Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Έγινε πια… κουλτούρα-Οι κινήσεις του Επιμελητηρίου Αχαΐας για την τόνωση του τουρισμού

Με προσδοκίες για τόνωση του τζίρου, ιδιαίτερα σε εμπόριο και παροχή υπηρεσιών, το Επιμελητήριο Αχαΐας ανακοίνωσε την έναρξη της ετήσιας τουριστικής καμπάνιας «Culture and Shopping»

Published

on

«Συν Αθηνά και χείρα κίνει στον τουρισμό» με το Επιμελητήριο Αχαΐας, αμέσως μετά την επίσημη έναρξη της νέας θερινής περιόδου, -με τις πρώτες αφίξεις μέσω Αράξου αλλά και από το λιμάνι της Πάτρας- ανακοίνωσε την επανέναρξη της επιτυχημένης δράσης «Culture and Shopping».

Μέσω της καμπάνιας αυτής η οποία «τρέχει» για 10η συνεχή χρονιά, το Επιμελητήριο διευκολύνει και προσελκύει στην Πάτρα τουρίστες που επέλεξαν την Αχαΐα για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, κάνοντας ποιο άνετη και ελκυστική για τους ξένους την τοπική αγορά.
Στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Culture and Shopping», όπως ανακοινώθηκε χθες, εκδόθηκαν ήδη 20.000 ενημερωτικοί τουριστικοί χάρτες με συμμετοχή και επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου Αχαΐας.
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στη δράση για την περίοδο 2023 – 2024, αξιοποιώντας και την επιδότηση του Επιμελητηρίου στα μέλη του, είναι 42.
Τα ξενοδοχεία στα οποία διανέμονται οι τουριστικοί οδηγοί, τοποθετούνται ειδικά stands με τους χάρτες είναι 22 στην Πάτρα και 34 στην ευρύτερη περιοχή Αχαΐας και Ηλείας.
Όπως επισημαίνεται από το Επιμελητήριο, καθόλη τη διάρκεια του έτους γίνονται αποδεκτά αιτήματα ξενοδοχείων για αναπλήρωση των ήδη διανεμηθέντων τουριστικών χαρτών.
Εκτός από τα ξενοδοχεία η καμπάνια εξελίσσεται και μέσα από τους τουριστικούς πράκτορες (Tour Operators) οι οποίο και φέτος θα διανέμουν χάρτες στους ταξιδιώτες τους, με τις προγραμματισμένες εκδρομές που πραγματοποιούν προς την Πάτρα.
Οι χάρτες εκδίδονται σε 4 γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα) και περιλαμβάνουν αξιοθέατα, πληροφορίες, events, εμπορικές επιχειρήσεις.
Όπως είναι ήδη γνωστό, η τουριστική περίοδος ξεκίνησε νωρίτερα φέτος με δεκάδες πτήσεις να καταφθάνουν στο Αεροδρόμιο του Αράξου, με βάση το πλάνο των πρακτορείων, ότι θα διαρκέσει έως και τον Νοέμβριο.
Ο αριθμός των αναμενόμενων τουριστών (από Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ρωσόφωνα κράτη Λετονία, Λιθουανία και Ρουμανία) και στην περιοχή μας εκτιμάται ότι θα είναι αυξημένος σε σχέση με το 2019, αντικαθιστώντας και το κενό που έχει αφήσει εδώ και μια διετία η διακοπη των πτήσεων με Ρωσία εξαιτίας του πολέμου.
Ταυτόχρονα επισκέπτονται την πόλη επιπλέον τουρίστες, εκτός οργανωμένων εκδρομών, οι οποίοι με τους χάρτες από τα ξενοδοχεία κάνουν τις αγορές τους από την τοπική αγορά.
Αξιοσημείωτο είναι ότι δημιουργείται μια σημαντική αλληλεπίδραση στην τοπική οικονομία. Ο τουρισμός εξυπηρετείται και με το πρόγραμμα διαμονής και φιλοξενίας «all inclusive» το οποίο καταναλώνει προϊόντα από τοπικές επιχειρήσεις. Προσφέροντας προστιθέμενη αξία και στο παραγωγικό μας δυναμικό, μέσα από τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που έχει η, ταυτόχρονη, αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και της κατανάλωσης και ενεργούς ζήτησης για το σύνολο της προσφοράς -υπηρεσίες και προϊόντα- της τοπικής οικονομίας.

Ροή ειδήσεων

Advertisement