Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023
Connect with us

Auto

Έρχεται ο νέος ΚΟΚ – Ειδική μέριμνα για το ποδήλατο!

Δημοσιεύθηκε

στις

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιήθηκε η τέταρτη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, με βασικό θέμα την έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου,  η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο  Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας και η Γενική Γραμματέας Υποδομών κα Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Κατά την εισήγησή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η αποδοχή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου σηματοδοτεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του. Ο κ. Παπαδόπουλος παρουσίασε τις προτεραιότητες της συνεδρίασης της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής θέματα:

-Έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030

-Επικαιροποίηση και Προτεραιοποίηση δράσεων για την Οδική Ασφάλεια

-Σχέδιο Νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

-Ενημέρωση για το έργο της ερευνητικής υποδομής ENIRISST, με έμφαση στο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, τα εργαλεία χρηματοδότησης υποδομών και τη βάση αξιολόγησης συγχρηματοδοτούμενων έργων

Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το ποδήλατο, ενόψει του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο.

Συνοψίζοντας, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε: «Εγκρίναμε σήμερα το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Δρομολογείται η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με στόχο τη συμμόρφωση των οδηγών και την επιβολή δίκαιων ποινών, που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα της κάθε παράβασης και να αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Η παροχή καλής ποιότητας δεδομένων μέσα από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα εξασφαλίσει, ταυτόχρονα, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας. Θέτουμε σήμερα τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη πολιτική η οποία θα διαμορφώσει συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης πεζών και οχημάτων, προωθώντας παράλληλα τις ήπιες μορφές κινητικότητας, όπως το ποδήλατο, με τον Οδηγό Δημόσιας Πολιτικής που αποτελεί τον πυρήνα του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο».

O Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Ελευθέριος Οικονόμου, δήλωσε: «Η δέσμευση της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη για μια ολιστική στρατηγική με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας υλοποιείται μέσα από μια συγκροτημένη στρατηγική κυβερνητικής συνεργασίας. Σήμερα είχαμε την 4η Συνεδρίαση της Επιτροπής στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με οικοδεσπότη τον Υφυπουργό Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Μέριμνά μας το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας που καταρτίζεται να δώσει λύσεις και διεξόδους στα παλαιά προβλήματα που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια. Αλλά και τις νέες προκλήσεις που παρουσιάζονται στην καθημερινή κυκλοφορία στους δρόμους και ρυθμίζει ο νέος Κ.Ο.Κ., την εκπαίδευση των μαθητών και των νέων οδηγών, καθώς και την αναγκαιότητα ενίσχυσης της χρήσης τεχνολογιών που «θωρακίζουν» την προστασία του περιβάλλοντος».

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή δήλωσε: «Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Τροχαίων Ατυχημάτων, που τιμάται, κάθε χρόνο, την τρίτη Κυριακή του Νοεμβρίου, επικροτώ την τακτικότητα των συνεδριάσεων της Κυβερνητικής Επιτροπής για την οδική ασφάλεια και ευχαριστώ, θερμά, τους συμμετέχοντες και συναρμόδιους Υπουργούς για την συνέπειά τους. Οι θλιβερές στατιστικές εκατομμυρίων ανθρώπινων ζωών, παγκοσμίως, που χάνονται, ετησίως, στους δρόμους, με τα τροχαία συμβάντα να αποτελούν την κυριότερη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5-29 ετών, είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται αποδεκτή. Οι θάνατοι και οι τραυματισμοί σε τροχαίες συγκρούσεις μπορούν να αποφευχθούν με την ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση, την καλλιέργεια της υπευθυνότητας, του σεβασμού στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και στο αγαθό της ζωής, με την προώθηση της κυκλοφοριακής παιδείας και της ασφαλούς συμπεριφοράς στο δρόμο, από τα πρώτα, κιόλας, σχολικά χρόνια. Ευελπιστούμε ότι η αυριανή γενιά οδηγών και πεζών θα είναι ευσυνείδητοι οδηγοί και συνειδητοποιημένοι χρήστες του οδικού δικτύου, που με την υπεύθυνη στάση τους θα συν-διαμορφώσουν μια συλλογική νοοτροπία στις οδικές μετακινήσεις».

Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα τόνισε: «Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε και να συνεργαζόμαστε όλα τα συναρμόδια υπουργεία για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη χώρα και την ελαχιστοποίηση των θυμάτων στους δρόμους. Η οδική ασφάλεια μας αφορά όλους και μας επηρεάζει όλους. Η σωστή οδική συμπεριφορά, ο σεβασμός όσων κινούνται στο δρόμο, είτε πεζοί είτε με οχήματα κάθε είδους, είναι αντανάκλαση της κουλτούρας μας. Και ξεκινάει από το σπίτι μας και από το σχολείο. Από την πλευρά μας, το υπουργείο Υγείας και το ΕΚΑΒ, επιστρατεύουμε όλες τις δυνάμεις μας για την ταχεία επέμβαση σε κάθε τροχαίο, για την εκπαίδευση ακόμη και απλών πολιτών στις πρώτες βοήθειες, για τη βέλτιστη περίθαλψη και αποκατάσταση των τραυματιών».

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας τόνισε: «Η συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια έρχεται σε μια στιγμή που ξεδιπλώνεται το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την προώθηση αυτής της τόσο σημαντικής δράσης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της χώρας μας.  Το Ταμείο Ανάκαμψης έχει αξιοποιηθεί, τουλάχιστον όσον αφορά στο Υπουργείο Εσωτερικών, εντάσσουμε έργα 448 εκατ. ευρώ για Οδική Ασφάλεια σε Δήμους και στις 12 από τις 13 Περιφέρειες, εντός των ημερών. Αφορούν παρεμβάσεις όπως η αναβάθμιση της ποιότητας του οδοστρώματος, με κόμβους, έξυπνες διαβάσεις και άλλες δράσεις που αποσκοπούν στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Φυσικά, στο τραπέζι της σημερινής συνεδρίασης είναι και οι δράσεις για το ποδήλατο».

Auto

Θα πέσουν οι τιμές στα καινούργια αυτοκίνητα;

Δημοσιεύθηκε

στις

Πότε θα καταλαγιάσει αυτό το πρωτοφανές κύμα ακρίβειας; Πότε η βενζίνη θα πέσει πολύ κάτω από το δίευρω; Πότε θα δούμε τις τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ να επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα;

Ερωτήματα που καίνε όμως δυστυχώς οι ενδείξεις δείχνουν πως ο πληθωρισμός θα μείνει σε υψηλά επίπεδα και η οικονομική ύφεση θα είναι σχετικά μεγάλη και για το 2023.

Ακόμη όμως και αν οι τιμές στα καταναλωτικά αγαθά πρώτης προτεραιότητας μειωθούν, ακόμη και αν οι τιμές των υγρών καυσίμων και της ενέργειας πέσουν, μην περιμένετε οι τιμές των νέων αυτοκινήτων να επανέλθουν στα πάλαι ποτέ επίπεδα. Και όταν μιλάμε για αυτά δε μιλάμε για δεκαετίες πίσω αλλά μόλις για ένα και κάτι χρόνο, όπως μπορείτε να δείτε στον ενδεικτικό πίνακα στο τέλος του άρθρου.

Τα μοντέλα που έχουν επιλεχθεί είναι τυχαία και ίδιας γενιάς και οι τιμές τους είναι ενδεικτικές και στρογγυλοποιημένες. Ενδεχομένως να υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις σε αυτές ή να υπάρχουν περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού, αλλά όπως και να το κάνουμε οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες όταν μιλάμε για τα ίδια αυτοκίνητα.

Σε τι οφείλονται οι τεράστιες αυξήσεις στις τιμές;

Σε πολλά και διάφορα. Κάτι η πανδημία και η έλλειψη σε πρώτες ύλες, κάτι ο πόλεμος Ουκρανίας-Ρωσίας, κάτι ενεργειακή κρίση, κάτι η συμμόρφωση με τους αυστηρότερους κανονισμούς για τους ρύπους, κάτι τα παιχνίδια των ίδιων των κατασκευαστών για την προώθηση μεγαλύτερων μοντέλων (εκεί που υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους)… και ίσως να έχετε μερικά από τα κομμάτια του παζλ για τους λόγους που ένα μικρό SUV κοστίζει όσο μια βασική Mercedes.

