Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αποφασίζουν, μετά την πρώτη ανάγνωση-Κατ’ αρχήν θετικοί εκπρόσωποι Αστικού ΚΤΕΛ και Ταξί

Στις ανακοινώσεις της συμπληρωματικής μελέτης της αντιδρόμησης Κορίνθου και Κανακάρη και των άλλων παρεμβάσεων

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
Σε υψηλό βαθμό ωρίμανσης σειράς νέων παρεμβάσεων στο κυκλοφοριακό βρίσκεται πλέον η αντιδρόμηση των οδών Κορίνθου και Κανακάρη, με τις διοικήσεις του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας και των αυτοκινητιστών ταξί να δηλώνουν μάλλον αιφνιδιασμένες από τον τρόπο με τον οποίο έγιναν οι σχετικές ανακοινώσεις της δημοτικής αρχής της Πάτρας.

Παρά το γεγονός ότι το αναθεωρημένο σχέδιο με τις αντιδρομήσεις και τον λεωφορειόδρομο στη Μαιζώνος, από την πλατεία Όλγας (οδός Αράτου) έως και την Έλληνος Στρατιώτου, έρχεται να καλύψει δικές τους ενστάσεις και παρεμβάσεις, οι φορείς που είναι βασικοί εμπλεκόμενοι με τις δημόσιες μεταφορές ζητούν χρόνο για να απαντήσουν, είτε θετικά, είτε αρνητικά εκ νέου.
H ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΙΖΩΝΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΡΑΤΟΥ
Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, μετά την Αράτου, με διατήρηση όμως πλέον μιας λωρίδας για τα λεωφορεία, προς την Έλληνος απαντά σ’ ένα διαπιστωμένο πρόβλημα: την στενότητα του δρόμου και την αδυναμία των κλίσεων -με την ανωφέρεια- της Κανακάρη να υποδεχθεί την κίνηση των Αστικών Λεωφορείων από την Κορίνθου, εν όψει της αντιδρόμησης.
ΑΜΦΙΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
«Υπάρχει μια νέα πρόταση, στα πλαίσια αναθεώρησης της αρχικής κυκλοφοριακής μελέτης. Πάγια θέση του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας είναι η αμφιδρόμηση της οδού Κορίνθου, για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των μέσων μεταφοράς και ιδιαίτερα των αστικών λεωφορείων» αναφέρει ο προϊστάμενος κίνησης στο Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών Θάνος Χατζηελευθερίου.


Η ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΝΑΚΑΡΗ
«Τα προβλήματα της διάνοιξης της οδού Κανακάρη είναι διαπιστωμένα εδώ και χρόνια όπως και το δεδομένο ότι θα πρέπει να εξυπηρετηθεί η κίνηση των λεωφορείων που μεταφέρουν καθημερινά τον κύριο όγκο της φοιτητιώσας νεολαίας, εργαζομένων και εκπαιδευτικού προσωπικού προς το Πανεπιστήμιο, παράλληλα με τις άλλες γραμμές που εξυπηρετούν το βόρειο τμήμα της πόλης έως το Νοσοκομείο και τον Άγιο Βασίλειο.
Προς το παρόν και εμείς -όπως οι παρατάξεις που ενημερώθηκαν πρώτες για τις προτάσεις της νέας κυκλοφοριακής μελέτης- θα πρέπει να μελετήσουμε διεξοδικά το σχέδιο με την αμφιδρόμηση της οδού Κορίνθου και την εναλλακτική αντιδρόμηση της Μαιζώνος, σημειακά με τις αλλαγές σε Ζαΐμη και Αράτου και να ενημερώσουμε για τυχόν πιθανές αντιρρήσεις μας. Όλα τα εν γένει ζητήματα που αφορούν την ποιότητα της κυκλοφορίας αλλά και της ζωής στην πόλη μάς αφορούν ως επαγγελματίες και ως πολίτες και εργαζόμαστε στην κατεύθυνση να βελτιωθούν» συμπληρώνει ο προϊστάμενος κίνησης στο Αστικό ΚΤΕΛ.

Ο προβληματισμός για τις κάθετες οδούς
«Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές έχουν τις ίδιες αγωνίες με τους πολίτες για ζητήματα που αφορούν τη βελτίωση της κυκλοφορίας, τις πεζοδρομήσεις και άλλες παρεμβάσεις τις οποίες ο δήμος θεωρεί απαραίτητες για την ανάπτυξη της πόλης και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.
Υπάρχει μια πρόταση που προβλέπει την χρήση μιας λωρίδας κυκλοφορίας σε τμήμα της οδού Κορίνθου η οποία θα κινείται αντίθετα από το ρεύμα εισόδου, προς αποκλειστική εξυπηρέτηση των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ με χρήση και από άλλα μέσα μεταφοράς όπως τα ταξί. Θα πρέπει να δούμε πώς μπορεί να λειτουργήσει αυτό με τις κάθετες οδούς όπως η Αράτου και η Ζαΐμη και αν τελικά θα πρέπει να πεζοδρομηθεί τμήμα της Μαιζώνος, μετά την Πλατεία Όλγας έως και την Αγίας Σοφίας, ως λεωφορειόδρομος.
Επιφυλασσόμαστε να τοποθετηθούμε με βάση τους προβληματισμούς που ήδη αναπτύσσονται για το θέμα με την κυκλοφορία στις κάθετες οδούς που δεν φαίνεται να καλύπτουν τις προδιαγραφές κίνησης μεγάλων οχημάτων όπως τα λεωφορεία αλλά και την ευρύτερη αστυνόμευση. Οι παρεμβάσεις των αυτοκινητιστών και λόγω της εμπειρίας είναι προφανώς σε μια κατεύθυνση μιας βιώσιμης κινητικότητας στο κέντρο της πόλης», αναφέρει ο Γιώργος Σιδέρης, πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί Πάτρας.

Ροή ειδήσεων

Advertisement