Connect with us

Auto

H νέα Ferrari 296 Speciale θέλει να διαδεχθεί επάξια τη θρυλική 458 Speciale

Published

on

Η Ferrari συνεχίζει την παράδοση των ειδικών εκδόσεων των μοντέλων της με την 296 Speciale, που θέλει να αποτελέσει την ουσιαστική διάδοχο της εμβληματικής 458 Speciale. Και μπορεί η τελευταία να είχε στο κέντρο του πλαισίου της έναν ατμοσφαιρικό V8 αλλά τώρα ο νέος, εξηλεκτρισμένος V6 των 3.000 κυβικών τα καταφέρνει εξίσου καλά.

Και αυτό γιατί ο V6 με την περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών αποδίδει για την περίσταση 700 ίππους, +36 δηλαδή σε σχέση με τη στάνταρ έκδοσή του, χάρη στην αύξηση της συμπίεσης. Ταυτόχρονα έχουν χρησιμοποιηθεί νέα, ενισχυμένα πιστόνια, ενώ οι μηχανικοί της Ferrari κατόρθωσαν να μειώσουν το βάρος του κατά 9 κιλά. Ταυτόχρονα τον βελτίωσαν και ακουστικά χάρης σε ένα νέο σύστημα εξαγωγής.

FERRARI-296-SPECIALE-(4).jpg

Το οποίο προαιρετικά μπορεί να είναι από τιτάνιο προκειμένου να μειωθεί και άλλο το βάρος, που συνολικά φτάνει τα 1.550 κιλά, 61 λιγότερα σε σχέση με την 296 GTB.

Ο ηλεκτροκινητήρας του plug-in υβριδικού συστήματος αποδίδει εδώ +13 ίππους με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να φτάνει τους 880 ίππους -αύξηση 50 ίππων σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις. Η μπαταρία έχει και στην Speciale ενεργειακή χωρητικότητα 7.45 kWh και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 25 χιλιομέτρων.

FERRARI-296-SPECIALE-(6).jpg

Από εκει και πέρα τα αμορτισέρ προέρχονται από την αγωνιστική 296 GT3 και το λογισμικό των συστημάτων υποβοήθησης έχει αναθεωρηθεί πλήρως, με πιο «ελεύθερες» ρυθμίσεις για πιο έμπειρους οδηγούς.

FERRARI-296-SPECIALE-(3).jpg

Από πλευράς αεροδυναμικής τα ενεργά στοιχεία και το δάπεδο παίζουν το πλέον σημαντικό ρόλο. Ενδεικτικό είναι πως στα 250 χλμ./ώρα παράγεται κάθετη δύναμη 250 χλμ./ώρα.

FERRARI-296-SPECIALE-(2).jpg

Για να αποκτήσει κανείς την 296 Speciale, πρέπει να είναι ενεργός πελάτης Ferrari, δηλαδή να έχει αγοράσει κάποιο μοντέλο του Maranello την τελευταία πενταετία μέσω του επίσημου δικτύου. Η τιμή της; Πάνω από 400.000 ευρώ, χωρίς τα εξτρά που, όπως πάντα, ανεβάζουν το ταβάνι πολύ ψηλότερα. Και χωρίς το ενδεχόμενο «καπέλο».

FERRARI-296-SPECIALE-(5).jpg

Ροή ειδήσεων

Advertisement