Το θέμα είναι ένα: πως αν αναβάλλετε την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου περιμένοντας να πέσουν οι τιμές, αυτό δεν θα γίνει ποτέ και μάλιστα χαμένοι μπορεί να βγείτε αφού συνεχώς αυξάνονται.

Από την άλλη, αυτό που ίσως δούμε να γίνεται όταν σε περίπου ένα χρόνο αμβλυνθεί το θέμα με τις παραδόσεις των νέων αυτοκινήτων, είναι να μειωθούν ελαφρώς οι τιμές των μεταχειρισμένων. Αλλά και πάλι, μην περιμένετε κάποιο σπουδαίο όφελος…

Μοντέλο Τιμή βασικής έκδοσης (Q1 2021) Τιμή βασικής έκδοσης (Q4 2022)
Alfa Romeo Giulia 2.0 42.700€ 47.400€
BMW X3 20i 57.700€ 62.600€
Citroen C4 Cross 1.2 17.950€ 23.650€
Dacia Duster 1.0 LPG 14.180€ 19.490€
Hyundai i10 1.2 11.750€ 14.090€
Ford Puma 1.0 20.932€ 26.313€
Mercedes GLB 200 41.429€ 43.000€
Nissan Juke 1.0 18.700€ 22.400€
Peugeot 208 1.2 100 PS 16.800€ 21.500€
Suzuki Swift 1.2 13.350€ 15.080€
Toyota Yaris 1.0 13.770€ 16.020€
VW Golf 1.0 TSI 20.200€ 25.300€

Περισσότερα

Auto

Αλλαγή φρουράς στην Toyota με το βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση

Δημοσιεύθηκε

στις

Αλλαγή φρουράς θα λάβει χώρα στον ιαπωνικό κολοσσό της Toyota, όπως ανακοίνωσε η ίδια χθες, η οποία μεταφράζεται σε παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου Ακίο Τογιόντα και αντικατάστασή του από τον Κοτζί Σάτο, γενικό διευθυντή εμπορικού σήματος στη μονάδα Lexus και πρόεδρό της – η Lexus ανήκει στην Τοyota. Ο Ακίο Τογιόντα είναι και ο εγγονός του ιδρυτή της φημισμένης αυτοκινητοβιομηχανίας και συνώνυμης με την καινοτομία και τη διά βίου εξυπηρέτηση των οδηγών. Ωστόσο σήμερα η εταιρεία καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθεί στην τεράστια στροφή του κλάδου προς την ηλεκτροκίνηση, όπου οι όροι του παιχνιδιού έχουν πλήρως ανατραπεί και οι παραδοσιακές κραταιές αυτοκινητοβιομηχανίες κλονίζονται. Ο Κοτζί Σάτο θα αναλάβει καθήκοντα από την 1η Απριλίου, ενώ ο Ακίο Τογιόντα θα γίνει πρόεδρος. Το θέμα του ποιος θα αναλάμβανε το πηδάλιο στην Toyota, τη μεγαλύτερη εταιρεία της Ιαπωνίας και έναν από τους ομίλους στον κλάδο του αυτοκινήτου με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, έχει απασχολήσει όλο και περισσότερο τους επενδυτές. Ομως ο χρόνος της ανακοίνωσης ήταν έκπληξη.

Υπό τον 66χρονο Τογιόντα, ο οποίος ηγήθηκε της εταιρείας για περισσότερο από μια δεκαετία, η Τoyota φάνηκε απρόθυμη να ενστερνιστεί τα ηλεκτρικά οχήματα, υποστηρίζοντας ότι η υβριδική τεχνολογία, στην οποία και πρωτοστάτησε με το άλλοτε κορυφαίο στην αγορά Prius, ταίριαζε καλύτερα σε πολλούς οδηγούς. Επιπλέον, διαφήμισε με έμφαση τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο, θεωρώντας πως εκεί βρίσκεται το μέλλον, εγείροντας φόβους ότι η Toyota θα μείνει πίσω στην άνοδο των ηλεκτρικών οχημάτων. Αλλωστε, η καλιφορνέζικη Tesla του Ελον Μασκ, η οποία κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα και είναι πιο εντυπωσιακή και ευέλικτη από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, την επισκίασε τόσο στην καινοτομία όσο και στην τιμή της μετοχής. Οπως επισημαίνει το Ρόιτερς, αυτή η επιμονή στα υβριδικά οχήματα και στο υδρογόνο προκάλεσε επίσης κριτική από επενδυτές και περιβαλλοντικούς ακτιβιστές, ακριβώς τους ίδιους που στο παρελθόν είχαν επαινέσει ευρέως τα επιτεύγματά της στην τεχνολογία και στα χαμηλά επίπεδα ρύπων. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κ. Τογιόντα ήταν ένας ικανός διευθύνων σύμβουλος, αλλά ολόκληρος ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να κάνει ανατρεπτικές αλλαγές και η Toyota υστερεί σε αυτό κατά την άποψή μας, οπότε η αλλαγή στην κεφαλή της θα μπορούσε να είναι ευκαιρία για νέα αρχή», δήλωσε ο Αντερς Σέλντε, επικεφαλής επενδύσεων, στέλεχος του δανικού συνταξιοδοτικού ταμείου AkademikerPension, το οποίο έχει επανειλημμένα πιέσει την Toyota να επιταχύνει τη στροφή της στα ηλεκτρικά οχήματα.

H Τoyota, υπό τη μέχρι τώρα ηγεσία του Ακίο Τογιόντα, φάνηκε απρόθυμη να ενστερνιστεί τα ηλεκτρικά οχήματα, υποστηρίζοντας την υβριδική τεχνολογία.

«Η χρονική στιγμή ανακοίνωσης της αλλαγής ήταν μια έκπληξη», δήλωσε ο Σετζίι Σουγκιούρα, αναλυτής στο ερευνητικό ινστιτούτο του Τόκιο, Τοκάι, ο οποίος σημείωσε ότι μπορεί να υπήρχε μια «αίσθηση στασιμότητας» στο εσωτερικό της εταιρείας, δεδομένης της πρόσφατης πίεσης στην τιμή της μετοχής. Και προσέθεσε, εν κατακλείδι: «Πιθανώς, η καθημερινότητα στην άσκηση διοίκησης να μη μεταβληθεί. Το να απομακρυνθεί, όμως, ο Ακίο Τογιόντα από τα καθήκοντα του διευθύνοντος συμβούλου ενδεχομένως να ενισχύσει τη συμβολική του θέση ως προέδρου πλέον μέσα στους κόλπους της εταιρείας, δυσκολεύοντας τον νέο διευθύνοντα να βάλει τη δική του σφραγίδα».

REUTERS

Περισσότερα

Auto

Σοκ το κόστος ανανέωσης για το δίπλωμα

Δημοσιεύθηκε

στις

Αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα θα βρεθούν εκατομμύρια οδηγοί…

… που απέκτησαν για πρώτη φορά άδεια οδήγησης το 2013 ή καλύτερα την πλαστική κάρτα άδεια οδήγησης ή την απέκτησαν από αντικατάσταση λόγω απώλειας ή φθοράς του παλαιού διπλώματος καθώς το 2028 για να ανανεώσουν το δίπλωμά τους θα πρέπει να περάσουν και πάλι από τους γιατρούς και να πληρώσουν παράβολα ύψους 128 ευρώ!

Η πρώτη «φουρνιά» των οδηγών που θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη νέα πραγματικότητα θα είναι όσοι έχουν αποκτήσει για πρώτη φορά άδεια οδήγησης μετά τις 19 Ιανουαρίου 2013 όποτε και οι Διευθύνσεις Μεταφορών έδιναν τις νέες πλαστικές κάρτες οδήγησης οι οποίες λήγουν το 2028!

Επίσης όσοι παλαιότεροι οδηγοί είχαν το χάρτινο ροζ-δίπλωμα και το έχουν αντικαταστήσει με πλαστική κάρτα άδειας οδήγησης επίσης και εκείνοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με τους… γιατρούς καθώς μόνο με την επίσκεψή τους σε αυτούς θα μπορούν να ανανεώσουν τις άδειες οδήγησής τους καταβάλλοντας βέβαια και τα παράβολα των 128 ευρώ.

