Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

«Ξεπαγώνει» η αντιδρόμηση της Κανακάρη-Αλλάζουν κατεύθυνση Αράτου και Ζαΐμη, αμφιδρομείται η Αγία Σοφίας

Published

on

Της Μαρίας Σπ. Ορφανού

Με αφετηρία τις εναλλακτικές προτάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας, τα λεωφορεία του οποίου δεν χωρούσαν να περάσουν από την Κανακάρη, έγινε η επικαιροποίηση της μελέτης «Μέτρα Αναβάθμισης της Συγκοινωνιακής Εξυπηρέτησης Διαχείρισης της Κυκλοφορίας και Στάθμευσης», η οποία παρουσιάστηκε χθες στους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.

Το νέο δεδομένο που εισαγάγει η επικαιροποιημένη μελέτη είναι η αντιδρόμηση των οδών Ζαΐμη και Αράτου, καθώς εξετάζεται η κάθοδος των λεωφορείων να γίνεται από την Αράτου και να στρίβουν στην επίσης αντιδρομημένη Μαιζώνος και στη συνέχεια της, την Κωνσταντινουπόλεως για να καταλήγουν στην Αγίας Σοφίας που αμφιδρομείται (θα έχει διπλή κατεύθυνση).

Όπως όλα δείχνουν παρά τις σοβαρές αντιδράσεις κατοίκων της περιοχής, η δημοτική Αρχή είναι αποφασισμένη να «ξεπαγώσει» την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου, καθώς σύντομα θα ξεκινήσει η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.

Στη χθεσινή παρουσίαση της μελέτης παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ο Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Έργου – H/M έργων και έργων Υποδομής, Παναγιώτης Μελάς, η Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού- Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης και Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεΐκων, Αναστασία Τογιοπούλου, η Αντιδήμαρχος Δημοτικής Περιουσίας, Ρένα Γκέστα, οι Επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων «Πάτρα Ενωμένη» Κώστας Σβόλης, «Πάτρα, Σπουδαία και Πάλι» Βασίλης Αϊβαλής και «Σπιράλ» Πέτρος Ψωμάς μαζί με το δημοτικό σύμβουλο Θάνο Δούρο καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Οι επικεφαλής των παρατάξεων απηύθυναν ερωτήματα στον μελετητή. Ενδεικτικά ο επικεφαλής του σπιράλ, Πέτρος Ψωμάς απευθυνόμενος στον μελετητή, ο οποίος παρουσίασε και δεδομένο για τον κυκλοφοριακό φόρτο και πως θα διαμορφωθεί η κίνηση μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων, ρώτησε γιατί η σύγκριση έγινε μεταξύ των δύο πιθανών σεναρίων και όχι μεταξύ του επικρατέστερου και της σημερινής κατάστασης, ώστε αν χρειαστεί να μελετηθούν επιπρόσθετα μέτρα, όπως επίσης, κι αν το επικαιροποιημένο αυτό σχέδιο, επηρεάζει τη βιωσιμότητα της μελέτης του τραμ.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Με βάση τα συμπεράσματα της μελέτης, ισχύουν τα όσα ξέραμε για τις αλλαγές που έρχονται στον κυκλοφοριακό χάρτη της Πάτρας. Οι κυριότερες από αυτές είναι:
-Η αντιδρόμηση της Κορίνθου και της Κανακάρη, με τους δύο βασικούς αυτούς κομβικούς οδούς του κέντρου της Πάτρας να αλλάζουν κατεύθυνση.
-Η αντιδρόμηση των οδών Ζαΐμη και Αράτου.
– Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος από το ύψος της Αράτου έως και το ύψος της Γούναρη.
-Η αντιδρόμηση των τμημάτων της βόρειας πλευράς της Μαιζώνος (προς την Αγία Σοφίας) που δεν θα έχουν πεζοδρομηθεί. Αντίθετα τα τμήματα της οδού από την Γούναρη και μετά θα παραμείνουν στην ίδια κατεύθυνση.
– Η αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως, της οδού δηλαδή που αποτελούσε έως τώρα μία από τις εισόδους προς το κέντρο της Πάτρας.
– Η διπλή κατεύθυνση που θα έχει πλέον ο δρόμος της Αγίας Σοφίας που παίρνει και πάλι τον χαρακτήρα που είχε παλαιότερα, αποτελώντας ένα κομβικό κομμάτι του νέου χάρτη.
– Οι πεζόδρομοι που θα προκύψουν μέσα από τις αλλαγές αυτές, όπως αυτός στην Αγίου Νικολάου στο κομμάτι από το ύψος της Μαιζώνος έως το ύψος της Κορίνθου και από το ύψος της Κορίνθου έως την Αλεξάνδρου Υψηλάντου, θα κατασκευαστεί ποδηλατόδρομος.
Όπως ανακοίνωσε ο Δήμαρχος, το θέμα θα εισαχθεί, το επόμενο διάστημα, στο Δημοτικό Συμβούλιο, προς συζήτηση.

Ροή ειδήσεων

Advertisement