Connect with us

Ελλάδα

Χιλιάδες καταγγελίες καταναλωτών!

Published

on

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το οκτάμηνο του 2023 (Ιανουάριος-Αύγουστος) το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 2.018 καταγγελίες καταναλωτών ενώ μέλη του, με τη μεσολάβηση σε επιχειρήσεις που είχαν δημιουργήσει προβλήματα, εξασφάλισαν αποζημιώσεις 48.307,42 ευρώ.

Με βάση την αξιολόγηση, που περισσότερες καταγγελίες αφορούσαν: Ελαττωματικά προϊόντα – είδη χωρίς εγγυήσεις (21,01%), πωλήσεις από απόσταση (19,92%), παρόχους τηλεπικοινωνιών (15,765), παρόχους Φυσικού αερίου (12,09%), παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7,63%), τουριστικές υπηρεσίες (7,53%), εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (2,78%). ινστιτούτα – γυμναστήρια (2,78%) και ακατάλληλα τρόφιμα (2,08%).
«Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Όμως, η δύναμη πηγάζει, από τη συμμετοχή. Ζητούμε, από τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα, με τις αγορές ή τις συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά» επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.

 

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement