Σάββατο 25 Μαρτίου 2023
Connect with us

Ελλάδα

Βαρβιτσιώτης για Βολουδάκη: Αχ ρε φίλε, μας έφυγες νωρίς

Δημοσιεύθηκε

στις

Συλλυπητήριο μήνυμα για τον θάνατο του βουλευτή Χανίων Μανούσου Βολουδάκη που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 57 ετών ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

«Αχ ρε φίλε. Μας έφυγες νωρίς. Ένας Κύριος. Ένας Μαχητής. Ένας καλός Φίλος» έγραψε.

«Καλό ταξίδι στο αιώνιο Φως. Θερμά συλλυπητήρια στη Σέβη και στα παιδιά» συμπλήρωσε.

Κατσανιώτης: Η απώλεια του Μανούσου Βολουδάκη μας συγκλονίζει

Τη θλίψη του για τον θάνατο του Μανούσου Βολουδάκη εκφράζει ο υφυπουργός Εξωτερικών Ανδρέας Κατσανιώτης.

«Η απώλεια του Μανούσου Βολουδάκη μας συγκλονίζει» γράφει στο Twitter.

«Εξαιρετικός συνάδελφος με αρχές και σπάνιο ήθος μα πάνω από όλα σπουδαίος φίλος. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του», προσθέτει.

Ελλάδα

Αντίβαρο στη μέγγενη χρεών – πλειστηριασμών-Μόνο κατόπιν αιτιολογίας θα μπορούν πλέον οι τράπεζες να απορρίπτουν τις ρυθμίσεις του Εξωδικαστικού

Δημοσιεύθηκε

στις

Στον εξωδικαστικό μηχανισμό (4738/2020) στρέφεται πλέον το ενδιαφέρον στην προσπάθεια της κυβέρνησης αλλά και των εποπτικών αρχών (ΤτΕ- Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους) να προσφέρουν ασφαλές καταφύγιο με αποπληρωμή οφειλών σε 240 – 420 δόσεις για επιχειρήσεις που βρίσκονται αντιμέτωπες με κατασχέσεις και πλειστηριασμούς για παλαιά χρέη. Την ίδια ώρα πάντως αυξάνονται οι προειδοποιήσεις ότι, στον ορίζοντα μιας νέας ύφεσης μέσα στο 2023, εμφανίζεται και η απειλή για μια νέα γενιά «κόκκινων δανείων», μετά τις διαδοχικές αυξήσεις στα επιτόκια χορηγήσεων.

Ένα μήνα μετά την τελευταία αναθεώρηση του εξωδικαστικού, η ΤτΕ με τις συστημικές Τράπεζες, προετοίμασαν και παρουσίασαν το νέο καθηκοντολόγιο που καθιστά υποχρεωτική πλέον τη γνωστοποίησης συγκεκριμένης αιτιολογίας που αφορά στην απόρριψη πρότασης απόρριψης ρυθμίσεων του εξωδικαστικού για τις επιχειρήσεις.
Πρώτη και βασικότερη αιτία απόρριψης θα είναι η επαρκής οικονομική δυνατότητα του οφειλέτη, μέσα και από την περιουσία του, για την αλλά και εξόφληση οφειλών που θα είναι πλέον «κουρεμένες» με βάση τον αλγόριθμο της ρύθμισης.
Αυτή η αιτιολογία δεν θα αρκεί όμως καθώς οι τράπεζες θα πρέπει να προσδιορίζουν αδυναμία όλων των ενεχομένων (συνοφειλετών ή/και εγγυητών) του επιχειρηματικού δανείου ή να προσδιορίζουν επαρκώς το γεγονός ότι μια προσφυγή στον εξωδικαστικό εστιάζει για να γίνει ρύθμιση και κούρεμα οφειλών μόνο για φορείς του δημοσίου (ΕΦΚΑ-ΑΑΔΕ).
Δεν θα μπορεί να απορρίπτοται προτάσεις ρύθμισης οι οποίες αποτελούν πραγματικά τη λεγόμενη «δευτερη ευκαιρία» καθώς στην αιτιολογία μπαίνει μόνο η αθέτηση εκ μέρους του οφειλέτη και παλαιότερων ρυθμίσεων δανείων αλλα και η ύπαρξη ιστορικού κακής συναλλακτικής συμπεριφοράς εκ μέρους του.
Λόγος απόρριψης είναι και η σκοπιμότητα εκ μέρους του οφειλέτη (υποβάλει αίτηση στον εξωδικαστικό λιγότερους ή και ίσους με 90 ημέρες μήνες πριν από επικείμενο πλειστηριασμό ή άλλη ρύθμιση οφειλών προς τρίτους, πιστωτές, που μπλοκάρουν τη δυνατότητά του να εξυπηρετεί μελλοντικές ρυθμίσεις, έχοντας δεσμεύσει ήδη περιουσιακά του στοιχεία.
Οι λόγοι μη συναίνεσης στην πρόταση ρύθμισης θα αναρτώνται δημόσια, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του εξωδικαστικού ενώ η κυβέρνηση δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει να παρεμβαίνει όπου κρίνεται απαραίτητο, ώστε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του κρίσιμου ζητήματος του ιδιωτικού χρέους.

Στην «μέγγενη» των δανείων
Στο μεταξύ, σε χθεσινή ανακοίνωσή της, η Προοδευτική Δημοκρατική Συνεργασία Οικονομολόγων (ΠΑΣΚ – ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ) ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση χαρακτηρίζοντας ως «ασύλληπτη» την αδιαφορία που δείχνει απέναντι στις αρνητικές εξελίξεις που πυροδοτεί η αύξηση των επιτοκίων από την ΕΚΤ και τις τράπεζες.
«Αυξάνεται το κόστος δανεισμού γεγονός που θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στο δημόσιο χρέος. Περιορίζεται ο ρυθμός ανάπτυξης του ΑΕΠ, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να μπούμε σε ύφεση. Επιβαρύνονται υπέρμετρα οι δανειολήπτες που θα κληθούν να πληρώνουν αυξημένες δόσεις και δημιουργείται ο κίνδυνος δημιουργίας μιας νέας γενιάς κόκκινων δανείων και, όλα αυτά, ενώ αποδεδειγμένα έχουν αποτύχει τόσο ο πτωχευτικός νόμος όσο και ο εξωδικαστικός μηχανισμός» τονίζει χαρακτηριστικά.

 

Περισσότερα

Ελλάδα

ΔΥΠΑ: Αυτοί οι δικαιούχοι μπορούν να πάρουν επίδομα 400 ευρώ στο νέο πρόγραμμα κατάρτισης

Δημοσιεύθηκε

στις

Voucher 400 ευρώ προσφέρει το νέο πρόγραμμα επανακατάρτισης ανέργων που ξεκίνησε από τη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ).

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης και αναβάθμισης δεξιοτήτων μπορούν να συμμετέχουν εργαζόμενοι του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα.

Το επίδομα αφορά στους εργαζόμενους άνω των 18 ετών, που απασχολούνται σε όλους τους κλάδους, ενώ η εκπαίδευση δίνει έμφαση σε ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες.

Το νέο voucher αφορά στο έργο: «Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες».

Οι ωφελούμενοι του προγράμματος καλούνται να επιλέξουν το Πρόγραμμα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης που επιθυμούν να παρακολουθήσουν, από τη λίστα των προσφερόμενων προγραμμάτων κατάρτισης που έχουν αξιολογηθεί και εμφανίζονται στο voucher.gov.gr.

Όταν τελειώσουν το πρόγραμμα θα λάβουν το επίδομα των 400 ευρώ.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Κατάρτιση σε ψηφιακές & «πράσινες δεξιότητες» υψηλής ζήτησης στην αγορά εργασίας (50-250 ώρες)- Εκπαιδευτικό Επίδομα έως 1.000 ευρώ
  • Πιστοποίηση φυσικών προσώπων σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/ IEC 17024 ή μέσω διεθνώς αναγνωρισμένων πιστοποιήσεων για ψηφιακές δεξιότητες

Οι δικαιούχοι πρέπει να επικοινωνήσουν με τους παρόχους κατάρτισης (ΚΕΚ) και να δηλώσουν ενδιαφέρον για εγγραφή.

Περισσότερα

Ελλάδα

Ποια οχήματα απαγορεύεται να κινούνται σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Η είσοδος σε αυτοκινητόδρομο και οδούς ταχείας κυκλοφορίας διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες που δεν επιτρέπουν την χρήση τους σε όλους τους τύπους οχημάτων.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας το συγκεκριμένο φαινόμενο απαγορεύεται, καθώς η κίνηση σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας επιτρέπεται μόνο σε οχήματα που μπορούν να αναπτύξουν σε οριζόντια οδό ταχύτητα μεγαλύτερη των 70 χλμ./ώρα. Σε αντίθετη περίπτωση το διοικητικό πρόστιμο είναι της τάξης των 200 ευρώ.

Όπως είναι λογικό, οχήματα όπως τρίκυκλα ή διάφορα ηλεκτρικά τροχοφόρα όπως Ελαφριά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα, δεν μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια σε αυτές τις οδούς, θέτοντας σε κίνδυνο και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

Παράλληλα, δημιουργούν πρόβλημα στην ροή της κυκλοφορίας και επιβαρύνουν με ένα επιπλέον κινούμενο αντικείμενο το οπτικό πεδίο των υπόλοιπων οδηγών που προσπαθούν να κινηθούν με το όριο ταχύτητας.

Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα Ε.Π.Η.Ο. απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των οχημάτων υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα.

Το πρόστιμο που έχει ορίσει ο Κ.Ο.Κ. για τους παραβάτες είναι 80 ευρώ.

in.gr

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα