Πάτρα - Δ. Ελλάδα
«Φουντώνει» το κλίμα, ενόψει των επιμελητηριακών εκλογών στην Αχαΐα
Αντιδράσεις από μια «δημοσκόπηση»
Μια «δημοσκόπηση» που διενεργήθηκε από την εταιρεία «Data» και δημοσιεύτηκε χθες, προκάλεσε αντιδράσεις από επιμελητηριακές παρατάξεις, στην Αχαΐα.
Τόσο η παράταξη «Επιμελητήριο Για Όλους», με επικεφαλής τον Αντώνη Κουνάβη, όσο και η παράταξη «Σύγχρονο Επιμελητήριο με όραμα» με επικεφαλής τον Αντώνη Ποταμίτη, αφήνουν αιχμές για την ορθότητα των στοιχείων της δημοσκόπησης, καθώς ο ιδρυτής της εταιρείας δημοσκοπήσεων και εκδότης της εφημερίδας που δημοσιεύτηκε είναι και υποψήφιος πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαϊας.
Ειδικότερα οι ανακοινώσεις
ΚΟΥΝΑΒΗΣ: «ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΡΝΑΕΙ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΝΕΙ»
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Επιμελητήριο Για Όλους», Αντώνης Κουνάβης, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:«Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να διαβάσουμε αύριο, την μέτρηση για την πρόθεση ψήφου των εκλογών στο Επιμελητήριο Αχαΐας. Ξέρουμε από σήμερα την «πρωτιά». Όπως γνωρίζαμε και τα σημερινά πρώτα… αποτελέσματα. Λυπάμαι μόνο, που ο υποψήφιος Πρόεδρος και ιδιοκτήτης της εταιρείας δημοσκοπήσεων και της εφημερίδας που δημοσιεύτηκε η έρευνα του, πιστεύει ότι με τέτοιες μεθοδεύσεις μπορεί να παραπλανήσει τα χιλιάδες μέλη του Επιμελητηρίου. Ήδη γνωρίζουν καλά τι συνέβη. Κατά τη θυμόσοφη παροιμία: «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει».
ΠΟΤΑΜΙΤΗΣ: ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ
Σε ανακοίνωση του συνδυασμού «ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ με όραμα» επικεφαλής του οποίου είναι ο Αντώνης Ποταμίτης, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ο Θεόδωρος Λουλούδης με τη σημερινή «δημοσκόπηση» στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» για τις εκλογές στο Επιμελητήριο Αχαΐας ξεπέρασε και τον…εαυτό του.Δημοσιεύει «δημοσκόπηση» εταιρείας συμφερόντών του, στην εφημερίδα ιδιοκτησίας του, που εξάγει ως συμπέρασμα ότι το 60% των ερωτηθέντων θα μπορούσε να τον ψηφίσει! Φυσικά, είναι πρώτος στην αναγνωρισιμότητα, την καταλληλότητα και γενικώς σε όλους τους θετικούς δείκτες. Η «μέτρηση» αυτή μάλιστα, φέρεται να έχει γίνει σε συγκεκριμένο και επώνυμο δείγμα επιχειρηματιών και επαγγελματιών, κάτι που εμπίπτει με σαφήνεια στις απαγορεύσεις της νομοθεσίας περί δημοσκοπήσεων.
Αλλά πέραν του τυπικού μέρους, στο ουσιαστικό μέρος αυτής της πρωτοφανούς ενέργειας του κ. Λουλούδη, μπορεί να δοθεί μόνο μια εξήγηση: Πιθανότατα ο κ. Λουλούδης, μετά από έναν περίπου χρόνο προπαγάνδας μέσα από την εφημερίδα του για την υποψηφιότητά του, κατάλαβε και ξέρει πλέον πολύ καλά από τη διαδικασία σχηματισμού ψηφοδελτίου – όπου δεν τα πήγε και τόσο καλά – πως το να κατέλθεις ως υποψήφιος πρόεδρος στο Επιμελητήριο με ένα σοβαρό ψηφοδέλτιο, με αξιόπιστες και ρεαλιστικές θέσεις και να πείσεις τον επιχειρηματικό κόσμο, είναι εξαιρετικά πιο δύσκολο από το να κάνεις εύκολη προπαγάνδα από τα δικά σου μέσα ενημέρωσης. Και έτσι, στην τελική ευθεία των εκλογών, φτάνει ακόμη και στο σημείο να ευτελίσει ακόμη περισσότερο μια ιστορική εφημερίδα, παίζοντας το τελευταίο «χαρτί» για την υποψηφιότητά του με κωμικοτραγικό τρόπο. Ασφαλώς, αυτή η «δημοσκόπηση» δεν αντέχει σε σοβαρή απάντηση και ανάλυση. Μόνο σε ένα σχόλιο: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη».