Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Κανονικά «τρέχει» η ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο – Αίγιο

Δημοσιεύθηκε

στις

Διευκρινήσεις σχετικά με το έργο της ηλεκτροκίνησης του τρένου στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο (Ροδοδάφνη) μετά και από σχετικό δημοσίευμα της «Γ» έδωσε η εταιρεία MYTILINEOS η οποία συμμετέχει σε σημαντικά σιδηροδρομικά έργα σε εξέλιξη σε όλη τη βόρεια Πελοπόννησο, έως και το Ρίο.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία ανέλαβε και παρέδωσε από το 2020 το έργο Κιάτο Ροδοδάφνη (σύμβαση 715), γραμμή πάνω στην οποία κινείται σήμερα το μηχανοκίνητο τρένο Κιάτο – Αίγιο.

Παράλληλα μέσα από την νέα εργολαβία η οποία αφορά την ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο – Αίγιο αλλά και την εργολαβία – «σκούπα» για την ολοκλήρωση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο θα συμβάλει στην επέκταση του Προαστιακού (Πειραιάς- Αθήνα – Κιάτο) προς την Πάτρα

Όπως διευκρινίζουν στελέχη της εταιρείας, σχολιάζοντας σχετικό δημοσίευμα της «Γ» που αφορά στην εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων (δημοσιεύθηκε στο φύλλο της Κυριακής 30-4-2023) , «το έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη που ολοκληρώθηκε κανονικά από την ‘MYTILINEOS’ και δόθηκε σε κυκλοφορία από το 2020, με όλα τα συστήματα να λειτουργούν όπως προβλέπεται, δεν είχε την ηλεκτροκίνηση».
«Η ηλεκτροκίνηση δεν περιλαμβανόταν στην εν λόγω εργολαβία, είναι αντικείμενο της νέας εργολαβίας 1511 (Ηλεκτροκίνηση Κιάτο-Ροδοδάφνη) η οποία υπογράφηκε το περασμένο καλοκαίρι και έχει συμβατικό χρονοδιάγραμμα το τέλος του 2025 με αναδόχους την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-MYTILINEOS».

Το δημοσίευμα της «Γ» δόθηκε με αφορμή στοιχεία που σχετίζονται με την μεταφορά μηχανημάτων της εταιρείας από το Αίγιο προς την Βόρειο Ελλάδα.

Όπως αναφέρει η σχετική διευκρίνιση στελέχους της εταιρείας, τα μηχανήματα που μεταφέρθηκαν στην Βόρεια Ελλάδα, «δεν αφορούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης, αλλά σιδηροδρομικά έργα και η μεταφορά σχετίζεται με την περιοδική τους συντήρηση».

Την επιχείρηση μεταφοράς των μηχανημάτων γραμμής από το Αίγιο με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη, εκτέλεσε ιδιωτική εταιρεία με εντολή του ΟΣΕ. Τα μηχανήματα ήσαν απαραίτητα για την άμεση επισκευή τμημάτων γραμμής στην Βόρειο Ελλάδα ώστε να αρθούν βραδυπορείες. Να σημειωθεί πως το έργο μεταφοράς των μηχανημάτων το ανέλαβε η εταιρεία ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ, όπως μας διευκρίνισαν μετά από σχετική επικοινωνία με την “Γ”.

Υπενθυμίζεται ότι η MYTILINEOS με τη ΓΕΚ Τέρνα το 2022 ανέλαβε από κοινού σιδηροδρομικά έργα στην περιοχή συνολικού ύψους 260 εκατ. ευρώ.


Ροή ειδήσεων

Advertisement