Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022
Connect with us

Ελλάδα

Βγήκε γυμνή στο μπαλκόνι και πετούσε στο πεζοδρόμιο καρέκλες και προσωπικά της αντικείμενα

Δημοσιεύθηκε

στις

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν μία γυναίκα βγήκε γυμνή στο μπαλκόνι και ξεκίνησε να πετάει στο πεζοδρόμιο καρέκλες και άλλα αντικείμενα που υπήρχαν στο διαμέρισμα.

Θεσσαλονίκη: Βγήκε γυμνή στο μπαλκόνι και πετούσε στο πεζοδρόμιο καρέκλες και αντικείμενα

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, όλα έγιναν λίγο πριν τις 4 το μεσημέρι, επί της οδού Αγίου Δημητρίου, στο ύψος της Ιασωνίδου. Έκπληκτοι οι εργαζόμενοι της περιοχής και οι άνθρωποι που εκείνη την ώρα περπατούσαν στο πεζοδρόμιο, είδαν ξαφνικά αντικείμενα να εκτοξεύονται από το μπαλκόνι του δευτέρου ορόφου. Μόλις σήκωσαν το κεφάλι τους ψηλά, αντίκρισαν την 50χρονη γυναίκα χωρίς ρούχα και εσώρουχα να μπαινοβγαίνει στο διαμέρισμα και να πετάει στο δρόμο βαριά και προσωπικά της αντικείμενα. Σύμφωνα με μαρτυρίες περιοίκων, η γυναίκα φώναζε, ωστόσο κανείς δεν μπορούσε να είναι σίγουρος για το τι έλεγε.

Θεσσαλονίκη: Βγήκε γυμνή στο μπαλκόνι και πετούσε στο πεζοδρόμιο καρέκλες και αντικείμενα

Για το περιστατικό ειδοποιήθηκε το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης και σε ελάχιστα λεπτά έφτασαν στο σημείο αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και περιπολικό. Παράλληλα, ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία, καθώς υπήρχαν φόβοι ότι η γυναίκα θα μπορούσε να πηδήξει ή να πέσει στο κενό. Οι πυροσβέστες που έφτασαν επί τόπου, τοποθέτησαν αμέσως σωστικό φουσκωτό στρώμα κάτω από το σημείο που βρισκόταν η γυναίκα, ενώ οι αστυνομικοί προσπαθούσαν να την ηρεμίσουν και να διαχειριστούν μεθοδικά το περιστατικό.

gymni-thessaloniki__1_
gymni-thessaloniki__2_
gymni-thessaloniki__3_
gymni-thessaloniki__4_

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σημείο έφτασε ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος και σε συνεννόηση με την αστυνομία τους παρείχε πρόσβαση στο σπίτι. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να ανέβουν στον δεύτερο όροφο, να μπουν στο διαμέρισμα και να προσεγγίσουν την γυναίκα, την οποία μετέφεραν στη συνέχεια στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ για εξετάσεις, το οποίο διαθέτει και ψυχιατρική πτέρυγα.

gymni-thessaloniki__5_
gymni-thessaloniki__6_
gymni-thessaloniki__7_
gymni-thessaloniki__8_
gymni-thessaloniki__9_
gymni-thessaloniki__10_

Όπως είπαν στο protothema.gr καταστηματάρχες της περιοχής, για περισσότερο από μισή ώρα δεν μπορούσε να περάσει κανείς από το πεζοδρόμιο κάτω από το διαμέρισμα της γυναίκας, καθώς υπήρχε σοβαρός κίνδυνος να τραυματιστεί, ενώ οι αστυνομικοί είχαν αποκλείσει τον χώρο. Με την λήξη του «συναγερμού» οι άνθρωποι βγήκαν με τις σκούπες και τα φαράσια στα χέρια προκειμένου να καθαρίσουν τις εισόδους των καταστημάτων τους που είχαν γεμίσει με γυαλιά και θραύσματα από αντικείμενα που διαλύθηκαν.

Ελλάδα

Συμπαραστάτης στην ουσία

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Αθόρυβα εργάζεται ο Συμπαράστατης του Πολίτη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Γεώργιος Τελώνης, ο οποίος παρακολουθεί στενά υποθέσεις που ταλαιπωρούν τους πολίτες και τους συμπαραστέκεται.  Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η υπόθεση με τον αύλακα στα Αραχωβίτικα Πατρών, για τον οποίο η κ. Αμαλία Γ. Κουσαδιανού – Διδάχου είχε δημοσιεύσει στην «Γ» πρόσφατα ανοικτή επιστολή της προς τους αρμόδιους Υπουργούς κ.κ. Σκρέκα και Βορίδη. Η κα Κουσαδιανού μας ενημέρωσε ότι ο κ. Τελώνης είναι ενήμερος για το ζήτημα και πράγματι έχει κάνει ενέργειες στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα – γόρδιο δεσμό.

 

Περισσότερα

Ελλάδα

Έρχεται… «καλάθι παιχνιδιών» – Τι θα περιέχει

Δημοσιεύθηκε

στις

Με παιχνίδια θα γεμίσει το νέο «καλάθι» που ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο θα ανακοινωθεί μαζί με το «εορταστικό καλάθι» στις 14 Δεκεμβρίου.

Προϋπόθεση για τη νέα πρωτοβουλία είναι να βρεθεί ο βέλτιστος τρόπος εφαρμογής, ώστε να μην υπάρξουν ενστάσεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και να αποκλειστεί οποιοδήποτε ενδεχόμενο πρόκλησης στρεβλώσεων στην αγορά.

Το «καλάθι παιχνιδιών» θα είναι εντελώς διαφορετικό από το «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο θα «εμπλουτιστεί» με γιορτινά εδέσματα και νέες επιλογές κρεάτων εν όψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Οι διαφορές εστιάζονται στη διάρκεια και στην υποχρεωτικότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, το «καλάθι παιχνιδιών» θα έχει διάρκεια τριών εβδομάδων και δεν θα υπάρχει υποχρεωτικότητα συμμετοχής των επιχειρήσεων όσον αφορά τον τζίρο. Υπενθυμίζεται ότι στο «καλάθι του νοικοκυριού» υποχρεούνται να συμμετέχουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τζίρο πάνω από 90 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, σχετική ελευθερία θα υπάρχει και στο περιεχόμενο, αφού στο «καλάθι παιχνιδιών» θα περιλαμβάνονται κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα διαδραστικά – εκπαιδευτικά, επιτραπέζια και παζλ, κατασκευές, φιγούρες δράσεις και κούκλες κ.λπ. και όχι συγκεκριμένα προϊόντα.

Οι διαπραγματεύσεις, τόσο με τους μεγάλους παίκτες της αγοράς όσο και με τα σούπερ μάρκετ, συνεχίζονται και όπως αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης «δεν είναι εύκολο το εγχείρημα», καθώς εάν δεν υπάρξει προσεκτικός σχεδιασμός μπορεί να υπάρξουν παραβάσεις της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού.

Να σημειωθεί ότι η αγορά του παιχνιδιού έχει μεγάλη συγκέντρωση με τις δύο αλυσίδες Jumbo και Μουστάκας να έχουν τα υψηλότερα μερίδια αγοράς.

Έρχονται μοσχάρι και σοκολάτες

Την ίδια ώρα, τα είδη διατροφής συνεχίζουν να «καίνε» τις τσέπες των καταναλωτών, κάτι που διαπιστώθηκε και από τη δημοσίευση των προκαταρκτικών στοιχείων της Eurostat για τον Νοέμβριο, με το φετινό εορταστικό τραπέζι να αναμένεται ακριβότερο κατά διψήφιο ποσοστό συγκριτικά με πέρσι.

Προκειμένου να συγκρατηθούν οι τιμές και να υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές ώστε να στηριχθούν τα ευάλωτα νοικοκυριά την περίοδο των Χριστουγέννων, το «καλάθι του νοικοκυριού» θα «μεγαλώσει» με την προσθήκη παραδοσιακών γλυκισμάτων, όπως τσουρέκια και βασιλόπιτες, αλλά και ακόμη μιας επιλογής κρέατος και συγκεκριμένα μοσχαριού. Επίσης δεν αποκλείεται να προστεθούν και οι σοκολάτες. Πάντως η διεύρυνση του «καλαθιού» θα είναι πρόσκαιρη.

Πόσοι ψωνίζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Στο μεταξύ, όπως προκύπτει από έρευνα που παρουσίασε χθες ο καθηγητής Γιώργος Δουκίδης στο πλαίσιο του 13ου Συνέδριου ΙΕΛΚΑ – The agile retail Era: Doing business in extreme environment, ένας στους δύο καταναλωτές, το 50%, ψωνίζει προϊόντα από το «καλάθι του νοικοκυριού», έναντι 40% που έδειξε η προηγούμενη έρευνα του ΙΕΛΚΑ κατά τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του καλαθιού.

Η αξία των αγορών για έναν στους πέντε καταναλωτές είναι πάνω από το 10% της αξίας των συνολικών αγορών τους στο σούπερ μάρκετ, αν και μόνο ο ένας στους τέσσερις καταναλωτές θεωρεί την εν λόγω πρωτοβουλία θετική.

Στο 125% των εισοδημάτων!

Το ανησυχητικό ωστόσο είναι πως από την ίδια έρευνα προκύπτει πως το μηνιαίο κόστος διαβίωσης των νοικοκυριών ανέρχεται στο 125% των εισοδημάτων τους!

Σύμφωνα με τον κ. Δουκίδη, το επιπλέον 25% προέρχεται από τις αποταμιεύσεις, δάνεια και πιστωτικές κάρτες, ενώ το 70 – 90% του εισοδήματος δαπανάται στην πληρωμή λογαριασμών, φόρων και ενοικίων.

 

Περισσότερα

Ελλάδα

Οικονόμου για Τσίπρα: Την τελευταία φορά που ο κ. Τσίπρας ασχολήθηκε με τις τράπεζες, τις έκλεισε

Δημοσιεύθηκε

στις

O κ. Τσίπρας θα έπρεπε να γνωρίζει την παροιμία “στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί”. Την τελευταία φορά που ο κ. Τσίπρας ασχολήθηκε με τις τράπεζες, τις έκλεισε και με το τρίτο αχρείαστο μνημόνιο έστειλε τον λογαριασμό στους πολίτες. Το αποτέλεσμα ήταν τα capital controls, οι ουρές ντροπής για ένα 50ευρο και η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών που πλήρωσαν οι φορολογούμενοι με δεκάδες δισεκατομμύρια. Αυτή είναι η πολιτική Τσίπρα και η μέριμνά του για τον ελληνικό λαό» σχολιάζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, αναφορικά με την πρόταση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ για επιβολή έκτακτου φόρου στις τράπεζες.

«Αντίθετα, η Κυβέρνηση, αντιμέτωπη με ένα τσουνάμι διεθνούς και εισαγόμενης ακρίβειας, γεγονός που πριν από λίγες μέρες παραδέχθηκε και ο κ. Τσίπρας, προσπαθεί με ουσιαστικά μέτρα να σταθεί στο πλευρό των πολιτών. Διατηρεί τον πληθωρισμό χαμηλότερα από τον μέσο όρο στην Ε.Ε., οι τιμές καταναλωτή ρεύματος είναι από τις πιο φτηνές στην Ευρώπη και το ίδιο πετυχαίνουμε τώρα και στο πετρέλαιο θέρμανσης. Επίσης, οι δυναμικές παρεμβάσεις μας στην αγορά καταναλωτικών αγαθών έχουν αρχίσει να αποδίδουν και τα αποτελέσματά τους θα γίνουν σύντομα ακόμα πιο εμφανή» τονίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

«Η Κυβέρνηση επικεντρώνεται στις κοινωνικές ανάγκες και δρα με αποτελεσματικότητα σε όλες τις πτυχές του οικονομικού βίου των νοικοκυριών. Οι θέσεις μας είναι καθαρές και διατυπωμένες με σαφήνεια. Ο κ. Τσίπρας συνεχίζει τις εύκολες, ανέξοδες υποσχέσεις που γνωρίζει καλά ο ελληνικός λαός ότι είναι λόγια του αέρα» καταλήγει ο Γιάννης Οικονόμου.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα