Ελλάδα
Καραμανλής: Υλοποιούνται 188 σημαντικά έργα έως το 2030 – Ανοίγουν 178.000 νέες θέσεις εργασίας
Δημοσιεύθηκε
2 μήνες πρνστις

Για τα μεγάλα έργα υποδομής (οδικά, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά, υδρευτικά-αρδευτικά, κτιριακά λιμενικά και έργα αεροπορικών μεταφορών), που σχεδιάζονται και υλοποιούνται αλλά και τον θετικό αντίκτυπο στην οικονομία αλλά και στις χιλιάδες θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν μίλησε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καθημερινή» της Κυριακής ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής.
Επίσης ο κ. Καραμανλής προανήγγειλε ένα νέο κλάδο του Μετρό που θα συνδέσει το Θησείο με το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε επίσης και τις επικείμενες εκλογές και την προοπτική αυτοδυναμίας της ΝΔ.
Τρέχουμε για να καλύψουμε τον χρόνο που χάθηκε από τις προσφυγές στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε πως είναι ρεαλιστικός ο στόχος για την λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του έτους σημειώνοντας πως «γίνεται αγώνας δρόμου, ώστε στο τέλος του 2023 να είναι έτοιμο κατασκευαστικά το έργο και να αποδοθεί στο κοινό. Τρέχουμε για να καλύψουμε το χρόνο που χάθηκε από τις προσφυγές, που καθυστερούσαν το έργο. Αυτό απαιτεί συνεχή προσπάθεια, δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε τώρα που είναι προεκλογική περίοδος. Πιέζουμε τον ανάδοχο σε καθημερινή βάση». Απαντώντας σχετικά με το κόστος του έργου σημείωσε ότι «οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί, καθώς μας δείχνουν πώς σε μεγάλα έργα όταν δεν υπάρχει σωστός σχεδιασμός εκτροχιάζονται οι προϋπολογισμοί και τα χρονοδιαγράμματα. Ο αρχικός προϋπολογισμός της βασικής γραμμής του μετρό το 2004 ήταν 1,052 δισ. ευρώ. Η σύμβαση υπεγράφη το 2006 με καταληκτική ημερομηνία το 2012 -έχουμε 2023 πλέον- και με συμβατικό τίμημα 945 εκατ. ευρώ. Μέχρι τώρα, με διαιτησίες και θετικές ζημιές έχουμε καταβάλλει περίπου 1,23 δισ. ευρώ. Απομένει να πληρώσουμε περί τα 100-120 εκατ. ευρώ από το συμβατικό τίμημα, ενώ εκκρεμούν κάποιες οικονομικές διαφορές στα δικαστήρια. Εκτιμώ ότι το βασικό έργο θα ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ. Τι σημαίνει όλο αυτό; Δυστυχώς, εξαιτίας των πολιτικών αντιπαραθέσεων, τις προσφυγές στο ΣτΕ και της απίστευτης πολιτικοποίησης του ζητήματος, το έργο στοίχισε πολύ περισσότερο». Σχετικά με τις αρχαιολογικές ανασκαφές για την υλοποίηση του έργου δήλωσε πως «Ένας αρχαιολόγος μου έχει πει -και νομίζω ότι έχει δίκιο- ότι ένα έργο μετρό είναι η καλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή».
Δημιουργούμαι ένα νέο κλάδο του Μετρό, που θα συνδέσει το Θησείο με το Κέντρο Πολιτισμού Στ. Νιάρχος
Ο κ. Καραμανλής απαντώντας σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της γραμμής 4 σημείωσε ότι «καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε το έργο και να ξεκινήσει, να έχουν στηθεί παντού εργοτάξια, είναι μια πολύ μεγάλη επιτυχία. Δεν έχει γίνει τόσο μεγάλης κλίμακας έργο Mετρό στην Αθήνα από τότε που κατασκευάστηκε η βασική γραμμή. Είμαστε λίγο πίσω γιατί υπήρξαν ορισμένα ζητήματα. Να σας θυμίσω μόνο τι έγινε στο σταθμό Εξαρχείων με τις αντιδράσεις μιας μειοψηφίας. Όμως τα εργοτάξια έχουν στηθεί, ο μετροπόντικας έχει έρθει, οι πρόδρομες εργασίες έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε το κυρίως έργο». Αναφέρθηκε στην εξέλιξη του μετρό της Αθήνας λέγοντας πως «εκτός από την επέκταση προς Ίλιον που έχει ήδη δημοπρατηθεί, έχουμε πλέον αποφασίσει να δρομολογήσουμε τη σύνδεση του δικτύου με το Κέντρο Πολιτισμού στην Καλλιθέα. Μια συμβατική υποχρέωση που είχε αναλάβει το Δημόσιο το 2008 έναντι του Ιδρύματος Στ. Νιάρχου και δεν την είχε τιμήσει. Εκτιμώ ότι θα είμαστε σε θέση να δημοπρατήσουμε το έργο σε δύο χρόνια. Ήδη έχει ολοκληρωθεί η μελέτη χάραξης, με τη δημιουργία ενός υπόγειου κλάδου της γραμμής 1 μέσω διακλάδωσης μετά τον σταθμό Θησείου. Θα έχει μήκος περίπου 5 χλμ και τέσσερις σταθμούς: Άνω Πετράλωνα, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου και το Κέντρο Πολιτισμού. Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός είναι 450 εκατ. ευρώ. Το έργο θα εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές των Πετραλώνων και του δήμου Καλλιθέας». Όσον αφορά την χρηματοδότηση του έργου υπογράμμισε με βεβαιότητα πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα διότι τα έργα μετρό τα προκρίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τα στηρίζει η ΕΤΕπ. «Αντίθετα αντιμετωπίζαμε δυσκολία για άλλα έργα, λ.χ. τα οδικά, γιατί κατά το παρελθόν οι κυβερνήσεις υπέκυπταν στην πολιτική πίεση να υπερδιαστασιολογούν τα έργα. Πώς το αντιμετωπίσαμε; Μειώσαμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των έργων αυτών και εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση. Ένα παράδειγμα είναι η παράκαμψη Χαλκίδας, την οποία θα συμβασιοποιήσουμε μέσα στον Φεβρουάριο» σημείωσε.
Δεν μπορούμε να δεχθούμε υπέρμετρες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων
Αναφορικά με την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την απαγόρευση των παραχωρησιούχων να επιβάλλουν την ετήσια τιμαριθμική αύξηση στις τιμές των διοδίων ο κ. Καραμανλής τόνισε πως «έχει ληφθεί μια απόφαση συνολικά από την κυβέρνηση. Δεν μπορούμε να δεχθούμε αλόγιστες και υπέρμετρες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων. Είμαστε σε συνεννόηση με τους παραχωρησιούχους. Δεν θα κάνουμε σπασμωδικές κινήσεις, ούτε θα έρθουμε σε διαμάχη. Πρέπει να βρούμε μια λύση. Και στην Αττική Οδό, πάντως, θα μπορούσαν βάσει της σύμβασής τους να είχαν αυξήσει τα διόδια εδώ και χρόνια αλλά δεν το έκαναν».
Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στις αποζημιώσεις των οδηγών που είχαν εγκλωβιστεί στην Αττική Οδό πέρυσι εξηγώντας πως «έγινε κάτι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός έδωσε εντολή να αποζημιωθούν όσοι εγκλωβίστηκαν, κάτι το οποίο δέχθηκε ο παραχωρησιούχος, αναλαμβάνοντας μέρος της ευθύνης. Υποβλήθηκαν συνολικά 11.808 αιτήματα από τα οποία η εταιρεία σε συνεργασία με ανεξάρτητο ελεγκτή ενέκρινε τα 3.990 – να θυμίσω ότι οι πρώτοι υπολογισμοί ήταν για 2.500 ΙΧ – και απέρριψε τα 7.818. Μέχρι σήμερα έχουν πληρωθεί 3.529 πολίτες, ενώ οι υπόλοιποι δεν έχουν πληρωθεί επειδή δεν έχουν στείλει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ή είχαν ελλείψεις στον φάκελό τους». Απαντώντας για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού ο κ. Καραμανλής σημείωσε «Ήρθαμε σε συνεννόηση με την Lamda Development για να αντιμετωπίσουμε το τεράστιο ζήτημα που έχουμε με τη σήραγγα Ηλιουπόλεως, γιατί δεν υπήρχε μελετητική ωριμότητα. Πρέπει να ωριμάσουν οι μελέτες, να δούμε ποια θα είναι η λύση και ποια η χάραξη, ώστε να μιλήσουμε για προϋπολογισμό και χρηματοδότηση. Η μελέτη θα παραδοθεί σε ενάμισι έτος». Παράλληλα, απαντώντας για την διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος από την συνεργασία με μια ιδιωτική εταιρεία επισήμανε πως «υπάρχουν κανόνες και πολύ αυστηρή επίβλεψη και εποπτεία από το υπουργείο. Κατά τα λοιπά δεν έχουμε αγκυλώσεις για τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται πολύ σε όλη την Ευρώπη. Αν δημοπρατούσαμε τη μελέτη με τις διαδικασίες του νόμου περί δημοσίων έργων (ν.4412) θα χρειαζόμασταν πολύ περισσότερο χρόνο. Πρέπει να κινηθούμε με ταχύτητα».
Υλοποιούμε 188 σημαντικά έργα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030 και προϋπολογισμό σχεδόν 28 δισ. ευρώ
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι: «Έχουμε δημοπρατήσει έργα αξίας περίπου 10 δισ. ευρώ και από αυτά έχουμε συμβασιοποιήσει τα μισά. Κάναμε μια μελέτη-καταγραφή με τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης, από την οποία καταλήξαμε ότι σχεδιάζουμε και υλοποιούμε 188 σημαντικά έργα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030 και προϋπολογισμό σχεδόν 28 δισ. ευρώ. Πρόκειται για οδικά, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά, υδρευτικά-αρδευτικά, κτιριακά λιμενικά και έργα αεροπορικών μεταφορών. Αποδεικνύουμε ότι υπάρχει ένας πολύ σοβαρός σχεδιασμός για το μέλλον. Δεν δημοπρατούμε απλά όποιο έργο έχει μελετητική ωριμότητα. Υπολογίζουμε ότι η επίδραση των έργων στην απασχόληση την περίοδο της κατασκευής θα είναι 178.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας ετησίως, παίζοντας πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της χώρας». Μάλιστα, πρόσθεσε ότι «αν για κάτι νιώθω υπερήφανος, ελπίζω χωρίς να φανώ υπερόπτης, είναι ότι μετατρέψαμε το brain drain σε brain gain. Πολλοί Έλληνες μηχανικοί που μετανάστευσαν τη δεκαετία της κρίσης επιστρέφουν. Ίσως στο μέλλον να χρειαστεί να εξετάσουμε το brain import, είναι κάτι που συζητάμε στην κυβέρνηση, το πώς θα χρειαστεί στο μέλλον να βοηθήσουμε τις τεχνικές εταιρείες να καλύψουν τις θέσεις εργασίες. Προς το παρόν όμως δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα».
Ταυτόχρονα όμως υπογράμμισε ότι ο τομέας υποδομών και μεταφορών που αποτελούσε ένα από τα τρία τομεακά προγράμματα που είχε παρουσιάσει η ΝΔ προεκλογικά σε μεγάλο βαθμό έχει υλοποιηθεί. «Αυτό που θεωρώ ότι δεν είχαμε υπολογίσει είναι οι ταχύτητες του ελληνικού δημοσίου. Τον πρώτο χρόνο είχαμε καθυστερήσεις στο να ωριμάσουμε γρήγορα τα έργα, τις οποίες είχαμε υποεκτιμήσει» επισήμανε.
Σχετικά με την αγορά νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε ότι «στόχος μας είναι μέχρι το τέλος της θητείας μας να έχουμε υπογράψει τις συμβάσεις. Υπάρχει προσωρινός ανάδοχος σε έναν από τους διαγωνισμούς, για τα 100 λεωφορεία CNG (σσ. συμπιεσμένο φυσικό αέριο). Ρεαλιστικά, τα πρώτα CNG λεωφορεία θα έρθουν κατά τα μέσα του έτους και τα πρώτα ηλεκτρικά πριν από το τέλος του 2023. Να θυμίσω ότι είχαμε να αγοράσουμε λεωφορεία από το 2009».
Αναφορικά με τα εξέλιξη για τα έργα του Μεγάλου Περιπάτου στην Αθήνα δήλωσε πως «η προσπάθεια του δήμου είναι στη σωστή κατεύθυνση, όμως η υλοποίηση υπήρξε προβληματική» και σημείωσε ότι αυτό που θεωρεί προβληματικό στο κέντρο της πρωτεύουσας είναι «η άναρχη στάθμευση και το γεγονός ότι οι Αθηναίοι αρνούμαστε να αφήσουμε το αυτοκίνητό μας και να περπατήσουμε». Μάλιστα πρόσθεσε ότι ο ίδιος προσπαθεί να χρησιμοποιεί το μετρό, τουλάχιστον μια-δύο φορές το μήνα, για να έχει εικόνα της λειτουργίας του.
Η χώρα έχει ανάγκη από μια σταθερή κυβέρνηση
Ο κ. Καραμανλής απαντώντας στην κριτική της κυβέρνησης περί επιδοματικής πολιτικής υποστήριξε ότι «η κυβέρνηση στηρίζει τα κοινωνικά στρώματα που έχουν ανάγκη, χωρίς να διαταράξει τις δημοσιονομικές ισορροπίες. Και αυτό είναι μια ειδοποιός διαφορά με το παρελθόν. Δεν δανειζόμαστε για να δώσουμε επιδόματα. Οι ρυθμοί οικονομικής ανάπτυξης και τα δημόσια οικονομικά μας επιτρέπουν με πολύ συγκεκριμένο τρόπο, όπως έκαναν όλα τα κράτη της Ευρώπης κατά τη διάρκεια της πανδημίας, να στηρίξουμε πολίτες και επιχειρήσεις. Και στα ζητήματα τις ενέργειας, να φτάσουμε τα 8,2 δισ. ευρώ σε ενισχύσεις. Αν δεν υπήρχε – όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη – αυτή η στήριξη προς τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, θα μπορούσε να ανταπεξέλθει η ελληνική κοινωνία; Εξάλλου, αν υπήρχε η πραγματική αμφιβολία για την οικονομική μας πολιτική, δεν θα είχαμε αναβαθμιστεί πάνω από δέκα φορές από τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης». Πρόσθεσε δε ότι ο στόχος της αυτοδυναμίας που έχει θέσει η ΝΔ για τις επόμενες εκλογές είναι απολύτως εφικτός γιατί «η χώρα έχει ανάγκη από μια σταθερή κυβέρνηση. Γι’ αυτό και με ενοχλεί η ακραία πολιτική αντιπαράθεση που υπάρχει την περίοδο αυτή στον πολιτικό διάλογο. Είναι επικίνδυνο για τον κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, δίνει τροφή σε ακραία, δήθεν αντισυστημικά σχήματα και διευκολύνει την είσοδό τους στη Βουλή. Επίσης απωθεί τους νέους ανθρώπους, τους αποτρέπει από τη συμμετοχή στη δημόσια σφαίρα και το δημόσιο διάλογο».
Σχετικά θέματα
-
Καραμανλής για Τέμπη: Υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας και πρωτόκολλα, αλλά δεν ακολουθήθηκαν τόνισε
-
Καραμανλής: Παραλάβαμε το 18% της σύμβασης 717 και το προχωρήσαμε στο 70% – Δείτε live
-
Αρχίζουν την Δευτέρα τα έργα στις σκάλες Αγίου Νικολάου
-
Παγκόσμια Λέσχη Ανάγνωσης Έργων του Νίκου Καζαντζάκη (ΠΛΑΕΝΚ): «Η ανθρώπινη εχθρότητα στους Αδερφοφάδες»
-
Τέμπη – Δάκρυσε ο Κώστας Καραμανλής: Θα κάνουμε το παν για να διερευνήσουμε τα αίτια
-
Καραμανλής: Μέσα στο 2023 θα δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Τρίκαλα – Καλαμπάκα του Ε65
Ελλάδα
ΣΑΤΑ: Χωρίς ταξί η Αθήνα αύριο, Πέμπτη – 24ωρη απεργία των εργαζομένων
Δημοσιεύθηκε
6 ώρες πρνστις
22 Μαρτίου 2023 22:00
Χειρόφρενο τραβούν αύριο Πέμπτη 23 Μαρτίου οι οδηγοί των ταξί λόγω της 24ωρης απεργίας που κήρυξε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).
