Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΑΒΑΞ: «Βγάζει» στην τελική ευθεία το τμήμα Μιντιλόγλι – Καραίικα

Published

on

Με ποσοστό υλοποίησης άνω του 65% βρίσκει ο Μάρτιος το πρώτο τμήμα του οδικού άξονα Πατρών – Πύργου της Ολυμπίας Οδού, το οποίο κατασκευάζει ο Όμιλος ΑΒΑΞ, φέρνοντας ακόμη πιο κοντά την ολοκλήρωση ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου.

Πρόκειται για τον οδικό άξονα Μιντιλόγλι (ΒΙ.ΠΕ. Πατρών) – Καραίικα, μήκους 21,3 χλμ., που προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος Νοεμβρίου και αποτελεί το πιο σύνθετο τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, καθώς η κατασκευή του πραγματοποιείται με την κυκλοφορία των αυτοκινήτων να διεξάγεται κανονικά σε μεγάλο μέρος του έργου.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο το ποσοστό προόδου του έργου βρισκόταν στο 53%. Για την κατασκευή του τμήματος εργάζονται καθημερινά περισσότεροι από 400 εργαζόμενοι. Στον σχεδιασμό του έργου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 12 μέτρων, δύο γέφυρες, 21 άνω και κάτω διαβάσεις, 3 ανισόπεδοι κόμβοι και 55 τοίχοι αντιστήριξης.

Το πρώτο τμήμα της Πατρών – Πύργου της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας, και αναμένεται να φέρει ριζικές αλλαγές στις μεταφορές, τις μετακινήσεις και την τοπική οικονομία της Νοτιοδυτικής Ελλάδας.

Η ΑΒΑΞ εφαρμόζει αυστηρά μέτρα ασφαλείας και περιβαλλοντικής προστασίας για την κατασκευή του έργου. Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, η ΑΒΑΞ διεξάγει περιβαλλοντικές μετρήσεις για τη συνεχή παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου. Ειδικά μέτρα εφαρμόζονται για τη μείωση της όχλησης κατά την κατασκευή, ενώ 14 βυτιοφόρα νερού μειώνουν καθημερινά την αιωρούμενη σκόνη.

Το έργο αφορά το τμήμα των 21,3 χλμ. από το Μιντιλόγλι, στη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών, μέχρι τα Καραίικα και χωρίζεται σε δύο τμήματα:
• Το πρώτο τμήμα, μήκους 13 χλμ., της παλιάς χάραξης, είναι το πιο απαιτητικό μέρος, καθώς η κατασκευή, όπως φαίνεται και από το βίντεο, γίνεται χωρίς να έχει σταματήσει η κυκλοφορία Ι.Χ. και φορτηγών ούτε για λεπτό.
• Το δεύτερο τμήμα, μήκους 8,3 χλμ., περιλαμβάνει έργα νέας χάραξης, όπου εφαρμόζονται καινοτόμες τεχνικές και σύγχρονες πρακτικές μηχανικής και ασφάλειας, με παράλληλη διέλευση οχημάτων.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement