Πάτρα - Δ. Ελλάδα
Τουριστική προβολή της τοπικής αγοράς στην αφετηρία και της φετινής τουριστικής περιόδου
Το πρόγραμμα του Culture and Shopping είναι έτοιμο για να ξεκινήσει με την έναρξη της νέας τουριστικής σεζόν για το καλοκαίρι του 2024, με στόχο όπως κάθε χρόνο την προβολή της και την ενίσχυση της τοπικής της αγοράς, μέσω του τουρισμού και συμμετέχοντες φορείς του εμπορικού, επιχειρηματικού και παραγωγικού κόσμου της περιοχής.
Το πρόγραμμα στηρίζει εξ αρχής το Επιμελητήριο Αχαΐας και έχει κλείσει δέκα χρόνια, έχοντας προσφέρει κρίσιμες υπηρεσίες, πληροφόρηση, προτάσεις αγοράς και συμβουλές γα περιηγήσεις, σε χιλιάδες τουρίστες που έχουν διαμείνει σε ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής. Το πρόγραμμα στηρίζει την περιοχή και την αγορά της Πάτρας, μέσω της κάλυψης τουριστών, οργανωμένων εκδρομών και μεμονωμένες επισκέψεις.
Το Culture and Shopping μέσα από τους χάρτες και τις πληροφορίες που διαμοιράζει στα καταλύματα της περιοχής, πάνω από 60, σε μία ακτίνα που ξεκινάει από την Ακράτα στην Ανατολική Αχαΐα και φτάνει έως την Σκαφιδιά Ηλείας, προβάλει αξιοθέατα, μνημεία, τοπωνύμια, αλλά και επιχειρήσεις, ενισχύοντας την αγορά.
Είναι ένα πρόγραμμα που έχει να κάνει επίσης με την κουλτούρα και τον Πολιτισμό, δίνοντας την δυνατότητα στους ξένους επισκέπτες να γνωρίσουν την ‘ταυτότητα’ αλλά και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της αγορά της Πάτρας, μέσα από τις αξιόλογες επιχειρήσεις της.
Για το 2024 συμμετέχουν στον πρόγραμμα, προβάλλοντας το brand τους στους χάρτες της πόλης, πάνω από 40 επιχειρήσεις και, μέσα από τις τουριστικές περιηγήσεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η αχαϊκή πρωτεύουσα θα αποκτήσει προστιθέμενη αξία για το εμπόριό της και βέβαια συνάλλαγμα.
Σύμφωνα με τον Αθανάσιο Κούστα, διευθυντή της Αναπτυξιακής Εταιρίας του Επιμελητηρίου Αχαΐας, η επιτυχία του Culture and Shopping βασίζεται στην εξωστρέφεια και αποτελεί μια πρώτη γεύση μιας ιδιαίτερης δυναμικής που αναπτύσσει στην Πάτρα ο αστικός, ιστορικός και περιηγητικός τουρισμός αλλά και το City Break, η νέα «φιλοσοφία» για τις επισκέψιμες πόλεις.