Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Στην ουρά εν μέσω καύσωνα-Αγανάκτηση από τους Πατρινούς, οι οποίοι περιμένουν για ώρες, έξω από το Κτηματολογικό Γραφείο της Πάτρας

Published

on

Ξεχειλίζει η οργή και η αγανάκτηση των Πατρινών, οι οποίοι αναγκάζονται να περιμένουν στην ουρά, εν μέσω καύσωνα, για να εξυπηρετηθούν από το Κτηματολογικό Γραφείο της Πάτρας.

Τα απαγορευτικά μέτρα λόγω της πανδημίας που επιβάλλουν περιορισμένο αριθμό εισερχομένων στο Κτηματολογικό Γραφείο Δυτικής Ελλάδας, στην οδό Αγίου Ανδρέου στην Πάτρα, σε συνδυασμό με την έλλειψη προσωπικού, έχουν ως αποτέλεσμα να σχηματίζονται ουρές στο πεζοδρόμιο της Αγίου Ανδρέου. Ο συνωστισμός των πολιτών έξω από το Κτηματολογικό Γραφείο, εν μέσω καύσωνα, ήταν ο λόγος που προχθές το πρωί, οξύνθηκαν τα πνεύματα, με τους πολίτες να διαμαρτύρονται για τον τρόπο λειτουργίας του γραφείου.

Οι πολίτες αναγνώρισαν τις προσπάθειες των υπαλλήλων, οι οποίοι κάτω από δύσκολες συνθήκες προσπαθούν να τους εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο, όμως τις τελευταίες ημέρες λειτουργεί ένα μόνο ταμείο, με αποτέλεσμα να υπάρξει δυσχέρεια στην άμεση εξυπηρέτηση. Χθες το πρωί, τοποθετήθηκαν καρέκλες στο πεζοδρόμιο της Αγίου Ανδρέου για να κάθονται όσοι περιμένουν στην ουρά, εν μέσω πολύ δύσκολων καιρικών συνθηκών.

Οι δικηγόροι της Πάτρας που προσέρχονται στο γραφείο καυτηρίασαν εντόνως για μια ακόμα φορά τον τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών από την εν λόγω Υπηρεσία, ζητώντας την άμεση παρέμβαση του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Θάνου Ζούπα.

Ζούπας: «Η κατάσταση είναι ανηπόφορη»

«Η κατάσταση είναι ανηπόφορη, ιδίως τις τελευταίες ημέρες που εν μέσω καύσωνα, αναμένουν στην ουρά στο πεζοδρόμιο για ώρα συνάδελφοι και πολίτες για να εξυπηρετηθούν από το Κτηματολογικό Γραφείο Δυτικής Ελλάδας με έδρα την Πάτρα. Εμείς έχουμε αναδείξει και πάλι το πρόβλημα της υποστελέχωσης της εν λόγω υπηρεσίας, η οποία τις τελευταίες ημέρες λειτουργεί μ’ ένα ταμείο, ενώ εμείς εξαρχής είχαμε ζητήσει να λειτουργούν τρία ταμεία».

«Δύσκολες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές»

Η κεντρική διοίκηση, πάντως, επισημαίνει ότι θα πρέπει οι συναλλαγές με την εν λόγω υπηρεσία να γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο για την διευκόλυνσή τους. Ο κ. Ζούπας, αντειτείνει πως «οι ανακοινώσεις που είχαν γίνει για συναλλαγές με ένα κλικ αποδείχθηκε πως δεν είχαν αποτέλεσμα, διότι ακόμα και οι δικηγόροι θεωρούν πως το σύστημα είναι πολύπλοκο και δεν είναι τόσο φιλικό στην χρήση του, ενώ υπάρχουν υποθέσεις που είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία μας», επισημαίνει στην «Γ»,, θεωρώντας πως αυτό που χρειάζεται είναι το Υπουργείο αλλά και η διοίκηση του Κτηματολογίου να ενισχύσει με προσωπικό το Γραφείο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Υπενθυμίζει πως ο Δικηγορικός Σύλλογος Πατρών από την πρώτη στιγμή είχε ζητήσει να λειτουργούν τρία και όχι δύο ταμεία, ούτως ώστε να διευκολύνονται οι πολίτες και να μην υπάρχει πολύωρη αναμονή στο πεζοδρόμιο, σε έναν χώρο που δεν καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες εξυπηρέτησης.

Σημειώνουμε ότι η διοίκηση του Κτηματολογίου έχει ήδη προχωρήσει σε διαγωνισμό για να βρεθεί νέο κτίριο προκειμένου να στεγαστεί σε ανετους χώρους το νέο Κτηματολογικό Γραφείο Δυτικής Ελλάδας, με έδρα την Πάτρα, ώστε οι πολίτες να μην είναι αναγκασμένοι να περιμένουν στην ουρά στο πεζοδρόμιο, όμως, οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement