Connect with us

Ελλάδα

 «Αποσύρεται», προσωρινά, από τα Σ/Μ, έμφαση στην Εστίαση…

Published

on

Έμφαση στον κλάδο Εστίασης (HO.RE.CA.), τη λεγόμενη on trade αγορά, δίνει εν όψει και της έναρξης της τουριστικής σεζόν η Ολυμπιακή Ζυθοποιία – ‘Fix’, όπως ανέφερε ο νέος επικεφαλής της Χένρικ Φρεντβίγκ, προαναγγέλλοντας «επιστροφή» των προσφορών στα Σ/Μ μετά το Πάσχα…

« Αν δεν κάνεις προσφορές είσαι εκτός αγοράς» είπε χθες ο Χένρικ Φρεντβίγκ απαντώντας εμμέσως πλην σαφώς γιατί η εταιρεία του αποφάσισε να αποσύρει τις ανατιμήσεις που είχε προαναγγείλει. Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης όσες εταιρείες προβούν σε ανατιμήσεις δεν έχουν δικαίωμα να προχωρούν σε προωθητικές ενέργειες για ένα τρίμηνο και το τρέχον τρίμηνο είναι ένα από τα ισχυρότερα της κατανάλωσης, αφού συμπίπτει χρονικά με τις απόκριες, την σαρακοστή και το Πάσχα. Για την αγορά της μπύρα δε είναι το τρίμηνο που «ανοίγει» την αγορά εν όψει της θερινής περιόδου όπου πραγματοποιούνται οι μεγαλύτεροι όγκοι.

«Αν έπρεπε να περάσεις τρεις μήνες χωρίς προωθητική ενέργεια και προσφορά για ένα προϊόν, όπως η μπίρα, τότε θα υπήρχε ένα σοβαρό αντίκτυπο στους όγκους πωλήσεων της εταιρείας» συμπλήρωσε.

Στρατηγικά, σύμφωνα με την εταιρεία, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θα συνεχίσει να εστιάζει σε:

-Περαιτέρω διεύρυνση της κρύας αγοράς (HO.RE.CA.).

-Στοχευμένη ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου.

-Εμπλουτισμό των διαθέσιμων επιλογών στα μη αλκοολούχα προϊόντα.

-Εστίαση στην τουριστική αγορά, στα θετικά σημεία αναφοράς για το 2024

Παράλληλα έχει αποφασίσει να εστιάσει στο χαρτοφυλάκιο των premium προϊόντων της. Εφέτος η εταιρεία προγραμματίζει επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ από 9,5 εκατ. ευρώ το 2023, οι οποίες θα κατευθυνθούν σε µηχανολογικό εξοπλισµό, στα υλικά συσκευασίας, σε ψυγεία και µηχανήµατα για µπίρα draught. Πέρυσι η εταιρεία αύξησε το µερίδιό της σε όγκο στο 25% ενώ ο τζίρος της αυξήθηκε κατά 20% σε σχέση µε το 2022.

Όπως είπε ο κ. Φρέντβιγκ η αύξηση του όγκου των πωλήσεων ήταν 3%, έναντι πτώσης 1% που παρουσίασε συνολικά η αγορά πέρυσι, και αυτό το πέτυχε κυρίως μέσα απ’ το χώρο της εστίασης. Η κατηγορία της μπύρας αναπτύχθηκε κατά 3,3% με την Kaiser να «γράφει» 16%, η Μύθος 3% και η Carlsberg, που πλέον παράγεται στο εργοστάσιο της Σίνδου 36% συγκρινόμενη όμως με ιδιαίτερα χαμηλή βάση.

Στην κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ, η «Fix Άνευ» επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στην αγορά με 44%. Τα mixers ήταν σχεδόν στάσιμα (0,6%) ενώ ο μηλίτης υποχώρησε 5%.

Ροή ειδήσεων

Advertisement