Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: «Μπλόκο» στις on-line κούρσες-Διαγραφή ιδιοκτητών ταξί που γίνονται μέλη σε εταιρείες τύπου «Uber»

Δημοσιεύθηκε

στις

Εκστρατεία εξημέρωσης στα μέλη τους σχετικά με τους κινδύνους που ενέχει η συνεργασία εταιρείες που κάνουν χρήση διαδικτυακών εφαρμογών διαμεσολάβησης κλήσεων ξεκινούν από κοινού το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών και Περιχώρων «Ο Αγ. Χριστόφορος» και οι διοικήσεις των «Ράδιο Ταξί Πάτρας 18300» και «Ράδιο Ταξί EXPRESS».

Με πρωτοβουλία του προεδρείου του Δ.Σ. του Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών πριν από λίγες μέρες έγινε κοινή συνεδρίαση των τριών διοικήσεων των σωματείων και αποφασίστηκε να ληφθούν μέτρα σε σχέση με τις εταιρείες που λειτουργούν μέσα από εφαρμογές οι οποίες κλείνουν ραντεβού μέσα από το διαδίκτυο για να μεταφέρουν πρόσωπα.

Σε πρώτη φάση θα γίνει ενημέρωση σε όλους τους ιδιοκτήτες, μέσα στο Μάιο και εν συνεχεία θα οριστικοποιηθούν μέσα από Γενική Συνέλευση συγκεκριμένες αποφάσεις οι οποίες θα είναι βέβαια δεσμευτικές για τα μέλη των σωματείων στα οποία εγγράφονται υποχρεωτικά όλοι οι αυτοκινητιστές.
Για τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών και Περιχώρων Γιώργο Σίδερη, το θέμα της «ψηφιακής επανάστασης» στο χώρο των μεταφορών ενέχει συσσωρευμένους κινδύνους που δεν αφορούν μόνο ατομικά κάθε επαγγελματία αλλά και συλλογικά τα σωματεία που λειτουργούν σήμερα και αναλαμβάνουν μεταφορικό έργο στην Πάτρα.

«Ένας επαγγελματίας αυτοκινητιστής ο οποίος θα αποφασίσει να διασυνδέσει το όχημα του για να κάνει χρήση ψηφιακών υπηρεσιών κράτησης μεταφορικού έργου πρέπει να γνωρίζει επακριβώς ποιες είναι οι συνέπειες. Για τον ίδιο καθώς θα υποχρεωθεί να πληρώνει ένα 15% από την αξία κάθε κούρσας σε μια κερδοσκοπική επιχείρηση πολλές φορές με άγνωστο ιδιοκτήτη αλλά και συλλογικά μπορεί να οδηγηθούμε σε διάλυση της οργανωμένης εκπροσώπησης του κλάδου.
Εταιρείες όπως η ‘Uber’ χρησιμοποιούν κάθε φύσης όχημα, ακόμη και ιδιώτες κάτι το οποίο είναι βέβαια παράνομο στη χώρα μας. Και παράνομο αλλά και επικίνδυνο διότι, υπ αυτή την έννοια, δε θα χρειάζεται να είναι κάποιος επαγγελματίας οδηγός για να εργάζεται πάνω στο μεταφορικό έργο» αναφέρει ο κ.Σιδέρης

Τα Ράδιο Ταξί

Υπενθυμίζεται ότι εταιρείες που λειτουργούν σε όλο τον κόσμο μέσα από «Διαδίκτυο των Πραγμάτων» (IoT) έχουν ραγδαία εξάπλωση και μεγάλη κερδοφορία, παρέχοντας υπηρεσίες διασύνδεσης μεταξύ πάσης φύσης συσκευών και υποκατάστασης του συνόλου των επικοινωνιών.
Η επέκταση εταιρειών διαδικτυακής διαμεσολάβησης κλήσεων στα Ταξί της Πάτρας εκτιμάται ότι μπορεί άμεσα να υποκαταστήσει τις υπάρχουσες κοινοπραξίες Ράδιο Ταξί.
“Τα Ράδιο Ταξί της Πάτρας είναι μη κερδοσκοπικοί συνεταιρισμοί στους οποίους συμμετέχουν συνάδελφοι επαγγελματίες και εδώ και 40 χρόνια αναλαμβάνουν ειδικές μεταφορές χρεώνοντας ένα επικόμιστρο, πάνω στο κόστος της κούρσας, όπως ορίζει ο νόμος. Ο ιδιοκτήτης καταβάλει τη συμμετοχή του στα λειτουργικά κόστη χωρίς καμία χρέωση σε αντίθεση με τις εταιρείες διαμεσολάβησης που χρεώνουν ποσοστό για κάθε κούρσα. Με βάση την λογική του κέρδους, οδηγούμαστε στην αύξηση του κόστους στις ειδικές μεταφορές και παραδίδουμε το έσοδο σε εταιρίες πολυεθνικών και μεγάλων συμφερόντων. Είναι προφανές ότι όποιος επαγγελματίας επιλέξει αυτό το δρόμο, δεν μπορεί να είναι μέλος στις κοινοπραξίες των Ράδιο Ταξί της Πάτρας καθώς ουσιαστικά βρίσκεται ανταγωνιστικά απέναντί μας, κάτι το οποίο έχει επιπτώσεις με βάση και το καταστατικό των Ράδιο Ταξί» καταλήγει ο κ.Σίδερης.


Ροή ειδήσεων

Advertisement