Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αλλάζει ο κυκλοφορικός χάρτης-Τεκτονικές μεταβολές στο οδικό δίκτυο της Πάτρας επιφέρουν οι αντιδρομήσεις κεντρικών οδών

Published

on

ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ
Τεκτονικές μεταβολές στο οδικό δίκτυο της Πάτρας θα επιφέρει η υλοποίηση ριζικών παρεμβάσεων που αφορούν τις αντιδρομήσεις κεντρικών οδών.
Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία στην προχθεσινή συνεδρίασή του τη σχετική εισήγηση της Δημοτικής Επιτροπής, η οποία παραπέμπει σε μια θεματική αλλαγή του κυκλοφοριακού χάρτη της αχαϊκής πρωτεύουσας.
Συγκεκριμένα, προβλέπονται τα εξής:
• Αντιδρόμηση της Κορίνθου στο τμήμα της από την Ελ. Βενιζέλου έως τη Γούναρη. Θα λειτουργεί πλέον ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Γούναρη στην Ελ. Βενιζέλου.
• Αντιδρόμηση της Ναυαρίνου από τη Β. Ηπείρου έως την Παπαφλέσσα. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Β. Ηπείρου στην Παπαφλέσσα.
• Αντιδρόμηση της Κανακάρη από την Παπαφλέσσα έως την Αγίας Σοφίας. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Παπαφλέσσα στην Αγίας Σοφίας.
• Αμφιδρόμηση της Αγίας Σοφίας από την Κορίνθου έως την Ελ. Στρατιώτου.
• Αντιδρόμηση της Αράτου από την Ανδρούτσου έως την Αγ. Ανδρέου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Ανδρούτσου στην Αγ. Ανδρέου.
• Αντιδρόμηση της Ζαϊμη από την Ανδρούτσου έως την Αγ. Ανδρέου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνηση των οχημάτων από την Αγ. Ανδρέου στην Ανδρούτσου.
• Αντιδρόμηση της Μαιζώνος από την Αράτου έως την Καρόλου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Αράτου στην Καρόλου.
• Αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως από την Καρόλου έως την Αγ. Σοφίας. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Καρόλου στην Αγ. Σοφίας.
• Μονοδρόμηση της Ανδρούτσου από τη Σατωβριάνδου έως την Αράτου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Σατωβριάνδου στη Ζαϊμη.
• Αντιδρόμηση της Ανδρούτσου από τη Ζαϊμη έως την Αράτου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Ζαϊμη στην Αράτου.

ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Κατόπιν αυτών των μεταβολών, οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες με κατεύθυνση από βορρά προς νότο θα διέρχονται μέσω της Κορίνθου, ενώ από νότο προς βορρά θα διέρχονται μέσω των οδών Κανακάρη, Αράτου, Μαιζώνος, Κωνσταντινουπόλεως και Αγίας Σοφίας.
Όπως επισημαίνεται, «η υλοποίηση των προτεινόμενων επεμβάσεων είναι στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας μέσω ήπιων μορφών μετακίνησης».
Επιπλέον, τονίζεται ότι «οι προτεινόμενες επεμβάσεις στις οδούς Κορίνθου και Κανακάρη – Ναυαρίνου, όχι μόνο δεν προκαλούν προβλήματα συμφόρησης, ούτε στην ευρύτερη περιοχή, ούτε στην περιοχή μελέτης, αλλά από τη μακροσκοπική ανάλυση της περιοχής μελέτης παρατηρείται βελτίωση στα επίπεδα εξυπηρέτησης των αξόνων Κορίνθου και Κανακάρη σε όλο το μήκος τους, από την οδό Αγίας Σοφίας έως την οδό Ελ. Βενιζέλου, καθώς και στη γενικότερη λειτουργία της πόλης».

ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ
Όπως ανέφερε η αρμόδια αντιδήμαρχος, Αναστασία Τογιοπούλου, «οι προτεινόμενες παρεμβάσεις θα προωθηθούν στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου. Αφού εγκριθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο ανάδοχος του έργου θα τοποθετήσει τα σήματα φωτεινής σηματοδότησης, καθώς και την αντίστοιχη κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση στις κατάλληλες θέσεις, σύμφωνα με τα σχετικά διαγράμματα σήμανσης που συνοδεύουν τις εγκεκριμένες μελέτες.

Ροή ειδήσεων

Advertisement