Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
Connect with us

Ελλάδα

Αντίστροφη μέτρηση για το «καλάθι του νονού»-Πρεμιέρα την επόμενη Τετάρτη 29 Μαρτίου με επέκταση και στα μικρά καταστήματα πώλησης παιχνιδιών και ειδών δώρου

Δημοσιεύθηκε

στις

Το «καλάθι του νονού» παρουσιάστηκε χθες από την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και θα κάνει πρεμιέρα, εν όψει του Πάσχα, την επόμενη Τετάρτη 29 Μαρτίου. «Είναι το ανάλογο της πρωτοβουλίας που είχαμε πάρει κατά τις εορτές των Χριστουγέννων με το καλάθι του Άη – Βασίλη. Για την εορταστική περίοδο του Πάσχα το αντίστοιχο θα είναι από την άλλη βδομάδα το “Καλάθι των Νονών”, το οποίο θα περιλαμβάνει μία σειρά παιχνιδιών σε πραγματικά καλύτερες τιμές, αλλά και τα βασικά που στη δική μας παράδοση συνήθως οι νονοί, για αυτό το ονομάζουμε έτσι, κάνουν ως δώρα την εποχή αυτή» σημείωσε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος είπε ότι το «καλάθι του νονού» θα περιλαμβάνει 12 κατηγορίες προϊόντων». Σε αυτά συγκαταλέγονται «οι Πασχαλινές λαμπάδες – παιχνίδια, που είναι το πιο βασικό κομμάτι που θα απασχολήσει την αγορά παιχνιδιών τη συγκεκριμένη περίοδο και είναι πάρα πολύ σημαντικό για όλους όσοι έχουν ανίψια, βαφτιστήρια και ούτω καθ’ εξής προκειμένου να βρούνε σε φθηνότερες τιμές, όσο είναι αυτό δυνατό, αυτού του είδους τα προϊόντα, επιτραπέζια παζλ, παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ, βρεφικά παιχνίδια, φιγούρες δράσης, παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας, οχήματα και τηλεκατευθυνόμενα, ηλεκτρονικά παιχνίδια για τα καταστήματα που πωλούν πρωτίστως ηλεκτρονικά παιχνίδια, αθλητικά παιχνίδια, λούτρινα, μουσικά παιχνίδια και σοκολατένια αυγά ή αντίστοιχα».
Το μέτρο αναμένεται να ισχύσει ως το Μ. Σάββατο 15 Απριλίου και σε αυτό αναμένεται να συμμετέχουν υποχρεωτικά επιχειρήσεις παιχνιδιών με ετήσιο τζίρο άνω του 1 εκατ. ευρώ. Από εκεί και έπειτα όμως μπορούν να συμμετάσχουν και μικρότερες επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Αναγνωστόπουλο, «κάθε κατάστημα μπορεί να προσφέρει μία η περισσότερες από αυτές τις κατηγορίες. Εδώ δεν έχουμε την κλασική λειτουργία του καλαθιού του νοικοκυριού που είναι υποχρεωμένοι να βάλουν όλες τις κατηγορίες, αλλά μπορούν να βάλουν όσες έχουν. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, είναι επειδή μας ενδιαφέρει να συμμετέχουν και πολύ μικρά καταστήματα παιχνιδιών τα οποία έχουν τοπικό ενδιαφέρον».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι «δούλεψε πολύ καλά ως Καλάθι του Άη- Βασίλη τα Χριστούγεννα και προσδοκούμε ότι θα δουλέψει το ίδιο καλά και καλύτερα τώρα, εφόσον και ο γενικός πληθωρισμός έχει πάει αρκετά χαμηλότερα απ’ ότι τότε μέσα στο Πάσχα.».
Η έρευνα του ΕΚΠΑ
Σε ο,τι αφορά το “καλάθι του νοικοκυριού” παρουσιάστηκε χθες ανεξάρτητη έρευνα που εκπόνησε το ΕΚΠΑ το οποίο δείχνει ότι πέτυχε την αποστολή του καθώς, στο σύνολο των 12 Σούπερ Μάρκετ με φυσικά καταστήματα, κατάφεραν να μειώσουν τη συνολική αξία του καλαθιού τους από 3,34% ως 22,18%.


Ροή ειδήσεων

Advertisement