Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
Connect with us

Τοπική αγορά

Αθηναϊκή Ζυθοποιία-Επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 60 εκατ. ευρώ την τετραετία 2022-2025

Δημοσιεύθηκε

στις

Τον επενδυτικό της σχεδιασμό συνεχίζει απρόσκοπτα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και στην Πάτρα για την υποστήριξη των παραγωγικών αλλά και των βιώσιμων επενδύσεων, παρά το δύσκολο περιβάλλον που έχουν διαμορφώσει τα αυξημένα κόστη και οι πληθωριστικές πιέσεις.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αλέξανδρος Δανιηλίδης, στο πλαίσιο παρουσίασης των αποτελεσμάτων της μελέτης κοινωνικού και οικονομικού αποτυπώματος της εταιρείας για το 2021, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 60 εκατ. ευρώ την τετραετία 2022-2025 που αφορούν στη συνεχή βελτιστοποίηση των ζυθοποιείων, δράσεις αυτοματοποίησης, αναβάθμιση παγίων κ.ά.

Εστιάζοντας στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, ο κ. Δανιηλίδης εκτίμησε ότι «η πληθωριστική κρίση δεν θα κρατήσει πολύ και στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία δεν αναπροσαρμόζει τους σχεδιασμούς της».

Ωστόσο, εξέφρασε μια συγκρατημένη ανησυχία για το 2023. Όπως είπε η αύξηση του λειτουργικού κόστους εφέτος είναι μικρότερη από αυτή που αναμένεται το 2023 καθώς τη φετινή χρονιά το κόστος των πρώτων υλών σε γυάλινες συσκευασίες, αλουμίνιο και κριθάρι υπολογίστηκε με παλαιότερες τιμές.

Στο πλαίσιο αυτό χαρακτήρισε αναπόφευκτες τις ανατιμήσεις την επόμενη χρονιά, σημειώνοντας ωστόσο ότι οι όποιες αυξήσεις στις τελικές τιμές θα κινηθούν σε λογικά πλαίσια καθώς «γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια από όλους να κρατήσουμε κάποια ισορροπία ώστε να μην πιεστεί η κατανάλωση».

Για την πορεία της συνολικής αγοράς υπογράμμισε ότι εφέτος θα είναι μια καλή χρονιά για τον κλάδο και σε αυτό βοήθησε ο τουρισμός, το HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering) καθώς επίσης και η ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή να διασκεδάσει.

Εκτίμησε ότι συνολικά οι όγκοι θα επιστρέψουν στα επίπεδα που βρίσκονταν το 2019, προ πανδημίας. Για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, οι πωλήσεις της οποίας στο εννεάμηνο παρουσίασαν αύξηση 22%, εκτίμησε ότι το 2022 θα κλείσει με καλές επιδόσεις.

η θετική της πορεία ενισχύει η συνεργασία διανομής των προϊόντων της Bacardi που έχει αναλάβει τα τελευταία δύο χρόνια.
Παράλληλα, η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω την εξωστρέφειά της με τις εξαγωγές να καταλαμβάνουν σχεδόν διψήφιο ποσοστό στον συνολικό κύκλο εργασιών και ταυτόχρονα να «τρέχουν» με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Η εταιρεία εξάγει σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική και Νότια Κορέα.


Ροή ειδήσεων

Advertisement