Η απεργία θα έχει ισχύ από τις 06:00 το πρωί της Πέμπτης έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής (24/03).
Οι οδηγοί ταξί θα συγκεντρωθούν στις 10 το πρωί στη Λεωφόρο Καβάλας και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το υπουργείο Μεταφορών.
Στα αιτήματά τους περιλαμβάνονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με βασικότερο τις ιδιωτικές εταιρίες παροχής υπηρεσιών αστικής μεταφοράς που «κλέβουν» το μεταφορικό έργο και το μεροκάματο των εργαζομένων αποσκοπώντας στο μέγιστο δυνατό κέρδος.
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ:
«Συνάδελφοι, ιδιοκτήτες και οδηγοί. Σε αυτό τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί. Από αυτή την μάχη δεν πρέπει να λείπει κανείς.
-Βιώνουμε καθημερινά την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς και κλέβουν το μεταφορικό μας έργο.
-Η κυβέρνηση αδιαφορεί για τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου και αγνοεί επιδεικτικά τα αιτήματά μας.
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, τα ταξί της Αθήνας θα υπενθυμίσουν στο Υπουργείο Μεταφορών,
-όσα δεν έκανε για το ταξί,
-όσα έκανε για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό
-όσα δεν έκανε για να εμποδίσει τις πολυεθνικές εφαρμογές να ροκανίζουν το μεροκάματο του ταξιτζή.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10 π.μ. ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Η απεργία θα αρχίσει στις 06.00 το πρωί της Πέμπτης και θα ολοκληρωθεί στις 06.00 το πρωί της Παρασκευής
Φτάνει πια. Θέλουμε καθαρές λύσεις τώρα.
Η απόδοση ευθυνών για την εθνική τραγωδία των Τεμπών, χωρίς εκπτώσεις και συμψηφισμούς, είναι απαίτηση όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά όλης της ελληνικής κοινωνίας. Το ΣΑΤΑ συμμετείχε σε όλες τις διαμαρτυρίες που οργανώθηκαν και ζητά ασφαλείς δημόσιες μεταφορές. Το «πάμε και όπου βγει» και η εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών όπως οι μεταφορές, δεν μπορούν να αποτελούν κατευθυντήρια γραμμή κυβερνητικού έργου.
Ο κλάδος των ταξί βιώνει σε καθημερινή βάση την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς. Το Υπουργείο Μεταφορών απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν «ακούει» τις φωνές χιλιάδων επαγγελματιών. Με εξαίρεση την αύξηση κομίστρου, κανένα άλλο αίτημα του κλάδου μας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε, αλλά ούτε καν συζητήθηκε.
Προβλήματα οικονομικής φύσης (αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης, επαγγελματικό καύσιμο, επιδοτήσεις για όλους τους τύπους αυτοκινήτων ), επαγγελματικής φύσης (άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026, πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί), ζητήματα ανταγωνισμού (σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό, πάταξη της υποκλοπής έργου, ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό και οι εφαρμογές κράτησης ταξί) αγνοήθηκαν επιδεικτικά από το Υπουργείο Μεταφορών.
Η συνειδητή αδιαφορία της κυβέρνησης για τον αργό θάνατο των ταξί καθρεφτίζει την νεοφιλελεύθερη πολιτική που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα σε αυτή την πολιτική, αν κάνουμε ότι δεν μας αγγίζει, αν θεωρούμε υπερβολική και άσκοπη αντίδραση «να ενοχλήσουμε» την κυβέρνηση, τότε δεν είμαστε άξιοι της εμπιστοσύνης που μας έδειξαν με την ψήφο τους οι Αθηναίοι συνάδελφοι.
Υποτακτικοί δεν θα γίνουμε ποτέ. Θα ενοχλούμε κι ας ενοχλούνται. Θα φωνάζουμε κι ας μην ακούνε. Θα τους δείχνουμε κι ας κρύβονται. Το ταξί θα αντέξει, είτε το θέλουν, είτε όχι.
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, τα ταξί της Αθήνας θα υπενθυμίσουν στο Υπουργείο Μεταφορών, όσα δεν έκανε για τον κλάδο μας, όσα έκανε για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό και πως με την δική του ανοχή βοηθάει πολυεθνικές εφαρμογές να ροκανίζουν το μεροκάματο του ταξιτζή
Για το Δ.Σ.
-Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Θ. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
-Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π. ΟΡΦΑΝΟΣ».
Ελλάδα
Σταύρος Θεοδωράκης: Νιώθω πως ρώτησα τον Μητσοτάκη ό,τι έπρεπε να ρωτήσω
Δημοσιεύθηκε
6 ώρες πρνστις
22 Μαρτίου 2023 21:37
Στους επικριτές του απάντησε ο δημοσιογράφος Σταύρος Θεοδωράκης αναφορικά με την συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη η οποία προβλήθηκε το βράδυ της Τρίτης (21/03) στην εκπομπή «Πρωταγωνιστές» του Alpha. Πότε δόθηκε η συνέντευξη και αν προβλήθηκαν όλες οι ερωτήσεις που τέθηκαν στον πρωθυπουργό ήταν μερικές από τις ερωτήσεις στις οποίες κλήθηκε να απαντήσει ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Ο Σταύρος Θεοδωράκης ξεκαθάρισε μιλώντας το μεσημέρι της Τετάρτης στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3 πως «η συνέντευξη αυτή που είδατε γυρίστηκε στο Μέγαρο Μάξιμου λίγες ώρες πριν παίξει η εκπομπή. Όμως, επειδή τον Απρίλη θα είχαμε εκλογές, σύμφωνα με το παλιό σκηνικό, είχα κανονίσει να πάρω μια συνέντευξη του κ. Μητσοτάκη η οποία δόθηκε Καθαρά Δευτέρα, στη χαράδρα του Βίκου. Αυτή η συνέντευξη δόθηκε, μιάμιση μέρα πριν την τραγωδία. Από αυτά που είπε τίποτα δεν έπαιξα. Δεν ήθελα να μπερδευτούμε».
Παράλληλα, ο Σταύρος Θεοδωράκης τόνισε πως θα υπάρξει συνέντευξη και με τον Αλέξη Τσίπρα χωρίς ωστόσο να έχει οριστεί ακριβής ημερομηνία. «Ναι, είχαμε συζητήσει επειδή οι εκλογές θα ήταν 9 Απρίλη, είχε κανονιστεί αντίστοιχη συνέντευξη με τον Αλέξη Τσίπρα που θα έπαιζε στις 2 Απριλίου… Θα έχουμε συνέντευξη Τσίπρα τις επόμενες εβδομάδες. Δεν έχει προσδιοριστεί το πότε. Οι πολιτικοί αρχηγοί έχουν και ένα προγραμματισμό που είναι πιο περίπλοκος. Προφανώς κάποια στιγμή που θα θέλει κι εκείνος να μιλήσει, έχουμε συμφωνήσει να το κάνουμε».
Ακόμη απαντώντας στο ερώτημα για το εάν θα άλλαζε κάτι στη συνέντευξη και εάν υπήρχε κάτι που θα ήθελε και δεν τον ρώτησε ο Σταύρος Θεοδωράκης υποστήριξε ότι «σημασία έχει μετά από μια συνέντευξη να νιώθεις ότι έχεις ρωτήσει αυτά που πρέπει να ρωτήσεις. Η εκτίμησή μου είναι ότι δεν απουσιάζουν ερωτήματα, όλα αυτά που θεωρώ σημαντικά, το κομματικό κράτος, η διαπλοκή με επιχειρήσεις που ανανεώνουν συμβάσεις και δεν κάνουν τίποτα όλα αυτά εγώ τα ρώτησα. Σε κάποια ο κ. Μητσοτάκης είχε πολύ σαφείς απαντήσεις, σε άλλα δε με κάλυψε».
Ο παρουσιαστής των «Πρωταγωνιστών» υπογράμμισε ότι προβλήθηκαν όλες οι ερωτήσεις προς τον πρωθυπουργό.
Ελλάδα
Οι Εύζωνες θα παρελάσουν στη Νέα Υόρκη για την 202η επέτειο από την Ελληνική Επανάσταση
Δημοσιεύθηκε
7 ώρες πρνστις
22 Μαρτίου 2023 20:38
Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος έλαβε σαφή διαβεβαίωση για τη συμμετοχή των Ευζώνων της Προεδρικής Φρουράς στη φετινή παρέλαση για τη 202η επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης. Η παρέλαση θα πραγματοποιηθεί στις 30 Απριλίου, στη Νέα Υόρκη.
Ο Αρχιεπίσκοπος είχε ζητήσει επισήμως την παρουσία της Προεδρικής Φρουράς από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, η οποία ικανοποίησε το αίτημά του για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Επιπλέον, ο Aρχιεπίσκοπος Αμερικής, κατόπιν σχετικής παράκλησης του προέδρου της παρέλασης, Φιλίππου Κρίστοφερ, υποσχέθηκε ότι θα εξεύρει τους απαραίτητους και αναγκαίους πόρους, σε συνεργασία και με ιδιώτες δωρητές, για την κάλυψη των δαπανών της παρουσίας των Ευζώνων στην παρέλαση.
Ροή ειδήσεων
Τα ζώδια σήμερα(22/3)
ΣΑΤΑ: Χωρίς ταξί η Αθήνα αύριο, Πέμπτη – 24ωρη απεργία των εργαζομένων
Euro Cup: Ο Προμηθέας 84-81 την Παρί κλείδωσε το πλεονέκτημα έδρας
Σταύρος Θεοδωράκης: Νιώθω πως ρώτησα τον Μητσοτάκη ό,τι έπρεπε να ρωτήσω
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Πέμπτη (23/3)
Τεταμένη η ατμόσφαιρα στο Δημοτικό Συμβούλιο- Έκαναν “ντου” οι εργαζόμενοι της Κοινωφελούς (ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ)
Οι Εύζωνες θα παρελάσουν στη Νέα Υόρκη για την 202η επέτειο από την Ελληνική Επανάσταση
Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ-Β’ ΟΜΙΛΟΣ: Κεραυνός… ανατροπής (2-1) τον Άρη Πατρών, έχασε την ευκαιρία ο Παναιγιάλειος να πλησιάσει καθώς απώλεσε βαθμούς στην Ακράτα (0-0)
A’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ-Α’ ΟΜΙΛΟΣ: Κερδισμένη η Θύελλα, νέα ισοπαλία για τον Διαγόρα (1-1) εντός έδρας με την Αχαϊκή, πρώτη νίκη για τον Δία
Τέμπη: Αυτό είναι το sms που έλαβε συγγενής θύματος
Αυτή την εβδομάδα
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα7 ημέρες πρν
ΠΑΤΡΑ – ΘΡΗΝΟΣ: Εφυγε ο “Παληκαράς” της εστίασης – ΦΩΤΟ
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα4 ημέρες πρν
Πάτρα: “Έφυγε” από τη ζωή η Χριστίνα Κυριαζοπούλου
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα7 ημέρες πρν
ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε νωρίς” ο Ντίνος Ροδόπουλος – ΦΩΤΟ
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα2 ημέρες πρν
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Τρίτη (21/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα3 ημέρες πρν
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Δευτέρα (20/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα6 ημέρες πρν
Πάτρα: Συμπολίτες που “έφυγαν” από τη ζωή και κηδεύονται την Παρασκευή(17/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα7 ημέρες πρν
ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Θρήνος στην κηδεία του Γιώργου Μασούρα! Εκατοντάδες για το τελευταίο αντίο στον Αγ. Διονύση
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα7 ημέρες πρν
ΣΟΚ ΣΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ: 22χρονος ποδοσφαιριστής χτύπησε με το κεφάλι στο τοιχίο! ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