Connect with us

Auto

Στα σκαριά οι νέες BMW X3 και iX3

Published

on

Η BMW X3, το premium SUV μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, μπαίνει αισίως στην τέταρτη κατά σειρά γενιά της και θα κατασκευάζεται τόσο σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX3.

Από τις εικόνες των δοκιμαστικών μοντέλων της καινούργιας X3 μπορούμε να διακρίνουμε κάποια από τα στοιχεία του αμαξώματός της, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα διατίθεται τόσο με το σύστημα υβριδικής διάταξης Plug-in Hybrid όσο και ως M Performance.

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία που να αφορούν στην καινούργια X3, ωστόσο από την BMW έχει ανακοινωθεί ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας του οχήματος θα είναι μειωμένος, συγκριτικά. Συγκριμένα, θα είναι 0,27 έναντι 0,29 στο τωρινό μοντέλο. Οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες, αναμενόμενα.

Απ’ όσα γνωρίζουμε, το νέο πλαίσιο θα είναι πιο στιβαρό σε σχέση με ό,τι ισχύει στην παρούσα γενιά, το σύστημα διεύθυνσης αμεσότερο και το επίπεδο εξοπλισμού υψηλότερο.

Εκτός από την εκδοχή με τους θερμικούς κινητήρες το νέο SUV μοντέλο θα διατίθεται και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της, την καινούργια iX3, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.

Η τελευταία, θα βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα Neue Klasse, αυτή που έχουν δημιουργήσει στη γερμανική εταιρεία κα η οποία θα χρησιμοποιηθεί και για τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Σειρά 3.

Για την αισθητική της, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό της, μας προϊδέασε το πρωτότυπο Vision Neue Klasse X το οποίο παρουσίασε η γερμανική εταιρεία πριν από λίγες εβδομάδες. Το πρόγραμμα εξέλιξής έχει την κωδική ονομασία «NA5» και το αυτοκίνητο θα εισαγάγει μια αναθεωρημένη αισθητική για τα προσεχή μοντέλα της BMW.

Η νέα πλατφόρμα έχει αρχιτεκτονική 800V και οι μπαταρίες που θα διαθέτει έχουν κατά 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και θα παρέχουν κατά 30% μεγαλύτερη αυτονομία, σύμφωνα με όσα είναι γνωστά. Έτσι, η μέση τυποποιημένη αυτονομία αναμένεται να φτάνει τα 800 χλμ.

Το αμάξωμα της καινούργιας iX3 θα είναι προσεγμένο αεροδυναμικά, Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν ως τώρα, η μάσκα δεν θα έχει πολλά ανοίγματα, οι θόλοι των τροχών δεν θα εξέχουν πολύ και η σχεδίαση του πίσω πλαϊνού παραθύρου θα οριστεί κυρίως από τις προσταγές της αεροδυναμικής.

Τα εμπρός φώτα θα είναι LED, ενώ πίσω θα υπάρχουν τεχνολογίας OLED τα οποία θα δημιουργούν την ψευδαίσθηση τρισδιάστατης φωτεινής εικόνας.

Στο εσωτερικό, θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρείας το σύστημα BMW Panoramic Vision χάρη στο οποίο οι ενδείξεις και οι πληροφορίες για τον οδηγό και τους συνεπιβάτες του προβάλλονται και στη βάση του παρμπρίζ.

Μάλιστα, οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέγουν τη συγκεκριμένη λειτουργία και με την κίνηση του χεριού τους, δίνοντας τη σχετική εντολή. Επίσης, θα υπάρχει και σύστημα Head-Up Display τρισδιάστατης απεικόνισης.

Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις της, η νέα iX3 θα διατίθεται τόσο με έναν ηλεκτροκινητήρα (η οποία ίσως ονομάζεται iX3 40), ενώ η κορυφαία εκδοχή του (ενδεχομένως να ονομάζεται M60 xDrive) θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες και θα αποδίδει περίπου 600 ίππους.

Ροή ειδήσεων

Advertisement