Δημοσιεύθηκε
1 έτος πρνστις
Την άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων του Προαστιακού της Πάτρας ζητούν οι φίλοι του τρένου, επισημαίνοντας ότι η περιφερειακή λειτουργία δεν έχει καμία ανάμιξη με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και δεν υπάρχει λόγος να παραμένουν οι συρμοί «καθηλωμένοι» αφότου γίνουν πρώτα οι απαραίτητοι έλεγχοι για την υποδομή.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση του Συλλόγου Φίλων Προαστιακού αναφέρεται πως «ζούμε σε περίοδο βαθιάς θλίψης. 57 συνάνθρωποι μας, η πλειονότητα νέοι, έχασαν τελείως άδικα τη ζωή τους. Δεν ήταν μόνο τα λάθη ενός ανθρώπου, είναι η λάθος νοοτροπία ενός συστήματος. Η απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα είναι διαχρονική αφού ποτέ το τραίνο και γενικότερα τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, δεν ήταν προτεραιότητα των κυβερνώντων. Συλλυπούμαστε τους γονείς τους, τους συγγενείς και τους φίλους τους. Ευχόμαστε κουράγιο…
Ο σιδηρόδρομος έπαψε να λειτουργεί από 1/3/2023 αλλά έως πότε; Τα περιφερειακά και προαστιακά δρομολόγια θα πρέπει άμεσα να εκκινήσουν αφού δεν έχουν καμία ανάμιξη με το τραγικό δυστύχημα αφού πρώτα γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι στην υποδομή. Οι «κυνηγοί μετάλλων καραδοκούν» και δεν πρέπει να ξαναπληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος.
Στην Πάτρα το ένα τραίνο κινείται στο Βόρειο κλάδο και το άλλο στο Νότιο τα οποία συναντώνται στο σταθμό του Αγίου Ανδρέα σε διαφορετική γραμμή με χαμηλές ταχύτητες. Μάλλον απίθανο να συναντηθούν με τα φαντάσματα του τραίνου από Αθήνα και αντιστοίχως από Πύργο!! Οι χρήστες ήδη ρωτάνε για το πότε θα επανέλθουν τα δρομολόγια.
Με το τελευταίο δελτίο τύπου (4/2), με αφορμή τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, είχαμε αναφέρει τα προβλήματα του σιδηροδρόμου σε τοπικό επίπεδο. Επαναλαμβάνουμε τις θέσεις μας για την υποδομή προσθέτοντας και χρόνια ζητήματα τα οποία έχουν παραμεληθεί και για τα οποία επιβάλλεται να γίνει ρητό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:
Καλούμε το πολιτικό προσωπικό και τους φορείς της πόλης μας να αναλάβουν δράση.
Δε μπορούμε να αποδεχτούμε καμία έκπτωση σε όσα έπρεπε να έχουν γίνει. Αν δεν αναλάβουν τις ευθύνες τους για την κατάντια του σιδηροδρόμου, θα είναι υπόλογοι για την υποβάθμιση ενός βασικού μέσου μεταφοράς της πόλης μας. Θα συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε και να πηγαίνουμε στην εργασία μας με το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς, που παραμένει το τραίνο, όπως ταξιδεύουμε με αεροπλάνα μετά το Γραμματικό, με πλοία μετά το Σάμινα, και με λεωφορεία, μετά από τα δύο μεγάλα δυστυχήματα στα Τέμπη, και αλλού».
ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΡΙΟΥ
Την ίδια ώρα, αποκλεισμένοι παραμένουν οι κάτοικοι του Ρίου οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τον Προαστιακό για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Από την 1η Μαρτίου, οπότε και σταμάτησαν τα δρομολόγια του τραίνου δεν έχει μπει στη γραμμή καν λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ με αποτέλεσμα να μην έχουν καμία πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σύμφωνα με την πρόεδρο της Τ.Κ. Ρίου, Νικολίτσα Μπετιχαβά, «οι κάτοικοι του Ρίου δεν έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν περνάει λεωφορείο από την κεντρική οδό. Τώρα που δεν λειτουργεί ο προαστιακός, είμαστε αποκομμένοι. Πρέπει να γίνει μία συνεννόηση με το Δήμο Πατρέων και το αστικό ΚΤΕΛ έτσι ώστε να περνάει ένα λεωφορείο μέσα από το Ρίο, να πηγαίνει στο νοσοκομείο».