Connect with us

Διεθνή

Πρέπει να ζηλεύουμε…

Published

on

Σχεδόν καθημερινά στα μέσα ενημέρωσης γράφονται και λέγονται θέματα που αφορούν την ακρίβεια. Γιατί είναι ένα θέμα – το μείζον αυτή τη στιγμή – που «καίει» τον Έλληνα πολίτη.

Την ίδια ώρα όμως δεν έχουμε δει την παραμικρή αντίδραση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην ακρίβεια, με τον πιο απλό τρόπο που έχουν άμεσα τη δυναότητα να αντιδράσουν: Να περιορίσουν τις αγορές τους ή και να σταματήσουν τις αγορές από εταιρείες που θεωρούν ότι κερδοσκοπούν. Η «γύμνια» του καταναλωτικού κινήματος στην Ελλάδα, αποτυπώνεται για άλλη μία φορά ενώ κανένας δεν δείχνει να σκέπτεται ότι θα αρκούσε η συμμετοχή μίας μερίδα μόνο των καταναλωτών για μερικές μέρες, προκειμένου οι εταιρείες που παράγουν, εισάγουν και πουλάνε προϊόντα, να κατεβάσουν τις τιμές. Η αλήθεια είναι λοιπόν ότι πρέπει να ζηλεύουμε τις κινητοποιήσεις πολιτών σε άλλες χώρες, όπως η Γαλλία και η Αγγλία. Ακόμα και η «πατρίδα του καταναλωτισμού», οι ΗΠΑ, έχουν ένα πολύ ισχυρό καταναλωτικό κίνημα. Σύμφωνα με έρευνα του YouGov που δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του 2020, ένας στους δύο Αμερικανούς έχει μποϊκοτάρει κάποια επιχείρηση ή προϊόν…

Ροή ειδήσεων

Advertisement