Να υπενθυμίσουμε πως το κόστος ανανέωσης της άδειας οδήγησης ανέρχεται σε 128 ευρώ καθώς περιλαμβάνει ένα παράβολο 50 ευρώ για ανανέωσης, ένα παράβολο 30 ευρώ για την έκδοση του διπλώματος και έναν παράβολο παγίου τέλους  χαρτοσήμου και εισφορά υπέρ τρίτων 18 ευρώ (108 ευρώ συνολικά) και δύο παράβολα των 10 ευρώ έκαστο που αφορούν στους γιατρούς. Ωστόσο θα πρέπει να επισημάνουμε ότι από τον Ιανουάριο του 2022 η αμοιβή 10 ευρώ του γιατρού έχει καταργηθεί και ο κάθε γιατρός μπορεί να ζητήσει αυτό που πιστεύει ότι αξίζει η εξέτασή του για την έκδοση του Πιστοποιητικού υγείας. Οι περισσότεροι γιατροί ζητούν πλέον 20 ευρώ (έκαστος) οπότε και το κόστος της ανανέωσης μπορεί να ανέλθει και στα 148 ευρώ αλλά σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που έχουν παραμείνει στα 10 ευρώ…

Όσοι πάλι έχουν κρατήσει το παλαιό ροζ χάρτινο τρίπτυχο δίπλωμα θα πρέπει να γνωρίζουν ότι έχει ισχύ μέχρι τις 19 Ιανουάριου του 2033 και αμέσως μετά θα πρέπει να το ανανεώσουν αποκτώντας την πλαστική κάρτα οδήγησης.

Άλλωστε υπάρχει Κοινοτική Οδηγία που προβλέπει την αντικατάσταση όλων των παλαιών διπλωμάτων έως το 2033 και την διοικητική αναθεώρησή τους κάθε 15 έτη.

Στην Ελλάδα ωστόσο φαίνεται ότι τα πράγματα έγιναν πιο περίπλοκα καθώς η διοικητική αναθεώρηση των αδειών οδήγησης προβλέπει και γιατρούς αλλά και το παράβολο της ανανέωσης που κοστίζουν σήμερα 128 ευρώ.

Για παράδειγμα ένας νέος 18 ετών που έβγαλε για πρώτη φορά άδεια οδήγησης το 2013 θα πρέπει το 2028 να ανανεώσει το δίπλωμά του και να πληρώσει 128 ευρώ και κατόπιν το 2043 που θα είναι 48 ετών θα πρέπει να ανανεώσει και πάλι την άδεια οδήγησής του και κατόπιν το 2058 όποτε και θα είναι 63 ετών. Δηλαδή ο νέος οδηγός θα χρειαστεί να περάσει από γιατρούς τρεις φορές μέχρι τα 63 έτη καταβάλλοντας κάθε φορά από 128 ευρώ ενώ με το παλαιό δίπλωμα η πρώτη ανανέωση θα πραγματοποιούνταν μόλις έκλεινε τα 65 έτη!

Αν πάλι κάποιος παλαιός οδηγός άλλαξε την παλαιά χάρτινη άδειά οδήγησης το 2015 λόγω φθοράς ή απώλειας τότε το 2030 θα πρέπει να την ανανεώσει και να ξαναπεράσει από γιατρούς ασχέτως την ηλικία του που μπορεί να είναι πολύ κάτω των 65 ετών. Δηλαδή και ο παλαιός οδηγός θα πρέπει να ανανεώνει την άδειά οδήγησής του κάθε 15 έτη ανεξάρτητα την ηλικία του έως ότου φτάσει την ηλικία των 65 ετών. Αν είχε κρατήσει το παλαιό ροζ τρίπτυχο χάρτινο δίπλωμα η πρώτη ανανέωση θα πραγματοποιούνταν μόλις έκλεινε τα 65 έτη.

Να υπενθυμίσουμε ότι με την συμπλήρωση της ηλικίας των 65 ετών, για όλες τις κατηγορίες διπλωμάτων, η ισχύς τους κατά την ανανέωση δεν επιτρέπεται να υπερβεί τα 3 χρόνια και για οδηγούς άνω των 80 ετών η ανανέωση περιορίζεται στα 2 χρόνια.

newsauto.gr

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα