Ελλάδα
Τέλη κυκλοφορίας 2023: Ανέβηκαν στο mycar τα ειδοποιητήρια, τι θα πληρώσουμε φέτος
Δημοσιεύθηκε
4 μήνες πρνστις

Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας 2023 στο mycar της ΑΑΔΕ. Οι οδηγοί θα έχουν περίπου 1,5 μήνα στη διάθεσή τους για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας ή να βγάλουν τα οχήματά τους στην ακινησία.
Συγκεκριμένα, η προθεσμία πληρωμής για τα τέλη κυκλοφορίας είναι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2022 με ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθεί παράταση.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορούν να πληρώσουν με τους εξής τρόπους:
- μέσω των μηχανημάτων αυτόματων συναλλαγών που βρίσκονται στις τράπεζες. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητηθεί το QR Code, το εικονίδιο δηλαδή που βρίσκεται πάνω δεξιά στο ειδοποιητήριο.
- μέσω Web banking εφόσον έχετε πρόσβαση στην διαθέσιμη εφαρμογή από την τράπεζά τους. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητηθεί ο κωδικός RF. Είναι ο 23ψήφιος αριθμός που βρίσκεται στο κέντρο του ειδοποιητηρίου αμέσως μετά τα γράμματα «RF».
- στην πλησιέστερη τράπεζα ή σε κάποιο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, έχοντας εκτυπώσει εκ των προτέρων το ειδοποιητήριο.
Οι φορολογούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:
- Αν μεταβιβάσω το όχημα εντός του τρέχοντος έτους οφείλω τέλη κυκλοφορίας του επόμενου;
- Οχι. Τα τέλη πρέπει να καταβληθούν από αυτόν που είναι κάτοχος την 1η Ιανουαρίου ή μέχρι την παράταση, αν έχει δοθεί.
- Είμαι συνιδιοκτήτης ενός οχήματος και έχουν εκδοθεί ειδοποιητήρια τελών για κάθε Α.Φ.Μ. Πρέπει να τα πληρώσουμε όλοι;
- Όχι. Τα τέλη είναι αδιαίρετα και αρκεί να τα πληρώσει ένας από τους συνιδιοκτήτες. Αν δεν πληρωθούν, ο καθένας είναι συνυπόχρεος για ολόκληρο το ποσό.
- Έχει αλλάξει ο αριθμός κυκλοφορίας και έχω πληρώσει τα τέλη πριν την αλλαγή. Οφείλω τέλη και στο νέο αριθμό;
- Όχι γιατί οι δύο αριθμοί συσχετίζονται και ισχύει η πληρωμή ανεξάρτητα σε ποιον αριθμό έγινε.
- Πότε δεν οφείλονται τέλη;
- Όταν το όχημα έχει τεθεί σε ακινησία εκούσια ή αναγκαστική πριν την έναρξη του έτους τελών.
- Ποιες επιπτώσεις υπάρχουν αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας; Εκτός από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, επιβάλλεται και πρόστιμο:
- ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
- το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
- 30 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.
Τα ποσά
Συγκεκριμένα τα ποσά που θα κληθεί να πληρώσει ο κάτοχος κάθε οχήματος για τα τέλη κυκλοφορίας του 2023 είναι τα εξής:
Ταξινόμηση 1.11.2010 – 31.12.2020
0-90 εκπομπές C02: 0
91-100 εκπομπές C02: 0,90 ευρώ / γραμ.
101-120 εκπομπές C02: 0,98 ευρώ / γραμ.
121-140 εκπομπές C02: 1,20 ευρώ / γραμ.
141-160 εκπομπές C02: 1,85 ευρώ / γραμ.
161-180 εκπομπές C02: 2,45 ευρώ / γραμ.
181-200 εκπομπές C02: 2,78 ευρώ / γραμ.
201-250 εκπομπές C02: 3,05 ευρώ / γραμ.
251 εκπομπές C02 και άνω: 3,72 ευρώ / γραμ.
Ταξινόμηση 1.1.2021 έως σήμερα
0-122 κυβικά: 0
123-139 εκπομπές C02: 0,64 ευρώ / γραμ.
140-166 εκπομπές C02: 0,70 ευρώ / γραμ.
167- 208 εκπομπές C02: 0,85 ευρώ / γραμ.
209-224 εκπομπές C02: 1,87 ευρώ / γραμ.
225-240 εκπομπές C02: 2,20 ευρώ / γραμ.
241-260 εκπομπές C02: 2,50 ευρώ / γραμ.
261-280 εκπομπές C02: 2,70 ευρώ / γραμ.
281 εκπομπές C02 και άνω: 2,85 ευρώ / γραμ.
Ταξινόμηση έως 31.12.2000
0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 225 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.230 ευρώ
Ταξινόμηση 1.1.2001 – 31.12.2005
0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 240 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.260 ευρώ
Ταξινόμηση 1.1.2006 – 31.10.2010
0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ
«Τσουχτερά» πρόστιμα για τους ιδιοκτήτες που δεν πληρώσουν έγκαιρα
Παράλληλα, ψηφιακά, θα γίνεται και φέτος η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας, ενώ έχουν ανακοινωθεί «τσουχτερά» πρόστιμα για όσους δεν πληρώσουν έγκαιρα τις υποχρεώσεις τους. Ειδικότερα,το ύψος του προστίμου είναι:
- ίσο με το ποσό των τελών αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ή επιβατικό ΙΧ
- ίσο με το 50% των τελών αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ.
- μηδενικό αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.
Όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων κρίνουν ότι επιθυμούν να θέσουν σε ακινησία το αυτοκίνητο τους, μη πληρώνοντας τα τέλη, μπορούν να το πράξουν και φέτος με ηλεκτρονικό τρόπο. Η σχετική υποβολή γίνεται μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ «myCAR» έως το τέλος του έτους.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να θέσετε το όχημά σας σε ακινησία
- Συνδέεστε στην εφαρμογή με τους κωδικούς Taxisnet.
- Επιλέγετε ή καταχωρείτε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμείτε να θέσετε σε ψηφιακή ακινησία.
- Καταχωρείτε τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής, την οδό και τον αριθμό.
- Δηλώνετε υπεύθυνα τον χώρο στάθμευσης, ο οποίος πρέπει να είναι ιδιόκτητος, ενοικιασμένος ή παραχωρημένος.
- Υποβάλλετε την αίτησή σας και εάν είστε μοναδικός ιδιοκτήτης το σύστημα σας δίνει αριθμό αίτησης και σας ενημερώνει ότι το όχημα έχει τεθεί σε ψηφιακή ακινησία. Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες, ενημερώνονται για το αίτημά σας, το οποίο θα πρέπει να εγκρίνουν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Σχετικά θέματα
-
Αντίστροφη μέτρηση για τα «κουρεμένα» τέλη κυκλοφορίας – Πώς υπολογίζονται και ποιοι μένουν εκτός
-
Επίσημο! Πότε έρχονται τα μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας
-
Πολυνομοσχέδιο ΥΠΟΙΚ: Έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα – Όλες οι αλλαγές
-
Τραυματίας από την τραγωδία των Τεμπών αναγκάστηκε να πληρώσει τον νάρθηκα για τη μέση του
-
Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα από την 1η Απριλίου – Χωρίς των 100 ευρώ «πέναλτι» οι εκπρόθεσμες φορολογικές δηλώσεις
-
Τέλη κυκλοφορίας, ΕΝΦΙΑ και φόρος εισοδήματος: Σήμερα η τελευταία ημέρα πληρωμής
Ελλάδα
ΑΚΡΙΒΕΙΑ: «Ψαλιδίζουμε» βασικές ανάγκες – Κάνουμε μπάνιο λιγότερες φορές και δεν χρησιμοποιούμε φούρνο
Δημοσιεύθηκε
4 ώρες πρνστις
25 Μαρτίου 2023 16:00
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης, τα αποτελέσματα που προέκυψαν μεταξύ άλλων είναι:
Σε τακτική συντήρηση και επισκευή της κατοικίας τους προβαίνει πάντα το 4,8%. Το 59,9% δηλώνουν ότι τελευταία φορά που συντήρησαν την κατοικία τους ήταν τα τελευταία τρία ή περισσότερο από πέντε χρόνια.
Οι καταναλωτές που μείωσαν το ποσοστό θέρμανσης της κατοικίας τους σε μεγάλο βαθμό αποτελούν το 86,8%. Το 91,3% χαμηλώνει ή κλείνει τη θέρμανση τις νυχτερινές ώρες του ύπνου.
Σε ποσοστό 40%, οι καταναλωτές μειώνουν τις φορές που κάνουν μπάνιο ενώ οι περισσότεροι προτιμούν ένα γρήγορο ντους αντί για μπάνιο (73,5%).
Το 74,4% δηλώνει ότι αποφεύγει τη χρήση του φούρνου της ηλεκτρικής κουζίνας. Το ποσοστό όσων μείωσαν το καθημερινό μαγείρεμα είναι 57%.
Στην ερώτηση αν πραγματοποιούν αγορές από το καλάθι του νοικοκυριού, η πλειονότητα το 83 % απαντά αρνητικά. Το 71 % αναφέρουν ότι το καλάθι του νοικοκυριού δε συμβάλλει καθόλου στη μείωση κόστους τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης του νοικοκυριού τους.
Από τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό οι καταναλωτές θεωρούν πρωταρχική τους ανάγκη να καλύψουν το κόστος των τροφίμων (73,2%). Δευτερεύουσα αλλά εξίσου σημαντική ανάγκη θεωρούν την κάλυψη του κόστους ιατρικής περίθαλψης (59,8%), στη συνέχεια της θέρμανσης (54,3%) και τέλος του ενοικίου/ δανείου κατοικίας (53,9%). Η ψυχαγωγία για τους περισσότερους αξιολογείται από καθόλου έως μέτρια σημαντική (77,4%), όπως η προσωπική φροντίδα (70,2%) και η ένδυση (76,10%).
Οι καταναλωτές μείωσαν τη μετακίνηση με Ι.Χ. (77,3%) ενώ σημαντικό ποσοστό μείωσε την αγορά τροφίμων και τα λοιπών βασικών ειδών πρώτης ανάγκης (55,6% και
65,10% αντίστοιχα). Το 83,5 % επιλέγουν να προβούν σε περικοπή δαπανών για την προσωπική τους φροντίδα και το 90,4 % για την ένδυση / υπόδηση.
6 στους 10 καταναλωτές αδυνατούν να καλύψουν τη δαπάνη για μία εβδομάδα διακοπές το χρόνο. .
Σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες, μία φορά την εβδομάδα μπορεί να καταναλώνει κρέας το 41,3%. Με βάση τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό, ψάρι μία φορά την εβδομάδα καταναλώνει το 52,3%. Το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και για τα πουλερικά, αφού μόλις μία φορά καταναλώνεται από το 55,9%.
7 στους 10 ερωτώμενους επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα με βάση την προσφορά και την χαμηλότερη τιμή.
Το 91,5% επιθυμούν να αγοράζουν προϊόντα απ’ ευθείας από τους παραγωγούς χωρίς τη μεσολάβηση μεσαζόντων.
Ελλάδα
Ευχές Τσαβούσογλου σε Δένδια για την επέτειο της 25ης Μαρτίου!
Δημοσιεύθηκε
6 ώρες πρνστις
25 Μαρτίου 2023 13:30
Νέα εποχή για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις εγκαινιάζει η ευχετήρια επιστολή που απέστειλε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου στον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Νίκο Δένδια, για την 25η Μαρτίου!
Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, πλην των ευχών για την εθνική εορτή, δηλώνει βέβαιος ότι οι σχέσεις καλής γειτονίας, που υφίστανται αυτή τη στιγμή μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας, θα παγιωθούν στο μέλλον.
Στο ίδιο μήκος κύματος, δηλώνει αποφασισμένος να συμβάλλει περαιτέρω στη θετική δυναμική των διμερών σχέσεων Ελλάδας και Τουρκίας, που επικρατεί τώρα.
Επιπλέον, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών, ευχαριστεί για μια ακόμη φορά την ελληνική κυβέρνηση και τον ελληνικό λαό για την αλληλεγγύη και την βοήθεια την οποία προσέφεραν στην Τουρκία μετά τους καταστροφικούς σεισμούς. Τέλος, εκφράζει τις καλύτερες ευχές του για προσωπική υγεία και ευτυχία, όπως και για ευημερία του φιλικού πληθυσμού της Ελλάδας.

«Η Τουρκία τείνει χείρα συνεννόησης»
Διαβάστε στο «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» που κυκλοφορεί συνέντευξη του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια για τη νέα σελίδα στις σχέσεις Ελλάδας – Τουρκίας. Όπως επισημαίνει, «η τουρκική παραβατικότητα έχει μετατραπεί σε κάτι το ανύπαρκτο», την ίδια ώρα που ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν «τείνει χείρα συνεννόησης προς την Ελλάδα».
