Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΠΑΤΡΑ: Συνεχίζουν την απεργία τους τα ταξί

Published

on

Σε σύσκεψη που πραγματοποίησε χθες Δευτέρα 4/12/2023, τα μέλη του ενημερώθηκαν από τον πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Γιώργο Παππά για το νέο φορολογικό περιβάλλον, ενώ ο πρόεδρός τους Γιώργος Σίδερης παρομοίασε αυτό που συμβαίνει σήμερα με τις κινητοποιήσεις του 2011.

«Η απεργία είναι η αρχή των κινητοποιήσεων των ταξί, γιατί υπάρχει οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης του κλάδου. Θέλουν να μας οδηγήσουν στο κλείσιμο» είπε με έμφαση, κάνοντας αναφορά στην τεκμαρτή φορολόγηση που θα επιβαρύνει τους επαγγελματίες, με φόρο 250–300 ευρώ τον μήνα, στα POS από τη νέα χρονιά, στην επαναφορά του ΦΠΑ στο 24% από τον Ιούλιο και την αλλαγή του κανονισμού λειτουργίας των ταξί. «Είναι ένα μέτρο εξόντωσης και μπορεί να συγκριθεί μόνο με το 2011 όταν ο κλάδος πάλευε για να σώσει τις άδειες. Πρόκειται για εχθρική ενέργεια της κυβέρνησης η επαναφορά του ΦΠΑ 24% μόνο για τα ταξί, από τον κλάδο των Μεταφορών, γιατί θα επιβαρύνει μια υπηρεσία που απευθύνεται κατά βάση σε ανήμπορους ανθρώπους, παιδιά και πολίτες της μεσαίας τάξης και κάτω» πρόσθεσε και προέβλεψε ότι αφού περάσουν και οι ευρωεκλογές, η κυβέρνηση θα βγάλει από το συρτάρι και την αλλαγή του νόμου που διέπει τη λειτουργία των ταξί, για να απελευθερώσει τη λειτουργία εταιρειών διαμεσολάβησης, κάτι που θα σημάνει το τέλος των Ράδιο ταξί προς όφελος των τύπου Uber. «Αυτή είναι η πολιτική τους και μας πάνε στην εξόντωση» κατέληξε ο κ. Σίδερης.

Σύμφωνα με το τοπικό σωματείο το 60% του στόλου οχημάτων της Πάτρας έχει ακόμα παλαιά ταξίμετρα, που δεν μπορούν να συνδεθούν με POS κι ως εκ τούτου θα απαιτηθεί η αντικατάστασή τους. Σε αρκετές, δε, περιπτώσεις, που το ταξί μετακινείται σε διάφορες περιοχές και μπορεί να μην υπάρχει σήμα δεν θα λειτουργεί σωστά το POS, με αποτέλεσμα να γίνονται διπλές χρεώσεις και να υπάρχει ταλαιπωρία για την επιστροφή χρημάτων στον πελάτη.

Ροή ειδήσεων

Advertisement