Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Προβληματισμός στη διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ-Οι οφειλές των φορέων και το κυκλοφοριακό

Published

on

-Η Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας εξακολουθεί να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, καθώς τα λεωφορεία έχουν «γονατίσει» από τις αυξήσεις στην ενέργεια και τα καύσιμα και υπάρχει ασυνέπεια των κρατικών φορέων στην εκταμίευση οφειλών, που προέρχονται από δωρεάν μετακινήσεις κ.ά.

Ο προϋπολογισμός έχει επιβαρυνθεί, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον τα λεωφορεία να «σηκώσουν» χειρόφρενο με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, Γιάννης Ρήγας, σε συνομιλία που είχε με συνεργάτη της στήλης, υποστήριξε ότι οι συγκοινωνίες της πόλης δεν είναι ελκυστικές για το επιβατικό κοινό, καθώς έχουν αυξηθεί οι χρόνοι των δρομολογίων, εξαιτίας της κυκλοφοριακής κατάστασης που επικρατεί, κυρίως με τις διπλοσταθμεύσεις στις διαδρομές απ’ όπου διέρχονται τα λεωφορεία.

Έμπειροι οδηγοί θεωρούν ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, σε πολλές γραμμές, φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στον κόμβο Ελ. Βενιζέλου και Γ. Παπανδρέου. Όπως λένε, πολλές φορές, σε ώρες μεγάλης κίνησης, τα λεωφορεία, κυρίως όσα κατευθύνονται από το πρώην ΤΕΙ προς το κέντρο της Πάτρας, εγκλωβίζονται δύο και τρεις φορές στον κόκκινο σηματοδότη με συνέπεια να αυξάνεται η διάρκεια του δρομολογίου.
-Ακόμη, οι ίδιοι θεωρούν ότι είναι λανθασμένη η μελλοντική αντιδρόμηση της οδού Μαιζώνος, καθώς η προβλεπόμενη άνοδος προς την οδό Αγίας Σοφίας, που θα είναι μάλιστα διπλής κατεύθυνσης, θα οδηγήσει σε αδιέξοδο.

ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΑΙΧΜΗΡΑ ΤΗΣ ΕΝΤΥΠΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ

Ροή ειδήσεων

Advertisement