Πολιτισμός
Στο «αέρα» 62 εργαζόμενοι
Επιστολή του Πολιτιστικού Οργανισμού στα αρμόδια Υπουργεία για την κάλυψη του προσωπικού στο Εικαστικό Εργαστήρι και στο Δημοτικό Ωδείο
Δημοσιεύθηκε
2 έτη πρνστις

Προσελήφθησαν για να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες στο Εικαστικό Εργαστήρι και στο Δημοτικό Ωδείο Πατρών, αλλά λόγω του δεύτερου lockdown έμειναν μετέωροι. Πρόκειται για τους 62 εργαζόμενους στις δύο δομές του Πολιτιστικού Οργανισμού οι οποίοι βρίσκονται στον «αέρα».
Με σχετική τους επιστολή προς τα συναρμόδια υπουργεία, την οποία υπογράφουν η πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Κατερίνα Γεροπαναγιώτη, ο συντονιστής του Εικαστικού Εργαστηρίου Αντώνης Βάος και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Ωδείου Γεράσιμος Βουτσινάς, θέτουν τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν και αφορούν την καλλιτεχνική παιδεία στο εικαστικό εργαστήρι και το Δημοτικό Ωδείο Πατρών.
Η επιστολή έχει σταλεί στα υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών, Εργασίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και το περιεχόμενο της έχει ως εξής:
«Κύριε υπουργέ,
Γνωρίζετε σίγουρα, τη σημαντική πολιτιστική δράση που έχουμε αναπτύξει ως Δήμος Πατρέων. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας, πραγματοποιήθηκαν το 2020, εντελώς δωρεάν 45 μουσικές και θεατρικές παραστάσεις, 32 κινηματογραφικές προβολές σε όλη την έκταση του Δήμου και 10 παραστάσεις θεάτρου σκιών, που έχουν υπερβεί το ποσό των 200.000,00 €.
Δράση που έχει συνεισφέρει στην επικοινωνία των δημοτών με την τέχνη όχι μόνο ως φιλότεχνων αλλά, μέσα από την ανάπτυξη της ερασιτεχνικής δημιουργίας και μάλιστα μέσα από μια μεγάλη προσπάθεια μόρφωσης των δημοτών, μέσα από την οργάνωση μαθημάτων τέχνης. Σε αυτή την σημαντική προσπάθεια καθοριστική είναι η συμβολή των καλλιτεχνών που απασχολούνται σε αυτές τις δράσεις.
Ως Δήμος θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική για τους κατοίκους της Πάτρας αυτή την πολιτιστική δραστηριότητα που αναπτύσσεται και ιδιαίτερα τα καλλιτεχνικά εργαστήρια και το Ωδείο του Δήμου, που απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των δημοτών μας. Προάγουν την κοινωνική μόρφωση, την πνευματική καλλιέργεια και την αισθητική, τη συλλογικότητα, συμβάλλουν στη διαμόρφωση κριτηρίων απέναντι στην τέχνη και τα «προϊόντα» της, συμβάλλουν στην δημιουργική κάλυψη του ελεύθερου χρόνου και στην ενίσχυση της ερασιτεχνικής δημιουργίας -προϋπόθεση για την ενίσχυση του πολιτισμού μας- αλλά και στην κατανόηση και επικοινωνία των δημοτών με το σύγχρονο καλλιτεχνικό γίγνεσθαι.
Η πρακτική της ανταποδοτικότητας, δηλαδή των διδάκτρων που εισπράττουμε από τους μαθητές, καλύπτει τη δαπάνη μισθοδοσίας των συμβασιούχων σε ποσοστό 70%, και προωθείται από όλες τις μέχρι τώρα κυβερνήσεις εδώ και χρόνια για τις δημοτικές καλλιτεχνικές δομές.
Στην ουσία παρουσιάζει την μισθωτή εργασία ως ψευδοαυτοαπασχόληση καταστρατηγώντας το νόμο, με σκοπό να αποφευχθούν οι υποχρεώσεις, που απορρέουν από την εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στην καλλιτεχνική παιδεία του Δήμου Πατρέων, αλλά και συνολικά στις δομές της Τοπικής Διοίκησης να βρίσκονται στην «γκρίζα ζώνη» μεταξύ αυτοαπασχόλησης και μισθωτής εργασίας. Δημιουργούνται μ’ αυτόν τον τρόπο ευέλικτες εργασιακές σχέσεις χαμηλού κόστους εις βάρος των εκπαιδευτικών, με γνώμονα καθαρά τον εισπρακτικό χαρακτήρα εις βάρος των μαθητών που αναγκάζονται να αγοράζουν καλλιτεχνικές υπηρεσίες.
ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
Σε αντίθεση με την παραπάνω πολιτική και λαμβάνοντας υπόψη μας τις δύσκολες συνθήκες που δημιουργήθηκαν στο έδαφος της οικονομικής κρίσης για τη λαϊκή οικογένεια, ως Δήμος Πατρέων και κατ’ επέκταση ως Πολιτιστικός Οργανισμός, έχουμε μειώσει ή απαλλάξει από δίδακτρα μαθητές από πολύτεκνες, τρίτεκνες, μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ. Επίσης έχουμε δώσει τη δυνατότητα χωρίς δίδακτρα στους μαθητές της Μπαντίνας και του Χορευτικού Τμήματος του Οργανισμού. Προσπαθούμε με αυτά τα μέσα να περιορίσουμε -κατά το δυνατόν- τους φραγμούς για την πρόσβαση των λαϊκών οικογενειών στις εν λόγω δομές. Ταυτόχρονα διασφαλίζουμε την αμοιβή και τα δικαιώματα των εργαζομένων καλλιτεχνών.
Ο Πολιτιστικός Οργανισμός όλα αυτά τα χρόνια, με μοναδική χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό του Δήμου Πατρέων και τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν ως συνέπειά της, κατάφερε να αναβαθμίσει και να επεκτείνει, μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών που ανέλαβε, αυτή τη δράση, να την επικοινωνήσει ουσιαστικά με τους δημότες, κάτι που έγινε πραγματικότητα με την αδιάκοπη επιμονή – παρά τις αντιξοότητες και τις συνθήκες εργασίας – των καλλιτεχνών που απασχολούνται σε αυτές τις δομές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή το Εικαστικό Εργαστήρι του Δήμου απασχολεί 16 εκπαιδευτικούς, λειτουργούν 42 τμήματα (παιδικά και ενηλίκων), τα οποία παρακολουθούν 450 δημότες. Αντίστοιχα, το Δημοτικό Ωδείο απασχολεί 46 εκπαιδευτικούς, λειτουργούν 20 τμήματα, τα οποία παρακολουθούν 304 πολίτες.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ωστόσο, η εξάπλωση του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορωνοϊού, έχει ως αποτέλεσμα δύο δομές μας το Ωδείο και το Εικαστικό Εργαστήρι, όσο διαρκεί το lockdown, είτε να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν διά ζώσης μαθήματα, είτε να πραγματοποιούνται διαδικτυακά σε ένα ορισμένο εύρος, λόγω του σύνθετου και πολύπλοκου έργου της διδασκαλίας της τέχνης. Να σημειωθεί ότι σε καμία από τις δύο περιπτώσεις, δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για τηλεκπαίδευση.
Και στις δύο δομές μας έγκαιρα προχωρήσαμε στις απαραίτητες διαδικασίες, αφενός για την πρόσληψη προσωπικού που θα τις στελεχώσει (μουσικούς και εικαστικούς με σύμβαση ορισμένου χρόνου) και αφετέρου κατάλληλης προετοιμασίας των χώρων των μαθημάτων και του αριθμού μαθητών των τμημάτων, ώστε να τηρούνται όλα τα πρόσφατα πρωτόκολλα ασφαλούς λειτουργίας τους για αυτή τη σχολική χρονιά. Για το μεν Ωδείο, υπογράφτηκε η μίσθωση του καινούριου κτιρίου της οποίας το κόστος μετακυλήθηκε στον προϋπολογισμό του Πολιτιστικού Οργανισμού. Εγκρίθηκε η πρόσληψη του μη μονίμου διδακτικού προσωπικού και ολοκληρώνεται η διαδικασία της πρόσληψης.
Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, η κυβέρνηση δε δείχνει καμία πρόνοια για την αποζημίωση των εργαζόμενων στις δομές, που υποχρεωτικά αναστέλλει τη λειτουργία τους και των οποίων η μισθοδοσία εξασφαλίζεται μέσα από την ανταποδοτικότητα των διδάκτρων από τους μαθητές. Στο προηγούμενο κύμα της πανδημίας και της υποχρεωτικής αναστολής των δομών αυτών, ως Δήμος από την πρώτη στιγμή διεκδικήσαμε την μισθολογική κάλυψη των εργαζομένων αυτών. Η κυβέρνηση, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, έδωσε τη δυνατότητα στους δήμους, στο προηγούμενο lockdown, να προχωρήσουν σε πληρωμή των συγκεκριμένων εργαζομένων, υπό τον αυστηρό όρο και προϋπόθεση, ότι δεν θα επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, εγκύκλιο που ενεργοποιήσαμε και καλύψαμε το κόστος της μισθοδοσίας 128.407,03 €, ενώ τα δίδακτρα των μαθητών που εισπράξαμε ως αντίτιμο για το διάστημα 1/1/2020 έως 18/11/2020, ανήλθε στα 64.258,00€. Καλύψαμε δηλαδή από «ίδιους πόρους» του προϋπολογισμού μας τη διαφορά ύψους 64.148,00 €.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ
Ως Πολιτιστικός Οργανισμός αξιοποιήσαμε ήδη τους Εικαστικούς στο Τμήμα Παραγωγής για την προετοιμασία των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων, την επιμέλεια κατασκευής χριστουγεννιάτικων αναμνηστικών τα οποία και δίνονται σε δομές του Κοινωνικού Οργανισμού (Βοήθεια στο Σπίτι, Κοινωνικό Παντοπωλείο, Συσσίτια). Οι Μουσικοί του Δημοτικού Ωδείου πραγματοποιούν διαδικτυακά μαθήματα και ετοιμάζουν διαδικτυακά ρεσιτάλ.
ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Κύριε Υπουργέ,
Με βάση όλα αυτά που σας εκθέτουμε, θεωρούμε ότι:
- Είναι επιτακτική ανάγκη για έκτακτη χρηματοδότηση του Δήμου από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να καλυφθεί πλήρως το κόστος της μισθοδοσίας των εργαζόμενων ωρομίσθιων Εικαστικών και Μουσικών, καθ’ όλο το διάστημα της αναγκαστικής παύσης λειτουργίας των δομών μας.
- Χρειάζεται να υπάρξει η αναγκαία χρηματοδότηση για την προμήθεια όλης εκείνης της αναγκαίας υλικοτεχνικής υποδομής, που θα επιτρέψει την ομαλή, στο μέτρο του δυνατού, διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας για όλο το διάστημα που θα διαρκεί το lockdown.
- Είναι καθήκον της ηγεσίας των Υπουργείων και της Κυβέρνησης να στηρίξουν τους εργαζόμενους και ιδιαίτερα τους καλλιτέχνες, που δικαίως διεκδικούν το δικαίωμά τους για μόνιμη και σταθερή εργασία και να δοθεί η δυνατότητα στον Πολιτιστικό Οργανισμό, να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του λαού της πόλης μας για καλλιτεχνική παιδεία από δομές, που δε θα κινδυνεύει συνεχώς η λειτουργία τους λόγω της υποστελέχωσης και υποχρηματοδότησής τους».
Σχετικά θέματα
-
Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το εικαστικό εργαστήρι
-
Κλειστό το Δημοτικό Ωδείο και το Εικαστικό Εργαστήρι σήμερα Τετάρτη λόγω καιρού
-
Ενθύμιο σε όλους!
-
Ενθύμιο σε όλους-Έργα των καθηγητών του Εικαστικού Εργαστηρίου θα δοθούν σε συμμετέχοντες στον 56ο Κρυμμένο Θησαυρό
-
Παρουσιάστηκε η πρώτη από τις εννέα μικρές συναυλίες του Δημοτικού Ωδείου Πατρών
-
Η τέχνη, πνευματική τροφή-Επίσκεψη των εργαζομένων του Εικαστικού Εργαστηρίου στον Δήμαρχο Πατρέων
Πολιτισμός
«Η Αφροδίτη με τη Γούνα»-Διπλή παράσταση σήμερα στο Επίκεντρο + με την Αιμιλία Νίνου και τον Θανάση Κουρλαμπά
Δημοσιεύθηκε
11 λεπτά πρνστις
28 Μαρτίου 2023 18:00
«Η Αφροδίτη με τη γούνα» μετά τη μεγάλη απήχηση του κοινού ανεβαίνει και σήμερα στο Επίκεντρο+, στις 18.00 και στις 21.15.
«Η Αφροδίτη με τη γούνα» αποτελεί ένα βαθιά φιλοσοφικό έργο του Λέοπολντ φον Ζάχερ Μαζόχ όπου πραγματεύεται την αναζήτηση του ανθρώπου για την πραγματική ελευθερία. Ο Μαζόχ, ως φεμινιστής της εποχής του, θέτει στο επίκεντρο ένα φιλελεύθερο πλάσμα, ένα κορίτσι που έχει αποφασίσει να ζήσει σύμφωνα με τους δικούς του κανόνες, να απολαύσει την ηδονή και την αγάπη πέρα από κάθε περιορισμό που θέτουν οι κοινωνικοί και οι θρησκευτικοί κανόνες που στειρώνουν βασικές απολαύσεις και ένστικτα του ανθρώπου.
Η ΥΠΟΘΕΣΗ
Σε ένα θέρετρο των Καρπαθίων οι δύο μοναδικοί του ένοικοι συναντώνται σαν από κάποιο παιχνίδι της τύχης, για να ξεκινήσει μεταξύ τους ένα γοητευτικό παιχνίδι έρωτα και εξουσίας. Ο Σεβερίν, ένας άντρας στα 40 του, γόνος εύπορης οικογένειας, βουτηγμένος στην μελέτη του και από πάντα ερωτευμένος με το ιδανικό της θεάς Αφροδίτης, θα βρεθεί μπλεγμένος στα δίχτυα του πάθους του για τη Βάντα. Εκείνη νέα και πλούσια, χήρα, παραδομένη στα ένστικτά της, με μία εκτός εποχής φιλελεύθερη και σχεδόν συγκινητική αντιμετώπιση της ζωής, θα εξάψει την περιέργειά του και θα πυροδοτήσει το πάθος του. Αλλά συγχρόνως θα γοητευθεί με την σειρά της και θα ερωτευτεί βαθιά τον ιδιαίτερο αυτόν άντρα. Μοιάζουν σαν να έχουν γεννηθεί ο ένας για τον άλλον ή ακριβώς το ανάποδο. Το παιχνίδι της εξουσίας ανάμεσά τους παίζεται διαρκώς με σκληρούς και συνάμα άκρως τρυφερούς όρους και αλλάζει συνεχώς νικητή. Ενώ αρχικά φαίνεται πως εκείνος έχει πέσει θύμα της γοητείας της, είναι η Βάντα τελικά που υποκύπτοντας στην παράκληση του να ενσαρκώσει τις φαντασιώσεις του, θα βρεθεί έρμαιο σε έναν κύκλο αγριότητας και απάνθρωπης βίας. Ενός βίαιου, σκληρού πάθους που θα καταναλώσει και τους δύο.
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Παίζουν: Αμαλία Νίνου, Θανάσης Κουρλαμπάς.
Σκηνοθεσία-Δραματουργική επεξεργασία: Θανάσης Κουρλαμπάς. Μετάφραση-Δραματουργία: Νικολέτα Κοτσαηλίδου. Σκηνικά-Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ. Μουσική: Γιάννης Οικονόμου. Σχεδιασμός φωτισμών: Αργύρης Θέος. Επικοινωνία: Άντζυ Νομικού. Παραγωγή: Happy Productions. Βοηθός σκηνοθέτη: Ηλέκτρα Μαγγίρα
Τιμές εισιτηρίων: 16€ κανονικό 13€ μειωμένο (Φοιτητικό, ανέργων, ΑΜΕΑ)
Προπώληση στο https://www.viva.gr/tickets/theater/i-afroditi-me-ti-gouna-1
Πληροφορίες – κρατήσεις στο τηλέφωνο 2610461050
Η παράσταση είναι αυστηρώς ακατάλληλη για ανήλικους.
Πολιτισμός
«Ο φίλος μου ο Ντοστογιέφσκι»-Η θεατρική διασκευή της Δήμητρας Παπαδοπούλου κάνει «στάση» σήμερα στην Πάτρα
Δημοσιεύθηκε
23 ώρες πρνστις
27 Μαρτίου 2023 19:12
Τι κοινό θα μπορούσε να συνδέει έναν «Νεοέλληνα» με τον κορυφαίο μυθιστορηματογράφο Φ. Ντοστογιέφσκι; Η θεατρική διασκευή της Δήμητρας Παπαδοπούλου αποπειράται να δώσει εξηγήσεις για την ιδιότυπη αυτή συσχέτιση…
Η παράσταση «Ο φίλος μου ο Ντοστογιέφσκι» σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη με τον Παύλο Λουτσίδη, παρουσιάζεται και στην Πάτρα, στο θέατρο «Πάνθεον» σήμερα στις 21.00.
Ο ήρωας της παράστασης, είναι ο άνθρωπος της διπλανής μας πόρτας. Η καλοπληρωμένη δουλειά του, το καλό σπίτι και το ακριβό αυτοκίνητο είναι τα προϊόντα της ευημερίας και οι προϋποθέσεις της αναγνώρισης του ως «επιτυχημένου» μέλους της κοινωνίας μας.. Οι μετανάστες και οι κακόφημες γειτονιές πλήττουν την αισθητική του, ενώ απαραίτητο αξεσουάρ-επιβεβαίωση της ανδρικής του ταυτότητας.. η Εύα, μια αιθέρια ύπαρξη… Όλα αυτά προ κρίσης…
Χειρότερο εφιάλτη δεν θα μπορούσε να ζήσει ο ήρωας μας. Θύμα της οικονομικής κρίσης ζει, πλέον, σε ένα υπόγειο στον Αγ. Παντελεήμονα χωρίς δουλειά και χωρίς τη συνοδεία του μέχρι πρότινος «status» του, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Μοναδική του συντροφιά, τα τεράστια χρέη του και ένα βιβλίο που έπεσε τυχαία στα χέρια του.
Ένα έργο για τη ζωή, βγαλμένο από την ίδια τη ζωή. Ίσως μετά το τέλος της παράστασης ο γείτονας σας φανεί λιγότερο ενοχλητικός, η φασαρία της γειτονιάς περισσότερο υποφερτή, τα προβλήματα πιο εύκολα αντιμετωπίσιμα, τα εμπόδια όχι και τόσο ανυπέρβλητα. Έστω και για λίγο…
Η παράσταση απευθύνεται σε ηλικίες από 14 ετών και άνω.
Τιμές εισιτηρίων: Γενική Είσοδος: 15€, Φοιτητικό – ΑΜΕΑ – Ανέργων: 12€.
Προπώληση εισιτηρίων: Ticket Services: 13€. Πληροφορίες, τηλ. 2610 325778
Events
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΙΑΘΑΣ: Μαθήματα Ιστορίας 1821 στην Ξάνθη
Δημοσιεύθηκε
2 ημέρες πρνστις
26 Μαρτίου 2023 12:30

Με εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές του ΑΞΙΟΝ Σταύρο Λίτσα και Ζήση Μπρούμπη
Ο φετινός κύριος εορτασμός της 25ης Μαρτίου ήταν εκπληκτικός στα Εκπαιδευτήρια ΑΞΙΟΝ της Ξάνθης. Ο Πατρινός ερευνητής της ιστορίας , συλλέκτης της Ιστορικής μνήμης, ποιητής, χημικός μηχανικός και Πρόεδρος του Γραφείου Ποιήσεως, Αντώνης Σκιαθάς, μετέφερε την Ελληνική ιστορία του 1821 από την Πάτρα στην Ξάνθη. Προσκεκλημένος από τους διευθυντές των σχολείων Σταύρο Λίτσα, Ζήση Μπρούμπη, Φώτη Λίτσα ταξίδεψε από τη Πάτρα και έφτασε στη Ξάνθη με μία απίστευτη συλλογή κειμηλίων της εποχής της επανάστασης. Τρομπόνια, παλάσκες , πάλες , έγγραφα και επιστολές των αγωνιστών μέχρι και του Καποδίστρια, σφραγίδες, εφοδιαστικο σύμβολο της φιλικής εταιρίας, μέχρι και ανάτυπο της εφημερίδας του 1824 της Νέας Υόρκης με κείμενο στα Ελληνικά που αφορά το θάνατο του Λόρδου Βύρωνα. Όλα αυθεντικά και ανεκτίμητα κειμήλια. Το επιστέγασμα όλων ήταν το διαδραστικό ιστορικό εργαστήριο με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ιδιωτικών Σχολείων ΑΞΙΟΝ “Χαρτί και Καλαμάρι”. Πώς έγραφαν, πώς ασφάλιζαν τα γράμματα, πώς αλληλογραφούσανε οι επαναστάτες του 21. Το βιωματικό εργαστήρι που εκτυλίχτηκε μπροστά στους μαθητές ήταν εκπληκτικό. Χειροποίητα χαρτιά, καλαμάρια, μελάνια, βουλοκέρια, όλα εργαλεία του “γραμματικού”… ζωντάνεψαν ξανά. Ιστορία ζώσα από έναν άξιο δάσκαλο και ερευνητή της Ελληνικής Ιστορίας, που τιμάει την Πάτρα !

Σταυρός Λίτσας – Αντώνης Σκιαθάς
Ροή ειδήσεων
«Η Αφροδίτη με τη Γούνα»-Διπλή παράσταση σήμερα στο Επίκεντρο + με την Αιμιλία Νίνου και τον Θανάση Κουρλαμπά
ΕΥΠ και Αντιτρομοκρατική εξάρθρωσαν δίκτυο τρομοκρατών που σχεδίαζε χτυπήματα στην Ελλάδα
Πότε αρχίζει και τι θα περιλαμβάνει το «Καλάθι του Νονού»
Τέλος εποχής για εταιρεία που αναπτύχθηκε στην Κάτω Αχαΐα
Αδήλωτα τετραγωνικά: Στα «σκαριά» μόνιμη ρύθμιση για τα ακίνητα
Νέος εξοπλισμός στο ΠΓΝΠ ενώ συνεχίζονται τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης, με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια
Κατάργηση μάσκας στα μέσα μεταφοράς-Τα διδάγματα της πανδημίας
Αλλάζει τα δεδομένα η παράκτια ζώνη Ρίου-Αγίου Βασιλείου
Πρόσκληση για μαζική συμμετοχή στη Γενική Συνέλευση του Εμπορικού Συλλόγου
Συγχαρητήρια στο νέο Επιθεωρητή
Αυτή την εβδομάδα
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα4 ημέρες πρν
ΠΑΤΡΑ: Πατέρας γιατρών ο άνδρας που έπεσε στο κενό στην Αγυιά
-
Υγεία3 ημέρες πρν
Οι παγίδες και τα μυστικά της νηστείας-Συστάσεις επιστημόνων στους καταναλωτές για να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί την περίοδο της Σαρακοστής
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα6 ημέρες πρν
Πάτρα: Πέθαναν και κηδεύονται την Πέμπτη (23/3)
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα11 ώρες πρν
ΠΑΤΡΑ: Ιδού πως κατάντησαν την Mercedes ιδιοκτήτη αλυσίδας καφέ! Αυτόν τον Πατρινό “χτύπησαν” άγνωστοι
-
Ελλάδα2 ημέρες πρν
Θρήνος για την 22χρονη Πέννυ
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα6 ημέρες πρν
Πάτρα: “Έφυγε” από την ζωή ο Νίκος Παπασταματόπουλος
-
Πάτρα - Δ. Ελλάδα5 ημέρες πρν
Πάτρα: Θλίψη για το θάνατο του 37χρονου Απόστολου Μαυρέλη
-
Ελλάδα3 ημέρες πρν
Με έμφραγμα στο νοσοκομείο πασίγνωστος τραγουδιστής – Η κατάσταση της υγείας του