«Η Τουρκία δεν είναι αφελής» τονίζει ο Έλληνας υπουργός, προσθέτοντας ότι «η Ελλάδα έχει απόλυτη υποχρέωση να περάσει μέσα απ’ την πόρτα που η Τουρκία άνοιξε», με επικοδομητικό διάλογο και «νέες προοπτικές για ευοίωνη πορεία» των ελληνοτουρκικών σχέσεων «στο εγγύς μέλλον αλλά και μακροπρόθεσμα».

Αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα θα βρεθούν εκατομμύρια οδηγοί… που απέκτησαν για πρώτη φορά άδεια οδήγησης το 2013 ή καλύτερα την πλαστική κάρτα άδεια οδήγησης ή την απέκτησαν από αντικατάσταση λόγω απώλειας ή φθοράς του παλαιού διπλώματος καθώς το 2028 για να ανανεώσουν το δίπλωμά τους θα πρέπει να περάσουν και πάλι από τους γιατρούς και να πληρώσουν παράβολα ύψους 128 ευρώ!
Η πρώτη «φουρνιά» των οδηγών που θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη νέα πραγματικότητα θα είναι όσοι έχουν αποκτήσει για πρώτη φορά άδεια οδήγησης μετά τις 19 Ιανουαρίου 2013 όποτε και οι Διευθύνσεις Μεταφορών έδιναν τις νέες πλαστικές κάρτες οδήγησης οι οποίες λήγουν το 2028!
Επίσης όσοι παλαιότεροι οδηγοί είχαν το χάρτινο ροζ-δίπλωμα και το έχουν αντικαταστήσει με πλαστική κάρτα άδειας οδήγησης επίσης και εκείνοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με τους… γιατρούς καθώς μόνο με την επίσκεψή τους σε αυτούς θα μπορούν να ανανεώσουν τις άδειες οδήγησής τους καταβάλλοντας βέβαια και τα παράβολα των 128 ευρώ.
Να υπενθυμίσουμε πως το κόστος ανανέωσης της άδειας οδήγησης ανέρχεται σε 128 ευρώ καθώς περιλαμβάνει ένα παράβολο 50 ευρώ για ανανέωσης, ένα παράβολο 30 ευρώ για την έκδοση του διπλώματος και έναν παράβολο παγίου τέλους χαρτοσήμου και εισφορά υπέρ τρίτων 18 ευρώ (108 ευρώ συνολικά) και δύο παράβολα των 10 ευρώ έκαστο που αφορούν στους γιατρούς. Ωστόσο θα πρέπει να επισημάνουμε ότι από τον Ιανουάριο του 2022 η αμοιβή 10 ευρώ του γιατρού έχει καταργηθεί και ο κάθε γιατρός μπορεί να ζητήσει αυτό που πιστεύει ότι αξίζει η εξέτασή του για την έκδοση του Πιστοποιητικού υγείας. Οι περισσότεροι γιατροί ζητούν πλέον 20 ευρώ (έκαστος) οπότε και το κόστος της ανανέωσης μπορεί να ανέλθει και στα 148 ευρώ αλλά σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που έχουν παραμείνει στα 10 ευρώ…
Όσοι πάλι έχουν κρατήσει το παλαιό ροζ χάρτινο τρίπτυχο δίπλωμα θα πρέπει να γνωρίζουν ότι έχει ισχύ μέχρι τις 19 Ιανουάριου του 2033 και αμέσως μετά θα πρέπει να το ανανεώσουν αποκτώντας την πλαστική κάρτα οδήγησης.
Άλλωστε υπάρχει Κοινοτική Οδηγία που προβλέπει την αντικατάσταση όλων των παλαιών διπλωμάτων έως το 2033 και την διοικητική αναθεώρησή τους κάθε 15 έτη.
Στην Ελλάδα ωστόσο φαίνεται ότι τα πράγματα έγιναν πιο περίπλοκα καθώς η διοικητική αναθεώρηση των αδειών οδήγησης προβλέπει και γιατρούς αλλά και το παράβολο της ανανέωσης που κοστίζουν σήμερα 128 ευρώ.
Για παράδειγμα ένας νέος 18 ετών που έβγαλε για πρώτη φορά άδεια οδήγησης το 2013 θα πρέπει το 2028 να ανανεώσει το δίπλωμά του και να πληρώσει 128 ευρώ και κατόπιν το 2043 που θα είναι 48 ετών θα πρέπει να ανανεώσει και πάλι την άδεια οδήγησής του και κατόπιν το 2058 όποτε και θα είναι 63 ετών. Δηλαδή ο νέος οδηγός θα χρειαστεί να περάσει από γιατρούς τρεις φορές μέχρι τα 63 έτη καταβάλλοντας κάθε φορά από 128 ευρώ ενώ με το παλαιό δίπλωμα η πρώτη ανανέωση θα πραγματοποιούνταν μόλις έκλεινε τα 65 έτη!
Αν πάλι κάποιος παλαιός οδηγός άλλαξε την παλαιά χάρτινη άδειά οδήγησης το 2015 λόγω φθοράς ή απώλειας τότε το 2030 θα πρέπει να την ανανεώσει και να ξαναπεράσει από γιατρούς ασχέτως την ηλικία του που μπορεί να είναι πολύ κάτω των 65 ετών. Δηλαδή και ο παλαιός οδηγός θα πρέπει να ανανεώνει την άδειά οδήγησής του κάθε 15 έτη ανεξάρτητα την ηλικία του έως ότου φτάσει την ηλικία των 65 ετών. Αν είχε κρατήσει το παλαιό ροζ τρίπτυχο χάρτινο δίπλωμα η πρώτη ανανέωση θα πραγματοποιούνταν μόλις έκλεινε τα 65 έτη.
Να υπενθυμίσουμε ότι με την συμπλήρωση της ηλικίας των 65 ετών, για όλες τις κατηγορίες διπλωμάτων, η ισχύς τους κατά την ανανέωση δεν επιτρέπεται να υπερβεί τα 3 χρόνια και για οδηγούς άνω των 80 ετών η ανανέωση περιορίζεται στα 2 χρόνια.
Ροή ειδήσεων
Ο Απόλλων το πατραϊκό ντέρμπι-Νίκησε 68-57 τον Προμηθέα και έκανε βήμα παραμονής
Πάτρα: Θερμό χειροκρότημα στη Μπάντα του Δήμου Πατρέων(ΒΙΝΤΕΟ)
Οι παγίδες και τα μυστικά της νηστείας-Συστάσεις επιστημόνων στους καταναλωτές για να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί την περίοδο της Σαρακοστής
Παπαφλέσσας: Ο κληρικός ήρωας της Επανάστασης
Πάτρα: Ημερίδα από το “Φωτεινό Αστέρι” με θέμα την «Βιωματική Προσέγγιση του Αυτισμού στην οικογένεια και στην κοινωνία»
ΑΚΡΙΒΕΙΑ: «Ψαλιδίζουμε» βασικές ανάγκες – Κάνουμε μπάνιο λιγότερες φορές και δεν χρησιμοποιούμε φούρνο
«Πράσινος Μετασχηματισμός ΜμΕ» -«Πράσινη Παραγωγική Επένδυση ΜμΕ»-Εντάσσονται τα τουριστικά και ξενοδοχειακά καταλύματα
Αντικειμενικές αξίες: Επέκταση σε 2.167 περιοχές σε όλη την Ελλάδα – Οι περιοχές στην Αχαϊα
Να απαγορευτεί το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο στη Ρωσία προτείνει ο πρόεδρος της Δούμας
ΑΦΙΕΡΩΜΑ 1821: Διδάσκαλοι του Γένους στη Δυτική Ελλάδα, κατά την Τουρκοκρατία
Αυτή την εβδομάδα
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα6 ημέρες πρν
Πάτρα: “Έφυγε” από τη ζωή η Χριστίνα Κυριαζοπούλου
-
Υγεία3 ώρες πρν
Οι παγίδες και τα μυστικά της νηστείας-Συστάσεις επιστημόνων στους καταναλωτές για να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί την περίοδο της Σαρακοστής
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα1 ημέρα πρν
ΠΑΤΡΑ: Πατέρας γιατρών ο άνδρας που έπεσε στο κενό στην Αγυιά
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα5 ημέρες πρν
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Τρίτη (21/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα6 ημέρες πρν
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Δευτέρα (20/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα3 ημέρες πρν
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Πέμπτη (23/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα3 ημέρες πρν
Πάτρα: “Έφυγε” από την ζωή ο Νίκος Παπασταματόπουλος
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα2 ημέρες πρν
Πάτρα: Θλίψη για το θάνατο του 37χρονου Απόστολου Μαυρέλη