Connect with us

Τεχνολογία

Κατασκευή ιστοσελίδων και CMS: Τα 3 κριτήρια για να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα

Published

on

Αποφασίσατε, ότι ήρθε η στιγμή να φτιάξετε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας. Βρήκατε τους κατάλληλους επαγγελματίες για την κατασκευή ιστοσελίδων και νομίζατε, ότι από εκεί και πέρα θα ήταν όλα απλά.

Άρχισαν όμως να σας πυροβολούν με έννοιες, όπως το content management system (CMS- Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου), το να είναι βελτιστοποιημένη για SEO η σελίδα σας και άλλα περί ψηφιακού marketing. Αισθάνεστε λίγο χαμένοι στην πληροφορία; Παρακάτω ξεδιαλύνουμε 2 βασικές παραμέτρους κατά την κατασκευή ιστοσελίδων, ώστε να μη σας μοιάζουν με κινέζικα όλα αυτά.

 

Πως να επιλέξετε το κατάλληλο CMS κατά την κατασκευή ιστοσελίδων

Πριν αναφερθούμε στο πως, ας επεξηγήσουμε σύντομα τι είναι το CMS. Με το κατάλληλο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου η ιστοσελίδα σας θα προσφέρει στους επισκέπτες της μια τέλεια εμπειρία πλοήγησης, από όποιο κανάλι επικοινωνίας και αν μπαίνουν στη σελίδα σας.

 

Μια σύντομη παρένθεση: Και αυτό είναι απαραίτητο για να ανεβαίνει η σελίδα σας ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

 

  1. Εκτιμήστε τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησής σας

Αξιολογήστε τις ανάγκες της επιχείρησής σας και βρείτε προσπαθώντας να απαντήσετε στα παρακάτω, τι προσπαθείτε να καλύψετε. Οι απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα θα καθορίσουν τι χρειάζεστε.

 

  • Επιθυμείτε αύξηση στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας;
  • Είστε διατεθειμένοι να δώσετε παραπάνω παροχές στο κοινό σας με τη χρήση νέων τεχνολογιών;
  • Πόσα κανάλια περιεχομένου θα έχετε και σε πόσες γλώσσες;
  • Το νέο CMS θα είναι συμβατό με το υπάρχον teck stack της σελίδας σας;
  • Τι επιπλέον στοιχεία θα χρειαστείτε στο μέλλον;
  • Θα παραμείνει το CMS επίκαιρο τουλάχιστον για 5 ακόμη χρόνια;

 

  1. Βρείτε τον κατάλληλο επαγγελματία που θα προσφέρει και υπηρεσίες SEO

Αν και οι υπηρεσίες SEO υπάγονται στο digital marketing, τη στρατηγική του οποίου ορίζετε σε δεύτερο χρόνο, καλό είναι να το λάβετε υπόψη εξαρχής. Ο λόγος είναι, ότι οι υπεύθυνοι για την κατασκευή ιστοσελίδων δημιουργούν websites, που είναι εξαρχής βελτιστοποιημένα σε επίπεδο SEO.

 

Μιλώντας με τους κατάλληλους επαγγελματίες θα λάβετε την κατάλληλη καθοδήγηση για να επιλέξετε ένα CMS, που θα ταιριάζει στην ευρύτερη ψηφιακή στρατηγική σας.

 

  1. Κάντε την έρευνά σας

Ρωτήστε συναδέλφους σας ή επαγγελματίες του κλάδου σας για το CMS, που χρησιμοποιούν. Είναι ικανοποιημένοι; Αναζητήστε αξιολογήσεις και σχόλια σε διάφορα fora στο διαδίκτυο. Εκεί θα λάβετε ανατροφοδότηση με σχόλια για τις δυνατότητες και τα τρωτά σημεία καθενός από τα διαθέσιμα CMS.

 

 

Image Designed by Freepik

Ροή ειδήσεων

Advertisement