Connect with us

Ελλάδα

H… «τράπεζα» των προβλημάτων

Published

on

 

Θα είχαμε πολλά να πούμε σχετικά με το «εφεύρημα» της Τράπεζας Θεμάτων ή τουλάχιστον με τον τρόπο που είναι δομημένη και λειτουργεί, προκαλώντας έτσι κι αλλιώς ένα χάος στην εκπαιδευτική διαδικασία και στις προσπάθειες εκπαιδευτικών και μαθητών. Θα μείνουμε μόνο όμως στο χθεσινό πρόβλημα που δημιουργήθηκε, λόγω της «επίθεσης» από χάκερς, όπως ανακοίνωσαν τα υπουργεία Παιδείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Περαν του ότι είναι, έτσι κι αλλιώς, απαράδεκτο να παραμένουν «ευάλωτα» τέτοιου είδους πληροφοριακά συστήματα και χιλιάδες παιδιά να ταλαιπωρούνται, υπάρχουν σχολεία και μαθητές που τελικά κατάφεραν και έδωσαν εξετάσεις, χωρίς όμως οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να διαλέξουν το ένα από τα τρία θέματα. Μετά δυσκολίας μπορούσαν να κατεβάσουν ένα θέμα και αυτό έβαλαν στα παιδιά. Είναι, άραγε, αποδεκτό κάτι τέτοιο για το υπουργείο Παιδείας, δεδομένου ότι καταργεί, έστω τη δυνατότητα του εκπαιδευτικού να επιλέξει;

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement