Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Οι αγορές έγιναν on-line-Αύξηση 40,52% των ηλεκτρονικών παραγγελιών από τις αρχές Απριλίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις on-line αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε έρευνα του Skroutz.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Αύξηση παρουσιάζει και η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα. Γεγονός που σκιαγραφεί την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Πιο συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%,ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.
Αναφορικά με τις κατηγορίες που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στις λευκές συσκευές.
Πιο συγκεκριμένα, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:
@Πλυντήρια Ρούχων – Πιάτων
@ Ψυγεία
@ Κουζίνες & Φούρνοι – Εστίες Κουζίνας
Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
@ Τηλεοράσεις
@ Απορροφητήρες Κουζίνας
@Επεξεργαστές-Μνήμες RAM
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία «Πλυντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας σχεδόν το 800%.
H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 3 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια.
Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕ, οι Έλληνες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στις on-line αγορές μέσω των social media, με τον τζίρο του λεγόμενου κοινωνικού εμπορίου (social commerce) στη χώρα μας να εκτιμάται στο 1,22 δισ. δολάρια το 2022, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 74,2% σε ετήσια βάση.
Δεν είναι τυχαίο ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (το 54%) έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) το τελευταίο εξάμηνο του 2022, ποσοστό το υψηλότερο επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ροή ειδήσεων

Advertisement