Τρίτη 28 Μαρτίου 2023
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Σανίδα σωτηρίας οι χειμερινές εκπτώσεις

Πρεμιέρα αύριο και στα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας με μειωμένες τιμές στα εμπορεύματα

Δημοσιεύθηκε

στις

Ξεκινούν αύριο οι χειμερινές εκπτώσεις στα καταστήματα, οι οποίες ολοκληρώνονται την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023.

Οι έμποροι της Πάτρας ευελπιστούν πως θα τονωθεί η αγοραστική κίνηση και να κατορθώσουν να καλύψουν μέρος του τζίρου που δεν έκαναν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, προκειμένου να τονωθεί η ρευστότητα.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος υπογραμμίζει στην «Γ» πως οι έμποροι περιμένουν τις εκπτώσεις ως «τονωτική ένεση» για να μπει ρευστό στο ταμείο τους και γι’ αυτό το ξεκίνημα θα ξεκινήσει με γενναίο «ψαλίδι»!

Η χθεσινή ημέρα, αν και εορταστική, η κίνηση ήταν υποτονική στα εμπορικά καταστήματα, όπως ανέφερε στην «Γ» ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Ωστόσο, συνεχίζει, «από αύριο Δευτέρα θα ξεκινήσουμε τις εκπτώσεις με μεγάλα ποσοστά και περιμένουμε τους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους. Στα ράφια μας υπάρχει αφθονία των προϊόντων και θα τα διαθέσουμε σε ελκυστικές τιμές προκειμένου να εξασφαλίσουμε ρευστότητα στην αγορά που τόσο έχουμε ανάγκη. Για πολλές επιχειρήσεις οι εκπτώσεις είναι σανίδα σωτηρίας».

Αξίζει να αναφερθεί πως κατά την εορταστική περίοδο τα εμπορικά καταστήματα της Πάτρας κινήθηκαν σε πτωτική περίοδο.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαφειρόπουλο, το 70% των καταστημάτων της Πάτρας κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι και το 30% χαμηλότερα, ενώ μόλις το 30% κατέγραψε άνοδο.

«Το ζητούμενο για τα εμπορικά καταστήματα είναι να υπάρξει αγοραστική κίνηση και ρευστότητα στις επιχειρήσεις για να προμηθευτούμε νέο εμπόρευμα. Γι’ αυτό και προσβλέπουμε στην χειμερινή εκπτωτική περίοδο και οι εκπτώσεις αναμένονται γενναίες από την έναρξή τους», καταλήγει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών.

ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

Στη διάρκεια των εκπτώσεων τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά μία Κυριακή και συγκεκριμένα στις 15 Ιανουαρίου, την πρώτη Κυριακή μετά την έναρξή τους.

Υπενθυμίζουμε ότι οι Κυριακές που θα είναι συνολικά ανοιχτά τα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ θα είναι μειωμένες μετά την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Σύσσωμοι οι παράγοντες του εμπορίου ζητούσαν την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Εντέλει το υπουργείο Ανάπτυξης με νομοσχέδιο που κατατέθηκε πέρυσι τον Ιούλιο στη Βουλή, προχώρησε στην κατάργησή τους.

 

 

Τι πρέπει να προσέξουν

οι καταναλωτές

Με αυτή την αφορμή, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, επισημαίνει στους καταναλωτές μερικά από τα δικαιώματά τους, κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων, με σκοπό την ασφαλέστερη και συνετή διενέργεια των αγορών:

– Κατά τη διενέργεια των προσφορών θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς, στα σημεία όπου πωλούνται τα προσφερόμενα προϊόντα, η αρχική και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων, με αναφορά στην κατάλληλη μονάδα μέτρησης ανά προϊόν.

– Σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος όχι συντομότερο των τριάντα (30) ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από τριάντα (30) ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος δέκα (10) ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Όταν η μείωση της τιμής αυξάνεται προοδευτικά, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή χωρίς τη μείωση της τιμής πριν από την πρώτη εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

Ποσοστό έκπτωσης

– Κατά τη διενέργεια εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Καταστήματα STOCK ή OUTLET

– Τα καταστήματα STOCK ή OUTLET υποχρεούνται να αναγράφουν στις πινακίδες που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις: (α) την παλαιά τιμή πώλησης, διαγραμμένη και (β) τη νέα μειωμένη τιμή πώλησης, με τρόπο που να επικοινωνεί στον καταναλωτή τη σαφή διάκριση μεταξύ των δύο αυτών τιμών. Προαιρετικά, επιτρέπεται να αναγράφεται εντός του καταστήματος και σε κάθε άλλη εμπορική επικοινωνία με τον καταναλωτή το ποσοστό της μείωσης. Στις περιόδους εκπτώσεων ή προσφορών τα καταστήματα αυτά υποχρεούνται να εμφανίζουν στις πινακίδες όλες τις ενδιάμεσες τιμές διαγραμμένες και, με έντονη γραφή, τη νέα μειωμένη τιμή διάθεσης και να αναγράφουν σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία μόνο τις λέξεις «εκπτώσεις», «προσφορές».

– Αν οι εκπτώσεις, προσφορές ή οποιαδήποτε ανακοίνωση περί μείωσης της τιμής είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό της έκπτωσης ή ως προς τις τιμές ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση ή σε προσφορά προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται σε βάρος του εμπόρου πρόστιμο έως το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο από 20.000 ευρώ. Αν στον έμπορο επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου προσαυξάνεται στο 4% του ετήσιου κύκλου εργασιών του.

 

Διπλές τιμές στις βιτρίνες

Κατά την διενέργεια των εκπτώσεων και σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις, εκτός από την αναγραφή της προγενέστερης και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον πραγματοποιούνται εκπτώσεις σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το ποσοστό έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Στην πράξη, η αναγραφή προγενέστερης και νέας τιμής είναι επιβεβλημένες και υποχρεωτικές, ενώ η αναφορά ποσοστού έκπτωσης είναι καταρχήν προαιρετική. Στις περιπτώσεις που οι μειωμένες τιμές επεκτείνονται, σύμφωνα με την πολιτική και την πρωτοβουλία της επιχείρησης, σε ποσοστό άνω του 60% των πωλουμένων ειδών, τότε και μόνο τότε η αναγραφή ποσοστού καθίσταται υποχρεωτική, οπότε – επιβεβλημένα – θα αναγράφονται και τα δύο, ήτοι προγενέστερη και νέα τιμή και ποσοστό έκπτωσης.

Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30 ή/και περισσότερων ημερών πριν από την έναρξη των εκπτώσεων. Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες πριν την έναρξη των εκπτώσεων, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά την διάρκεια των 10 ημερών πριν από την έναρξη των εκπτώσεων».

Ο νόμος προβλέπει κυρώσεις

Στην ίδια ανακοίνωση, επισημαίνεται πως: «Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να αντιστοιχεί στην αλήθεια και να είναι ακριβής. Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η προγενέστερη τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επιβάλλεται λοιπόν προσοχή από τους εμπόρους στην διεξαγωγή των εκπτώσεων, στον ορθό υπολογισμό και αναγραφή της προγενέστερης και νέας τιμής των προϊόντων και κατόπιν – εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου – του ποσοστού έκπτωσης. Οι παραπάνω διατάξεις ισχύουν και για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν τα προϊόντα τους διαδικτυακά. Σε ότι αφορά τις κυρώσεις, τα πρόστιμα έχουν πλέον διπλασιαστεί και χρειάζεται τα μέλη να επιδείξουν την ανάλογη επιμέλεια, καθώς είναι εντελώς αχρείαστο να επιβάλλονται αναίτια ποινές που μπορεί να πλήξουν την βιωσιμότητα της επιχείρησης.

 

Της Ελένης Α. Γεωργοπούλου

 

 

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Νέος εξοπλισμός στο ΠΓΝΠ ενώ συνεχίζονται τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης, με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια

Δημοσιεύθηκε

στις

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών επισκέφθηκε σήμερα Τρίτη 28 Μαρτίου 2023 ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας και αρμόδιο για θέματα δημόσιας υγείας Χαράλαμπο Μπονάνο, όπου ενημερώθηκε από τη Διοίκηση του νοσοκομείου τόσο για την εξέλιξη της προμήθειας σύγχρονου ξενοδοχειακού εξοπλισμού, όσο και για την πορεία των εργασιών ενεργειακής αναβάθμισης.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας χρηματοδότησε με 1,1 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων την απόκτηση 265 νέων ηλεκτρικών κρεβατιών νοσηλείας για τις ανάγκες των κλινικών του ΠΓΝΠ, όπως επίσης την προμήθεια 50 φορείων και τριών κρεβατιών επιτόκων. Ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός θα ενισχυθεί επίσης με 85 εξεταστικές κλίνες, 250 καρέκλες θαλάμων, 50 αμαξίδια και 35 τροχήλατα ιματισμού προϋπολογισμού 77.750 ευρώ.
Αφού ο Περιφερειάρχης ξεναγήθηκε σε χώρους του Νοσοκομείου και είδε το νέο εξοπλισμό, ακολούθησε σύσκεψη στο γραφείο διοίκησης όπου υπήρξε εκτενής ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη των έργων ενεργειακής αναβάθμισης που εκτελούνται τον τελευταίο χρόνο στο ΠΓΝΠ και χρηματοδοτούνται με 6,5 εκ. ευρώ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2014-2020. Το έργο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με την καθοδήγηση του Υπουργείου Υποδομών και της εταιρίας «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.».

«Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συνεχίζει να στηρίζει με κάθε τρόπο τις δημόσιες δομές υγείας με έργα βελτίωσης των υποδομών τους και ανανέωσης του ξενοδοχειακού εξοπλισμού τους, με στόχο την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Γιατί αυτή ακριβώς είναι η δουλειά μας, να υπηρετούμε τον πολίτη. Είμαστε περήφανοι γιατί δεν εγκαταλείπουμε τις προσπάθειες και χαρούμενοι γιατί βλέπουμε να υλοποιούνται έργα που περιμένουν επί χρόνια οι πολίτες της Δυτικής Ελλάδας. Γνωρίζουμε όμως καλά ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και μπορούμε να διαβεβαιώσουμε ότι είμαστε εδώ για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε. Θέλουμε συμμετοχή σε αυτό που λέμε Εθνικό Σύστημα Υγείας και θα είμαστε εδώ για να προσφέρουμε σε κάθε ανάγκη. Όσο πιο υψηλό είναι το επίπεδο παροχών της δημόσιας υγείας, τόσο πιο υψηλός θα είναι και ο πολιτισμός μας» δήλωσε στη διάρκεια της σύσκεψης ο κ. Φαρμάκης.

Από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης, Χαράλαμπος Μπονάνος, πρόσθεσε: «Σήμερα ο επισκέπτης στο ΠΓΝΠ αντικρίζει μια εικόνα εντελώς διαφορετική από αυτή που έβλεπε στο παρελθόν με διαβρωμένο τον εξωτερικό σκελετό του κτιρίου, χωρίς ουσιαστικά μόνωση και έλλειψη κεντρικής μονάδας κλιματισμού. Η Περιφερειακή μας Αρχή αντιμετώπισε τα προβλήματα και επίσπευσε τις διαδικασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση. Μέρα με την ημέρα το νοσοκομείο παρουσιάζει μια διαφορετική, αναβαθμισμένη εικόνα. Αυτή η εικόνα συμπληρώνεται πλέον και από τον νέο, σύγχρονο ξενοδοχειακό νοσοκομειακό εξοπλισμό, που αλλάζει την όψη των κλινικών και των γραφείων του νοσοκομείου μας. Είμαι χαρούμενος που από το 1988 είναι η πρώτη φορά που με πόρους της Περιφέρειας μας, γίνεται ουσιαστική δουλειά στο νοσηλευτικό μας ίδρυμα. Η αιρετή Περιφέρεια προσφέρει γενναία στήριξη στο σύστημα υγείας, χωρίς να έχει τυπικά την αρμοδιότητα να καλύπτει ανάγκες που αποτελούν αρμοδιότητα προϋπολογισμού του υπουργείου Υγείας. Όμως παραμένουμε προσηλωμένοι στον στόχο μας, να έχουμε σε προτεραιότητα την στήριξη του ΕΣΥ που ο πολίτης της Περιφέρειας μας το έχει ανάγκη. Είμαστε εδώ για να αποδώσουμε στον πολίτη μετρήσιμο έργο και στον χώρο της υγείας».

Συνεχίζοντας ο διοικητής του ΠΓΝΠ Δημήτρης Μπάκος ευχαρίστησε την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και προσωπικά τον Περιφερειάρχη για την συνεχή και αποτελεσματική συνεργασία, ενώ δήλωσε σχετικά: «Σήμερα βιώνουμε μια άλλη ξεχωριστή μέρα στο ΠΓΝΠ όπου παρελήφθησαν 25 νέες κλίνες και 20 νέα φορεία από ένα σύνολο 265 νέων ηλεκτρικών κλινών αλλά και 50 νέων φορείων που αναμένονται έως τα τέλη του Μαϊου 2023 τμηματικά. Η σημαντική αυτή ανακαίνιση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού σε συνδυασμό με τις εργασίες της ενεργειακής αναβάθμισης του ΠΓΝΠ αποτελούν μια ιδιαίτερη σελίδα στην ιστορία του ΠΓΝΠ, καθώς ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός του ΠΓΝΠ δεν είχε ανακαινισθεί από το 1988. Η χρηματοδότηση για την ανανέωση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού μας προήλθε από πιστώσεις του ΠΔΕ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος ύψους 1.136.570 Ευρώ όπου μετά τις εκπτώσεις του διαγωνισμού συμβασιοποιήθηκε στο ποσό των 684.616,49 ευρώ. Η όλη διαδικασία εκκίνησε από την προηγούμενη διοίκηση και ολοκληρώθηκε από την νυν με διαγωνιστική διαδικασία που έλαβε χώρα στις 17/10/2021. Τα υπό προμήθεια προϊόντα είναι εξαιρετικής ποιότητας, σύγχρονης κατασκευής και υιοθετούν όλη τη σύγχρονη τεχνολογία προκειμένου να προσδώσουν άνεση και ασφάλεια στον ασθενή. Η Διοίκηση του ΠΓΝΠ έχει καταρτίσει σχέδιο ανακαίνισης και του υπόλοιπου ξενοδοχειακού εξοπλισμού του ΠΓΝΠ εντός του 2023 ο οποίος δεν μπόρεσε να συμπεριληφθεί στην άνω χρηματοδότηση».

Στη συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο ΠΓΝΠ συμμετείχαν ακόμη ο Αναπληρωτής Διοικητής ΠΠΝΠ Ανδρέας Μαζαράκης, τα μέλη Δ.Σ ΠΓΝΠ Περικλής Νταβλούρος (Δ/ντης Καρδιολογικής Κλινικής) και Ευστάθιος Τερζής (Δ/ντης ΕΣΥ Νευρολογικής Κλινικής), ο Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας ΠΠΝΠ – Καθηγητής Ουρολογίας Ευάγγελος Λιάτσικος, ο Διευθυντής Τεχνολογικών Υπηρεσιών Σπύρος Καλαφάτης και η Διευθύντρια Νοσηλευτικής Υπηρεσίας Ιωάννα Μίχου.

????????????????????????????????????

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αλλάζει τα δεδομένα η παράκτια ζώνη Ρίου-Αγίου Βασιλείου

Δημοσιεύθηκε

στις

Μία από τις επισημάνσεις στο χθεσινό περιφερειακό συμβούλιο, όπου ομόφωνα ψηφίστηκε να υπογραφεί προγραμματική σύμβαση της Περιφέρειας με τον Δήμο της Πάτρας για να προχωρήσουν τα έργα αποκατάστασης της παράκτιας ζώνης Ρίου – Αγ. Βασιλείου, ήταν η όχληση που μπορεί να υπάρξει λόγω των έργων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στους οικισμούς, αλλά και τους επαγγελματίες της περιοχής.

Η επισήμανση των περιφερειακών συμβούλων ασφαλώς και έχει λογική, ωστόσο όλοι επίσης συμφωνούν πως το έργο είναι αναγκαίο και άρα, κάποιου είδους όχληση προφανώς και θα υπάρξει, ιδιαίτερα καθώς όπως είναι γνωστό, κάποια κατασκευαστικά έργα δεν μπορούν να υλοποιηθούν μέσα στο καταχείμωνο, υπό κακές καιρικές συνθήκες.

Κατά συνέπεια, όλοι πρέπει να δείξουν και λίγη υπομονή, ειδικά καθώς το έργο που θα κατασκευαστεί δεν θα είναι μια απλή αποκατάσταση του παραλιακού δρόμου, αλλά θα διαμορφώσει ένα… νέο τοπίο στην περιοχή.

