Ελλάδα
Οι παραπλανητικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο
Αφού έφτασε μέχρι και το Υπουργείο Πολιτισμού να εκδώσει ανακοίνωση για παραπλανητικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο που υπόσχονται εισιτήρια για την Ακρόπολη «εκτός σειράς αναμονής» (skip the line), τότε αυτό σημαίνει πως τα πράγματα είναι σοβαρά… Και πράγματι, χιλιάδες τουρίστες είναι αυτοί που προσπαθούν να αγοράσουν ένα τέτοιο «εισιτήριο» προκειμένου να παρακάμψουν τις ουρές αναμονής στην Ακρόπολη, το οποίο όμως δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα απλό ηλεκτρονικό εισιτήριο που ναι μεν διευκολύνει γιατί δεν χρειάζεται να περιμένει κάποιος στο γκισέ της αγοράς, αλλά μέσω αυτού δεν παρακάμπτεται η σειρά του ελέγχου και της πρόσβασης στον αρχαιολογικό χώρο. Πάντως, η Ακρόπολη είναι μόνο μία περίπτωση. Γενικότερα, στο διαδίκτυο «σαρώνουν» διαφημίσεις με υπηρεσίες και προϊόντα που «κάνουν θαύματα» και που τελικά, παραπλανούν τους πολίτες. Και το θέμα είναι: Ποιος τις ελέγχει;