Connect with us

Οικονομία

Επέστρεψε στην γενέτειρά του και άνοιξε το δικό του «Μαγειρείο» – Ο 38χρονος Γιώργος Γουμπούρος μιλά στην «ΓNΩΜΗ» για την απόφασή του

Published

on

Αποφάσισε να επιστρέψει στην πατρίδα του, να ανοίξει την δική του μικρή επιχείρηση και να κάνει ένα βήμα με προοπτική για το μέλλον του. O λόγος για τον 38χρονο Γιώργο Γουμπούρο, ο οποίος άνοιξε το «Μαγειρείο» το 2023 και αποφάσισε να «επενδύσει» στην σπιτική κουζίνα, κάνοντας το όνειρό του πραγματικότητα.

«Ήμουν μάγειρας τα τελευταία χρόνια για την πριγκιπική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας, οπότε αποφάσισα να επαναπατριστώ και να βιοποριστώ πάνω στο αντικείμενο που γνώριζα καλά, την μαγειρική. Επέστρεψα στον τόπο μου, την Ακράτα και άνοιξα το δικό μου μαγειρείο, πριν από έναν χρόνο», αναφέρει στην «Γ» ο κ. Γουμπούρος.
Το εγχείρημα δύσκολο και απαιτητικό, εφόσον έχει αναλάβει να φέρει σε πέρας μόνος του την επιχείρηση.
Η προετοιμασία κοπιώδης, καθώς ξεκινά από νωρίς το πρωί, αναλαμβάνοντας τις προμήθειες με τις πρώτες ύλες, ακολούθως πιάνει θέση στον πάγκο της κουζίνας για την παρασκευή των γευμάτων και μέχρι αργά το βράδυ βρίσκεται στις επάλξεις ώστε να είναι όλα έτοιμα και στη θέση τους για την επόμενη μέρα.
«Δεν είναι εύκολο σε μια μικρή και κλειστή κοινωνία να κάνεις ένα επιχειρηματικό βήμα όπως το αποφάσισα εγώ. Και αυτό, γιατί δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Ο κύκλος του αγοραστικού κοινού είναι περιορισμένος και αυτό σε γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στις υπηρεσίες που προσφέρεις», μας εξηγεί ο ίδιος.
Από την προσωπική του εμπειρία δραστηριοποιούμενος στο επιχειρείν, μάς δηλώνει, πως «εμείς, ως νέοι επιχειρηματίες, οι οποίοι πήραμε την μεγάλη απόφαση να γυρίσουμε στον τόπο μας και να ανοίξουμε τις δικές μας επιχειρήσεις, χρειαζόμαστε ουσιαστική στήριξη από το Επιμελητήριο Αχαΐας. Θέλουμε να έχουμε γενική και συνεχή ενημέρωση ανά κλάδο, να έχουμε στήριξη και καθοδήγηση, με πληροφόρηση για στατιστικά χρήσιμα στοιχεία που θα συμβάλλουν στην βιωσιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεών μας», προσθέτει.
Παράλληλα, επισημαίνει πως το Επιμελητήριο Αχαΐας θα πρέπει να πρωτοστατήσει για να αποκτήσει τουριστική ταυτότητα όλον το χρόνο η περιοχή της Αιγιάλειας και όλου του νομού, ώστε να είναι βιώσιμες οι μικρές επιχειρήσεις.
«Εμείς χρειαζόμαστε δουλειά 12 μήνες τον χρόνο, και όχι μόνον τον ενάμιση μήνα του καλοκαιριού που έρχονται στην Ακράτα τουρίστες. Ως νέος επιχειρηματίας θέλω από τον Φορέα του Επιμελητηρίου, να «σκύψει» στις μικρές επιχειρήσεις, να ασχοληθεί με τα προβλήματα του τόπου και την επίλυσή τους και με την αξιοποίηση των χρηματοδοτικών και αναπτυξιακών εργαλείων μέσα από σωστή διαχείριση, όλοι μαζί να ανατρέψουμε το κλίμα, αλλά και τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής που θα τονώσει την τοπική οικονομία και θα εξασφαλίσει προοπτικές για το μέλλον της Αχαΐας».
Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στην ανάγκη να προβληθεί ο τομέας της γαστρονομίας και της αγροδιατροφής, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις που έχουν ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα, όπως η δική του. Αναφορικά με την απόφασή του να ασχοληθεί με τα σπιτικά φαγητά στην Ακράτα Αχαΐας, τα οποία αποτελούν μια γαστρονομική εμπειρία για τους μόνιμους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες της περιοχής, «ακολουθώντας βήμα-βήμα την παράδοση και την αυθεντική γεύση των ελληνικών πιάτων, διαθέτω από σπιτικά μαγειρέματα, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες μου να απολαύσουν ποιοτικά και γευστικότατα πιάτα, ανακαλύπτοντας τον πλούτο της αχαϊκής και κατ’ επέκταση της ελληνικής κουζίνας», καταλήγει.
ΤΗΣ EΛΕΝΗΣ Α. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ

Ροή ειδήσεων

Advertisement