Η παραλιακή οδός θα αναβαθμιστεί πλήρως και θα κάνει την περιοχή πολύ πιο ελκυστική, ενώ παράλληλα, πολύ σημαντικά αντιδιαβρωτικά έργα θα εκτελεστούν ακόμα και μέσα στην θάλασσα, αποσκοπώντας όχι μόνο να προστατεύσουν τις οικιστικές περιοχές, αλλά να αποκαταστήσουν πλήρως το θαλάσσιο περιβάλλον και την ακτογραμμή. Σύμφωνα με τη μελέτη, μετά τα έργα και σε βάθος κάποιων ετών, η περιοχή του Ρίου και του Αγ. Βασιλείου θα μπορούν να έχουν αποκτήσει.. νέες παραλίες! Γι’ αυτό εξάλλου, η συγκεκριμένη μελέτη θεωρείται «οδηγός» και για τις επόμενες μελέτες και αποκαταστάσεις ακτών. Θεωρούμε πως αξίζει τον κόπο…

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πρόσκληση για μαζική συμμετοχή στη Γενική Συνέλευση του Εμπορικού Συλλόγου

Δημοσιεύθηκε

στις

Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στη γενική συνέλευση του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου της Πάτρας, απευθύνει η παράταξη «Εμπορική Ανανέωση».

Το κύριο θέμα θα είναι ο οικονομικός και διοικητικός απολογισμός του προηγούμενου έτους και ο προϋπολογισμός του τρέχοντος.
Η Εμπορική Ανανέωση, όπως αναφέρει, πιστή στις θέσεις της για ένα Σύλλογο ανοιχτό, καλεί όλους τους εμπόρους να συμμετάσχουν ενεργά με την παρουσία τους.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Ο ιστορικός μας σύλλογος έχει ανάγκη από τις προτάσεις και τις ιδέες ΟΛΩΝ των Πατρινών εμπόρων. Ο Σύλλογος με την βοήθεια όλων μας πρέπει να αλλάξει σελίδα , να εστιάσει στα προβλήματα του κλάδου μας, να προστατεύσει τα συμφέροντα όλων των τοπικών εμπορικών επιχειρήσεων .
Αγαπητοί συνάδελφοι, η παρουσία όλων μας κρίνεται απαραίτητη . Η Εμπορική Ανανέωση δίνει την μάχη της για να ανακτήσει και πάλι ο Σύλλογος τη θέση που του αξίζει .
Ο ιστορικός μας σύλλογος πρέπει να αλλάξει σελίδα και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την καθολική μας συμμετοχή.
Είναι επιτακτική ανάγκη να δηλώσουμε όλοι παρόντες στη Γενική συνέλευση».


Αρνητική πρωτιά στην ανεργία νέων
Η Ελλάδα, σύμφωνα με την Pricefox, καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό (31.4%) μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που εξετάστηκαν για το ποσοστό ανεργίας νέων ηλικίας 15-24 ετών. Η Ισπανία ακολουθεί πολύ κοντά με 29.8% και τρίτη έρχεται η Ιταλία με 23,7%.
Από την άλλη πλευρά, η Γερμανία καταγράφει το χαμηλότερο ποσοστό (5.9%). Η Τσεχία, η Ολλανδία, η Μάλτα και για πρώτη χρονιά και η Αυστρία διατηρούν χαμηλά ποσοστά κάτω του 10%.
Η Ελλάδα καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό (7,7%) μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που εξετάστηκαν και για το ποσοστό μακροχρόνια ανέργων. Ακολουθεί ξανά η Ισπανία με 5% και η Ιταλία με 4,6%.
Συνολικά, η Ελλάδα παρουσιάζει τα υψηλότερα ποσοστά τόσο στην ανεργία νέων όσο και στη μακροχρόνια ανεργία, καθιστώντας τη χώρα πρωτοπόρο σε αυτά τα δύο στατιστικά.
Ωστόσο, να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα εμφανίζει φθίνουσα τάση τα τελευταία έτη και στα δύο εν λόγω στατιστικά στοιχεία. Μάλιστα, το 2022 η ανεργία νέων ήταν 4,1% μικρότερη σε σχέση με το 2021, η μεγαλύτερη μείωση που κατέγραψε τα τελευταία 8 χρόνια.
Όσον αφορά τους μακροχρόνια ανέργους, η χώρα μας έχει μειώσει περισσότερο από το μισό το ποσοστό από το 2014 (17,5%) και κάθε χρόνο μειώνεται κατα μέσο όρο 1,2 ποσοστιαίες μονάδες.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα