Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
Connect with us

Τεχνολογία

SMS Μάρκετινγκ: Γιατί είναι κατάλληλο για κάθε επιχείρηση

Δημοσιεύθηκε

στις

Το SMS μάρκετινγκ, η μαζική δηλαδή αποστολή SMS για προωθητικούς σκοπούς, είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προώθησης που μπορεί να αξιοποιήσει μια επιχείρηση.

Γι’ αυτό και πλέον όλο και περισσότερες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν τόσο για διαφημιστικούς σκοπούς, όσο και για την επικοινωνία με τους πελάτες τους. Άμεσο, γρήγορο, προσωποποιημένο και οικονομικότερο σε σχέση με άλλες πρακτικές μάρκετινγκ, το SMS μάρκετινγκ είναι ένα πολύτιμο εργαλείο.

Πάμε να δούμε τους λόγους για τους οποίους το SMS marketing είναι κατάλληλο για κάθε είδους επιχείρηση!

Το SMS marketing είναι οικονομικό

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του SMS marketing είναι το χαμηλό του κόστος συγκριτικά με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, όπως οι εφημερίδες, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Η αλήθεια είναι ότι το συνολικό κόστος μιας καμπάνιας SMS marketing ποικίλει, ανάλογα με τον αριθμό των παραληπτών και τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας. Όμως, αν η καμπάνια γίνει στοχευμένα, τότε η επιχείρηση μπορεί να έχει μέγιστα αποτελέσματα, χωρίς να ξοδέψει πολλά χρήματα.

Αντιθέτως, αν δεν έχει μελετήσει προσεκτικά την στρατηγική που θα ακολουθήσει, μια επιχείρηση μπορεί να καταλήξει να πληρώσει πολλά παραπάνω χρήματα, χωρίς να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Γι’ αυτό, είναι πολύ σημαντικό οι επιχειρήσεις να απευθύνονται πάντα σε ειδικούς!

Δεν έχει μεγάλο ποσοστό spam

Σε αντίθεση με τα προωθητικά email, τα οποία πάρα πολλές φορές καταλήγουν στον κάδο με τα ανεπιθύμητα, τα SMS φτάνουν σχεδόν πάντα στον παραλήπτη τους. Αυτό σημαίνει ότι μέσω του SMS marketing, μια επιχείρηση μπορεί να είναι πιο σίγουρη ότι το μήνυμα που στέλνει θα φτάσει στον πελάτη. Έτσι, εξασφαλίζει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας και ενισχύει τη σχέση της με τους πελάτες της!

Επιπλέον, σε αντίθεση με τα email, ο πελάτης δε χρειάζεται να έχει σύνδεση στο internet για να λάβει και να διαβάσει ένα SMS. Επομένως, τα μηνύματα στο κινητό μπορούν να φτάσουν σε όσους έχουν κινητό τηλέφωνο, ανεξαρτήτως του αν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο ή λογαριασμό email. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσες εταιρείες θέλουν να προσεγγίσουν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που ίσως δεν είναι εξοικειωμένα με τη χρήση του internet.

Είναι προσωποποιημένο

Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο το SMS marketing είναι αποτελεσματικό είναι ότι τα SMS είναι προσωποποιημένα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να περιλαμβάνουν το όνομα του παραλήπτη, links, καθώς και άλλα στοιχεία, τα οποία μπορούν να δημιουργήσουν μια αίσθηση οικειότητας μεταξύ πελάτη και επιχείρησης.

Επιπλέον, μέσω της δημιουργίας προσωποποιημένου περιεχομένου, μια επιχείρηση μπορεί να απευθύνεται ειδικά σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών, με βάση τα ενδιαφέροντά τους ή τις ενημερώσεις που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν από αυτή. Τέλος, ένα SMS μπορεί να περιέχει, εκτός από κείμενο, και διάφορα πολυμέσα, όπως εικόνες, emoticons, κτλ, τα οποία τραβούν την προσοχή του παραλήπτη, αυξάνοντας τις πιθανότητες να το διαβάσει και να ανταποκριθεί σε αυτό.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους

Άλλος ένας λόγος για τον οποίο το SMS marketing είναι ένα δυνατό χαρτί στα χέρια των επιχειρήσεων είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους και για αμέτρητους σκοπούς. Πιο συγκεκριμένα, μια επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα γραπτά μηνύματα για υπενθυμίσεις, ενημέρωση για προσεχείς εκδηλώσεις σε ένα κατάστημα, εκπτώσεις, επετειακές ή εποχικές προσφορές, δώρα κτλ.

Με βάση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλει να προωθήσει μια επιχείρηση, μπορεί να προσαρμόσει ανάλογα τα SMS που στέλνει για μέγιστη αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, μέσα στο SMS μπορούν να συμπεριληφθούν links και προτροπές προς τον παραλήπτη να κάνει click και να μεταφερθεί στο site της επιχείρησης. Ανάλογα με το στόχο που έχει μια SMS καμπάνια, μπορεί να εξυπηρετήσει τόσο τις ανάγκες της επιχείρησης, όσο και σε αυτές του πελάτη!

Το SMS μάρκετινγκ έχει πολλά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Αυτό που θα πρέπει όμως να έχει στο νου της κάθε επιχείρηση που θέλει να αξιοποιήσει αυτό το εργαλείο είναι ότι, για να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα, θα πρέπει να απευθυνθεί σε αξιόπιστους και έμπειρους επαγγελματίες!

Περισσότερα


Ροή ειδήσεων

Advertisement