Πάτρα - Δ. Ελλάδα
Ψηφίζουν… επιθετικό μάρκετινγκ-Θετική ανταπόκριση για Κάρτα Προνομίων στο Πατρινό Καρναβάλι

Η πρόταση που κατατέθηκε κατά τη διάρκεια της απολογιστικής σύσκεψης στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας, με θέμα τους ελέγχους και την παραβατικότητα κατά την περίοδο της Αποκριάς, εντοπίζει «γόνιμο έδαφος» σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, τον Σύλλογο Καταστηματαρχών Εστίασης και Αναψυχής (ΣΚΕΑΝ) Αχαΐας, τον Εμπορικό Σύλλογο της Πάτρας και τους ξενοδόχους.
Παρά την ικανοποίηση για τον περιορισμό των παραβάσεων που σχετίζονται με τη λαθραία διακίνηση και πώληση αλκοόλ, τις υπαίθριες ψησταριές, τη μέθη κ.λπ., η συζήτηση πέρασε σε θετικό έδαφος, καθώς διαπιστώνεται πλέον η έλλειψη επισκεπτών με ιδιαίτερες φιλοδοξίες και απαιτήσεις από την «καρναβαλική» αγορά της Πάτρας.
Πέραν των εκδηλώσεων που αναλαμβάνει και υλοποιεί ο Δήμος και ο κοινωφελής οργανισμός «Πατρινό Καρναβάλι», ο τουρισμός και η αγορά λειτουργούν ασύνδετα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή οργάνωση και προώθηση του μάρκετινγκ για την προσέλκυση υψηλού επιπέδου τουριστών και επισκεπτών, με επίκεντρο την πρωτεύουσα της Αποκριάς.
Κοινή διαπίστωση των φορέων κατά τη διάρκεια της συνάντησης ήταν η ανάγκη για περισσότερες συναντήσεις, με στόχο τη λήψη μέτρων για την προσέλκυση αγοραστικού κοινού στα καταστήματα, αλλά και τη λήψη πρωτοβουλιών για μεγαλύτερη προβολή και διαφήμιση του θεσμού.
Ήδη από την περασμένη εβδομάδα, μέσω της «Γνώμης», ο γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου της Πάτρας, Χρήστος Σολωμός, είχε επισημάνει: «Το χρέος κάθε φορέα και τοπικού οργανισμού να δηλώσει «παρών» σε έναν κοινό, ανοιχτό διάλογο, που θα αναζητήσει τον αναγκαίο κοινό τόπο συνεργασίας και αλληλοϋποστήριξης… για τη διαμόρφωση μιας ενιαίας στρατηγικής, που θα έχει στόχο την πιο αποτελεσματική ανάδειξη, προώθηση και προβολή του μοναδικού πολιτιστικού μας προϊόντος και τη μέγιστη δυνατή προσέλκυση επισκεπτών».