει ψηλά καθώς η ζήτηση για αιγοπρόβειο γάλα, ιδιαίτερα στην Βόρειο Ελλάδα από την βιομηχανία, θα παραμείνει μεγάλη.
Από την άλλη πλευρά δεν έχουν εξασφαλιστεί οι απαραίτητες ποσότητες γάλακτος για τα είδη τυροκομείου που οδεύουν προς βιομηχανική επεξεργασία και εξαγωγή, ζήτηση η οποία θα κρατήσει ψηλά, πάνω από 1,5 ευρώ/λίτρο, την βασική πρώτη ύλη, το πρόβειο γάλα» αναφέρει στην «Γ» ο κ. Μηλιτσόπουλος.

Σύμφωνα με τον ίδιο σε επίπεδο πρώτης ύλης, για τα τοπικά Τυροκομεία καταγράφονται αυξήσεις 40% ενώ σε επίπεδο καυσίμων και ενέργειας, το κόστος παραγωγής έχει διπλασιαστεί.

«Η αύξηση σε ενέργεια και καύσιμα συμπαρασύρει όλα τα υλικά και πλησιάζει το 100%. Αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε διαδικασία παραγωγής και εκτιμούμε ότι από το νέο έτος, ίσως και νωρίτερα, θα έχουμε νέες αυξήσεις. Η Βιομηχανία, εξαιτίας και των αυστηρών ελέγχων, έχει εντάξει το φρέσκο ελληνικό γάλα στην παραγωγή της, σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με το παρελθόν και -όσο υπάρχει ζήτηση- οι παραγωγοί θα πωλούν σε τιμή υψηλή.

Παράλληλα το κόστος ενέργειας και οι ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες δυσκολεύουν την ένταξη της Φέτας ΠΟΠ στο Καλάθι. Για να γίνει αυτό και να δούμε το προϊόν σε χαμηλή τιμή, κάποιοι πρέπει να χάσουν! Αρα θα ήταν προς το συμφέρον όλων, Παραγωγούς – Τυροκομεία – Σούπερ Μάρκετ, να συμφωνήσουν όλοι να χάσουν από λίγο.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διατηρήσει σταθερή την προτίμηση του στα τοπικά ποιοτικά προϊόντα – αν χρειαστεί θα κάνει περιορισμούς σε επίπεδο ποσότητας – ακόμη κι αν δεν χωρούν πλέον στο καλάθι του…» καταλήγει ο κ. Μηλιτσόπουλος.

Ροή ειδήσεων

Advertisement