Πάτρα - Δ. Ελλάδα
Παρ’ ολίγον να θρηνήσουμε θύματα-Οι μπάρες του ΟΣΕ ανέβηκαν νωρίτερα από τη διέλευση του τρένου
Τι καταγγέλλει στην «Γ» οδηγός του οχήματος που διέσχισε την διάβαση
Δημοσιεύθηκε
1 έτος πρνστις
Τον Χάρο με τα μάτια του είδε συμπολίτης μας, προχθές το πρωί, όταν την ώρα που διέσχιζε την διάβαση του ΟΣΕ στον περιοχή του Αγίου Παντελεήμονος Προαστίου Πατρών, άκουσε τον προαστιακό να σφυρίζει και είδε τον συρμό να πλησιάζει απειλητικά.
Όλα αυτά, την ώρα που οι μπάρες είχαν ανέβει δίνοντας το «σήμα» στους οδηγούς των οχημάτων που περίμεναν να περάσουν από την διάβαση. Όμως, στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι μπάρες ανέβηκαν νωρίτερα, πριν την διέλευση του συρμού, με αποτέλεσμα οι οδηγοί που βρίσκονταν στο σημείο να βρεθούν προ εκπλήξεως και αντιμέτωποι με τον κίνδυνο.
«Ήταν 10:15 το πρωί της Παρασκευής, όταν περίμενα να διέλθω τη διάβαση του ΟΣΕ στον Άγιο Παντελεήμονα. Η μπάρα κατεβασμένη και περιμέναμε.
Εγώ ήμουν το τρίτο όχημα στη σειρά και όταν ανέβηκε η μπάρα τα οχήματα και από τις δύο πλευρές διέσχισαν το σημείο. Κανείς μας δεν μπορούσε να πιστέψει πως οι μπάρες ανέβηκαν αλλά το τρένο δεν είχε περάσει. Εγώ, την ώρα που περνούσα από τις γραμμές άκουσα το τρένο να σφυρίζει σε μια απόσταση 50 μέτρων.
Πέρασα τη διάβαση με κομμένη την ανάσα. Στο όχημά μου επέβαιναν η νύφη μου και τον εγγονό μου. Σοκαρίστηκα όταν είδα το τρένο να περνά. Δεν μπορώ να διανοηθώ αυτό που συνέβη. Πήγα και έκανα καταγγελία στον ΟΣΕ και περιμένω απαντήσεις γι’ αυτό το συμβάν» αναφέρει στην «Γ» ο συμπολίτης μας, εμφανώς σοκαρισμένος από το περιστατικό.
Πώς είναι δυνατόν οι μπάρες να μην λειτουργούν σωστά; Ο μηχανοδηγός δεν είδε τα οχήματα που διέσχισαν την διέλευση και ότι οι μπάρες δεν ήταν κατεβασμένες; Δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού και των διερχομένων από τις διαβάσεις; Τι θα συνέβαινε εάν ακολουθούσε άλλο όχημα μετά από μένα και θρηνούσαμε θύματα;» διερωτάται με απορία.
«Τα παραπάνω ερωτήματα τα έθεσα στους αρμοδίους του ΟΣΕ μετά το περιστατικό και αναμένω απαντήσεις. Θεωρώ πως είναι πολλά τα ζητήματα που θα πρέπει να εξεταστούν σε ό,τι αφορά στην διαχείριση αλλά και στην εύρυθμη λειτουργία του συστήματος για την ασφάλεια των πολιτών. Εν έτει 2023 δεν μπορεί να μην υπάρξει τεχνική υποδομή για την ασφάλεια των πολιτών.
Εκτιμώ ότι δεν είναι μόνον ευθύνη του ΟΣΕ αλλά και των τοπικών φορέων για να ληφθούν μέτρα προτού θρηνήσουμε ζωές…», συνεχίζει ο συμπολίτης μας, ο οποίος έχει δώσει τα στοιχεία του στον ΟΣΕ και είναι και στη διάθεση της εφημερίδας.
Ανέφερε, δε, πως τον ενημέρωσαν από τον σταθμό του ΟΣΕ πως το ζήτημα θα διερευνηθεί από την αρμόδια υπηρεσία επιθεώρησης προκειμένου να διαπιστωθεί η αιτία του προβλήματος.
Πάντως, επειδή πολύς κόσμος εξυπηρετείται από τους συρμούς του προαστιακού σιδηροδρόμου οι αρμόδιοι του ΟΣΕ οφείλουν να ελέγξουν την σωστή λειτουργία του συστήματος με τις μπάρες, αλλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή και από τους οδηγούς για την αποφυγή ατυχημάτων.
Σχετικά θέματα
Τέμπη: Εξώδικο μηχανοδηγών στον ΟΣΕ – Ζητούν απαντήσεις για τη διαρροή του ηχητικού
Πάτρα: 25.000 επισκέπτες μέσω του ΚΤΕΛ Αχαΐας-Αυξημένη κίνηση και στον ΟΣΕ
Διακοπτό: Στην περιοχή των κατολισθήσεων εκτάκτως η Χρ. Αλεξοπούλου με κλιμάκιο του ΟΣΕ
Η πρόταση των Καλαβρύτων για να αναλάβει με τον ΟΣΕ το τραίνο του Οδοντωτού
Κασσελάκης: Η ανατομία ενός εγκλήματος – Πώς ο ΟΣΕ έγινε πεδίο παράνομων προσλήψεων του Καραμανλή
Μόνιμη…βλάβη στις μετακινήσεις με τον Προαστιακό, εκατοντάδες εργαζόμενοι σε ΠΓΝΠ και Πανεπιστήμιο περιμένουν μέσα στο κρύο