Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

«Καμπάνια» για την αγορά-Σε 58 ξενοδοχεία -από το Αίγιο μέχρι τη Σκαφιδιά- οι τουριστικοί οδηγοί του Επιμελητηρίου

Published

on

Για 11η χρονιά το Επιμελητήριο Αχαΐας υλοποιεί την δράση Culture And Shopping που στοχεύει να υποδέχεται στην πόλη μας τουρίστες που έχουν επιλέξει την ευρύτερη περιοχή για τις θερινές τους διακοπές. Η δε επίσκεψη περιλαμβάνει τα αξιοθέατα αλλά και αγορές από το κέντρο της πόλης μας.

Στα πλαίσια αυτά εκδόθηκαν 25.000 ενημερωτικοί χάρτες με επιδότηση του φορέα μας αλλά και με συμμετοχή και επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου Αχαΐας.
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στη δράση για το 2024 – 2025 αξιοποιώντας την επιδότηση του Επιμελητηρίου είναι 45. Από την αρχή της δράσης, την έχουν αγκαλιάσει και προβληθεί μέσα από αυτή περισσότερες από 300 τοπικές επιχειρήσεις.
Ειδικά στην Πάτρα ο οδηγός διατίθεται στα ξενοδοχεία MAISON GRECQUE, CASTELLO CITY DAYS, EL GRECO, MEDITERRANEE, GALAXY, OLYMPIC, CITY LOFT, ΑΙROTEL, MARIE, MY WAY, ΤΖΑΚΙ, BΥΖΑΝΤΙΝΟ, ΚΑΛΛΙΡΟΗ, CASTELLO, APOLLON, PORTO RIO, RION BEACH, ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ACHAIA BEACH, MOXY, ΔΕΛΦΙΝΙ και THE BOLD TYPE/
Τα ξενοδοχεία στα οποία διανέμονται και τοποθετούνται σε ειδικά stands οι χάρτες είναι 24 στην Πάτρα και 34 στην ευρύτερη περιοχή μέχρι και την περιοχή της Σκαφιδιάς Ηλείας.
Επισημαίνουμε ότι καθ όλη τη διάρκεια του έτους δεχόμαστε αιτήματα των ξενοδοχείων για αναπλήρωση των χαρτών.
Οι Tour Operators επίσης διανέμουν τους χάρτες στους ταξιδιώτες τους, με τις προγραμματισμένες εκδρομές που πραγματοποιούν προς την Πάτρα.
Οι χάρτες εκδίδονται σε 5 γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα και Ελληνικά) και περιλαμβάνουν αξιοθέατα, πληροφορίες, events που γίνονται στην πόλη όλο τον χρόνο, και επιχειρήσεις (εμπορικές, εστίασης κ.λ.π.). Παρέχει επίσης διευκολύνσεις για την επικοινωνία των τουριστών με τα καταστήματα.
Ο αριθμός των αναμενόμενων τουριστών (από Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ρωσόφωνα κράτη Λετονία, Λιθουανία και Ρουμανία) στην περιοχή μας εκτιμάται ότι θα είναι αυξημένος σε σχέση με το 2023.
Ταυτόχρονα επισκέπτονται την πόλη επιπλέον τουρίστες, εκτός οργανωμένων εκδρομών, οι οποίοι με τους χάρτες που βρίσκουν στα ξενοδοχεία κάνουν τις αγορές τους από την τοπική αγορά.
Αξιοσημείωτο είναι ότι δημιουργείται μια σημαντική αλληλεπίδραση στην τοπική οικονομία και την απασχόληση. Ο τουρισμός που εξυπηρετείται ακόμα και με το πρόγραμμα “all inclusive”, καταναλώνει προϊόντα από τοπικές επιχειρήσεις δημιουργώντας έτσι μία αύξηση της κατανάλωσης και της ενεργούς ζήτησης της τοπικής οικονομίας.

Ροή ειδήσεων

Advertisement