Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Τέσσερα χρόνια με έξι εκτροχιασμούς του Προαστιακού

Published

on

Οι σιδηροδρομικοί της Πάτρας προέβησαν σε νέες αποκαλύψεις για την λειτουργία του προαστιακού στην πόλη, με αφορμή την θλιβερή επέτειο από την τραγωδία των Τεμπών.

Ο συνδικαλιστής σιδηροδρομικός Σταύρος Πήλιος βρέθηκε στο προχθεσινό συλλαλητήριο. Και με δηλώσεις του επεσήμανε για μία ακόμη φορά την απαξίωση του σιδηρόδρομου στην Πάτρα. Όπως έγραψε η «Γ» «αυτή την περίοδο, ο εργολάβος βρίσκεται σε αναζήτηση και προμήθεια του τροχαίου υλικού που θα χρειαστεί για τις εργασίες συντήρησης, οι οποίες θα ξεκινήσουν από το κέντρο της Πάτρας. Συγκεκριμένα, το χρονοδιάγραμμα των εργασιών αναμένεται να ξεκινήσει από τον κεντρικό σταθμό του τρένου μέχρι τον σταθμό του Αγ. Ανδρέα, εκεί δηλαδή όπου πρέπει να γίνει πλήρης αντικατάσταση της γραμμής και οι εργασίες θα συνεχίσουν μετά προς την Κάτω Αχαΐα, στον νότιο κλάδο».
Αλήθεια τι σημαίνουν τα παραπάνω; Σύμφωνα με τον κ. Πήλιο είμαστε ακόμη στο μηδέν. Πόσο απέχουμε από έναν 7ο εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας; Όχι και πολύ! Έχουν γίνει έξι τα τελευταία χρόνια και αυτό φανερώνει την ουσιαστική εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου στην αχαϊκή πρωτεύουσα. Στα τέλη Νοεμβρίου η «Γνώμη» είχε κάνει αυτοψία και είχε δείξει με φωτογραφικά ντοκουμέντα τα χάλια του δικτύου. Γραμμές «στον αέρα», ξύλα σαπισμένα, δίκτυο… που παρέπαιε.
Παρά τις επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες για έργα που θα γίνουν, ο Προαστιακός της Πάτρας συνεχώς απαξιώνεται με μειώσεις ταχύτητας να επιβάλλονται καθημερινά λόγω της ελλιπούς συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής. Τι δείχνει αυτό; Το εξής απίστευτο: Ότι εν έτει 2024, η Ελληνική Πολιτεία και ο ΟΣΕ παραδέχονται ότι αδυνατούν επί της ουσίας να συντηρήσουν 20 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής.
Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια εξαιτίας των επιβαλλόμενων μέτρων μείωσης της ταχύτητας έχουν γίνει συνώνυμο της ζωής των εργαζομένων και επιβατών στην Πάτρα. Οι φωνές διαμαρτυρίας στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, στην Αγ. Νικολάου ή τον Καστελόκαμπο… είναι καθημερινές.

Ο Προαστιακός της Πάτρας κινδυνεύει με λουκέτο, αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα για την συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής και την επαναφορά των δρομολογιακών χρόνων στα κανονικά τους επίπεδα.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement