Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Οι φίλοι του Σιδηροδρόμου

Published

on

Πολλές συζητήσεις, από άκρου εις άκρον στην Αχαΐα, προκάλεσε η παρέμβαση των «Φίλων του Σιδηροδρόμου» μέσω της «Γ» για την συγκοινωνιακή περιθωριοποίηση της Πάτρας εξ αιτίας των Τεμπών και το γεγονός ότι η τελευταία καταστροφή στη Θεσσαλία έδωσε την «αφορμή» στην κυβέρνηση να ρίξει το βάρος στον ανατολικό άξονα της χώρας και το συγκοινωνιακό άνοιγμα προς τα Βαλκάνια και τις χώρες όπου τα σύνορα θα ανοίξουν λόγω της νέας διεύρυνσης της Ε.Ε.

Αν και αυτό έχει ήδη γραφεί, το γεγονός ότι επισημάνθηκε πως επείγει, τουλάχιστον, να γίνει η ηλεκτροδότηση στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο και να μην απαξιωθεί εντελώς ο προαστιακός, ακούστηκε από τα ανατολικά μέχρι το Αίγιο αλλά και τη Δυτική Αχαΐα.
«Αν ήδη υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση και εμπορικό τμήμα στο λιμάνι, τα φορτία προς κεντρική Ευρώπη, από τον Πειραιά, που τώρα μπλόκαραν λόγω της καταστροφής του ανατολικού σιδηροδρομικού άξονα, θα έφευγαν μέσω Πάτρας» σχολίασε ο Πέτρος Μαντάς, φίλος της στήλης. Τα έλεγε αυτά και στον ΟΛΠΑ προ 10ετίας, όπως και για τη σύνδεση του τρένου με την ΒΙΠΕ Πάτρας…
«Για μοναδική ευκαιρία» να προχωρήσει το εμπορικό τμήμα στο λιμάνι του Αιγίου όπου ήδη το τρένο έχει φτάσει και δίπλα είναι η Ολυμπία, ενώ έχει χωροθετηθεί και βιοτεχνικό πάρκο μίλησε ο πρώην αντινομάρχης Δημήτρης Φιλιππάτος.
Φίλοι του Σιδηροδρόμου και οι δύο!

Ροή ειδήσεων

Advertisement