Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

«Πόλη και φορείς σε συμφωνία…»-Πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου και παρεμβάσεις παραγωγικών φορέων για τη Μαρίνα

Published

on

Παραγωγικοί φορείς σπεύδουν να συγκροτήσουν μέτωπο στήριξης του αιτήματος της πόλης για την ανάπτυξη της μαρίνας mega yachts στο παλαιό λιμάνι με βάση το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης (αναθεωρημένο) Master Plan του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., παρά την αρνητική γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας.

Παρότι γνωμοδοτική, η πρόσφατη απόφαση του δήμου -με βάση και τους προβληματισμούς που εκφράστηκαν για το γνωστό από τα παλαιά θέμα των νέων κατασκευών με πρόσωπο στην πόλη- πυροδοτεί ήδη συζητήσεις. Η πόλη αναζητά διέξοδο μέσα από την αξιοποίηση του παλαιού λιμανιού και τις επενδύσεις τουριστικής αξιοποίησης της λιμενικής ζώνης.

Σε χθεσινή του ανακοίνωση, ο Εμπορικός Σύλλογος της Πάτρας παρεμβαίνει στο θέμα της κατασκευής της μαρίνας mega yachts στο βόρειο τμήμα του λιμανιού και καλεί τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. Παναγιώτη Αναστασόπουλο για ενημέρωση στα γραφεία του Συλλόγου.

«Ο Εμπορικός Σύλλογος πρωτοστάτησε σε όλους τους αγώνες της πόλης από την κατασκευή του λιμανιού για το άνοιγμα της γραμμής Ιταλίας-Πάτρας έως τα τελευταία χρόνια για την παράδοση του παραλιακού μετώπου στους πολίτες της Πάτρας.
Οι συναντήσεις, οι συγκεντρώσεις αλλά και η συλλογή υπογραφών προς την Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την παράδοση του παραλιακού μετώπου βρήκαν μπροστάρη τον Εμπορικό Σύλλογο.

Η λειτουργία του παραλιακού μετώπου και η ανάπτυξη της πόλης μάς αφορά όλους άμεσα. Πιστεύουμε ότι η δημοτική αρχή όφειλε να καλέσει τους φορείς για ενημέρωση και να κατατεθούν οι προτάσεις μας στο Δημοτικό Συμβούλιο» αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
Ο Σύλλογος λαμβάνει θέση, ζητά από τον Ο.Λ.ΠΑ. να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση των Πατρινών και επισκεπτών στο βόρειο τμήμα του λιμανιού, «με σεβασμό στο περιβάλλον αλλά και του γενικού πολεοδομικού σχεδίου».
Όπως έχει ήδη αποκαλύψει ο κ. Ανασταστόπουλος στη «Γ», στη νέα μαρίνα θα έχουν τη δυνατότητα να ελλιμενιστούν πάνω από 200 σκάφη, θα υπάρχει έδρα για δεκάδες νέες επιχειρήσεις, ενώ προβλέπονται 300 άμεσες θέσεις εργασίας και άλλες 800 έμμεσες θέσεις απασχόλησης γύρω από τη δραστηριότητα που θα αναπτυχθεί.
«Για τα καταστήματα που θα δημιουργηθούν και τις διάφορες δραστηριότητες να έχουν προτεραιότητα και λόγο ο Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος και οι πατρινές επιχειρήσεις» καταλήγει η ανακοίνωση.

«Ζητάμε επεξεργασμένο σχέδιο»
«Ο Εμπορικός Σύλλογος είναι υπέρ των αναπτυξιακών έργων τα οποία είναι σε όφελος της πόλης και των πολιτών. Η αξιοποίηση του βορείου λιμένα ως μαρίνα mega yachts θα πρέπει να αποτελέσει ένα συνολικά επεξεργασμένο σχέδιο για την ενδυνάμωση μιας εξωστρεφούς πολιτικής συνεργασίας των φορέων της πόλης με στόχο την ανταγωνιστικότητα του λιμένα και την συμβολή του στην αναπτυξιακή προοπτική της πόλης» επισημαίνει ο γραμματέας του Συλλόγου Χρήστος Σολωμός.

«Σημαντικά οφέλη για την πόλη»
«Η πόλη είναι και οι επαγγελματίες της εστίασης, των μεταφορών, οι ξενοδόχοι, οι καταστηματάρχες, τα πρατήρια καυσίμων, οι μηχανικοί σκαφών, οι εταιρείες καθαρισμού, τα πρακτορεία ταξιδιών και πολλοί άλλοι όπως και οι εργαζόμενοι σε αυτά τα επαγγέλματα που θα πρέπει να εκφραστούν» αναφέρει σε παρέμβασή του το στέλεχος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Αθ. Κούστας. Με αναφορά σε έκφραση γνώμης «ως απλού πολίτη» διότι θεσμικά, όπως επισημαίνει, το Επιμελητήριο εκπροσωπείται μέσα από το Δ.Σ. και το προεδρείο σχολιάζει ότι «στην πόλη μας οι τελευταίες δημοτικές αρχές έχουν καταστήσει τις Διοικήσεις του ΟΛΠΑ «εχθρούς» με αποτέλεσμα να φρενάρεται οποιαδήποτε πρωτοβουλία που έχει σαν στόχο τον θαλάσσιο τουρισμό με φανερά σημαντικά οφέλη για την πόλη».

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement