Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020
Connect with us

Auto

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur

Δημοσιεύθηκε

στις

Το υπερπολυτελές σεντάν της Bentley εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρό μοτέρ και «απογειώνει» τις επιδόσεις του.

Στην καρδιά του μοντέλου βρίσκεται ο τετράλιτρος κινητήρας V8 (αντικαθιστά τον απερχόμενο W12), διπλά υπερτροφοδοτούμενος, ο οποίος παράγει μέγιστη ισχύ 550 PS και χρησιμοποιεί twin-scroll turbos για να φτάσει τη μέγιστη ροπή 770 Nm κάτω από τις 2.000 σ.α.λ..

Ένα βασικό χαρακτηριστικό των twin-scroll turbos είναι τα δύο ξεχωριστά, παράλληλα κανάλια ροής στο περίβλημα του στροβίλου. Το αποτέλεσμα είναι υψηλή ροπή διαθέσιμη σε χαμηλές ταχύτητες. Τα turbos βρίσκονται μέσα στο «V» του κινητήρα, ελαχιστοποιώντας την απόσταση που διανύουν τα καυσαέρια από τον κινητήρα στους στροβιλοσυμπιεστές, εξασφαλίζοντας ταχεία απόκριση και υψηλή απόδοση.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, ο V8 μπορεί να «απενεργοποιήσει» τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους του υπό συνθήκες ελαφρού φορτίου, όταν η ζήτηση ροπής είναι κάτω των 235 Nm και οι στροφές του κινητήρα είναι κάτω από 3000 σ.α.λ.. Η αλλαγή δεν είναι αντιληπτή στους επιβάτες – με χρόνους απενεργοποίησης περίπου 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου (το δέκατο του χρόνου που χρειάζεται για να ανοιγοκλείσουν τα βλέφαρα). Το αποτέλεσμα είναι ένα όφελος μείωσης κατανάλωσης καυσίμου έως και 16%, πράγμα που σημαίνει επίσης αυξημένη αυτονομία, χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις και περισσότερη οδήγηση μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Η διαμόρφωση 90 μοιρών “V”, ο εγκάρσιος στροφαλοφόρος άξονας και οκτώ τέλεια ισορροπημένοι κύλινδροι, δίνουν στον κινητήρα τον χαρακτηριστικό ήχο ενός V8 καθώς και εντυπωσιακές επιδόσεις. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα 318 χλμ./ώρα.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης All-Wheel Steering είναι ένα νέο χαρακτηριστικό τεχνολογίας για τη Flying Spur, το οποίο βελτιώνει τόσο τη σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους όσο και την ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, το σύστημα οδηγεί τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του κύκλου στροφής, την αύξηση της ευελιξίας και τη διευκόλυνση κατά τους ελιγμούς στάθμευσης.

Με 550 άλογα η κορυφαία Bentley Flying Spur
Κατά τη διάρκεια ελιγμών υψηλής ταχύτητας, το σύστημα οδηγεί τους πίσω τροχούς στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, αυξάνοντας τη σταθερότητα και καθιστώντας πιο ασφαλή την προσπέραση και τις αλλαγές λωρίδων.

Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/aytokinito/me-550-aloga-i-koryfaia-bentley-flying-spur

Auto

Τρομακτικό ατύχημα στο γκραν πρι φόρμουλα-1 του Μπαχρέιν!

Δημοσιεύθηκε

στις

Παρανάλωμα πυρός έγινε πριν λίγη ώρα η Haas του Ρομέιν Γκροζιάν στο Γκραν Πρι της Formula 1 στο Μπαχρέιν, όπου ο Γάλλος βγήκε κουτσαίνοντας από το κομμένο στη μέση μονοθέσιο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις.

Δεκαετίες είχαμε να ζήσουμε στη Formula 1 ένα δυστύχημα στο οποίο έγινε παρανάλωμα πυρός ένα μονοθέσιο. Αυτό συνέβη αμέσως μετά την εκκίνηση του Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, καθώς συγκρούστηκε το μονοθέσιο του Κβίατ με εκείνο του Γκροζιάν και η Haas του Γάλλου προσέκρουσε με ταχύτητα περίπου 180 – 190 χλμ./ώρα στις πλευρικές μπαριέρες. Το μονοθέσιο της αμερικανικής ομάδας κόπηκε στη μέση και προφανώς έπεσε βενζίνη στις εξατμίσεις οπότε πήρε αμέσως φωτιά. Ευτυχώς ο Γκροζιάν κατάφερε και βγήκε κουτσαίνοντας ελαφρά από το αυτοκίνητο και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι γλίτωσε με ελαφριούς τραυματισμούς στον αστράγαλο και στα χέρια. Πάντως μεταφέρθηκε με φορείο σε ασθενοφόρο και κατευθύνεται σε κοντινό νοσοκομείο για περαιτέρω εξετάσεις. Ο Γάλλος γλίτωσε χάρη στην καταπληκτικά ανθεκτική κατασκευή των σύγχρονων μονοθεσίων από ανθρακόνημα και στην αντιπυρική αγωνιστική φόρμα που αντέχει επί περίπου 35 δευτερόλεπτα σε θερμοκρασίες έως και 800 βαθμών Κελσίου!

 

 

Περισσότερα

Auto

Μάσκα στο αυτοκίνητο: Πότε «πέφτει» το 300άρι

Δημοσιεύθηκε

στις

Τι ισχύει με τη χρήση της μάσκας μέσα στο αυτοκίνητο; Πότε την φοράμε;

Οι υγειονομικές όσο και οι πολιτικές αρχές «βλέπουν» την παράτασή του για τουλάχιστον μία εβδομάδα ακόμα, του lockdown, (ίσως μέχρι την 7η Δεκεμβρίου) καθώς η πορεία του κορωνοϊού στη χώρα μας παραμένει ανησυχητική.

Έτσι τα αυστηρά μέτρα για την χρήση μάσκας θα συνεχιστούν. Υπήρξαν μάλιστα αρκετές περιπτώσεις τις προηγούμενες ημέρες που επιβλήθηκε το πρόστιμο των 300 ευρώ που ισχύει για τη μη χρήση μάσκας σε επιβάτες αυτοκινήτων, οι οποίοι δεν γνώριζαν για το τι συνέβαινε. Εμείς επικοινωνήσαμε με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για να μάθουμε τι ισχύει.

Πότε η μάσκα στο αυτοκίνητο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ

Έτσι, η χρήση της μάσκας προσώπου μέσα στο αυτοκίνητο είναι υποχρεωτική όταν σε αυτό επιβαίνουν άτομα που η σχέση τους δεν είναι 1ου βαθμού.

Πότε η μάσκα στο αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι υποχρεωτική

Επιτρέπετε να μην φοράμε μάσκα στο αυτοκίνητο όταν: Οι επιβάτες είναι μέλη της ίδιας οικογένειας (π.χ. γονείς μόνοι ή γονείς με τέκνα).

Όταν ο οδηγός είναι ο μόνος επιβάτης του αυτοκινήτου.
Πόσοι επιβάτες επιτρέπονται

Θυμίζουμε ότι στις «πορτοκαλί» περιοχές επιτρέπεται οι επιβάτες μέσα στο αυτοκίνητο να είναι 4 μαζί με τον οδηγό, ενώ στις «κόκκινες» 3.

Φυσικά, δεν υπάρχει περιορισμός εάν οι επιβαίνοντες είναι γονείς μαζί με τα τέκνα τους.

www.newsauto.gr

Περισσότερα

Auto

VW Golf GTI τρακάρει στην εθνική με 240 χλμ/ώρα (+video)

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο οδηγός του μοντέλου έμεινε έκπληκτος όταν το προπορευόμενο όχημα εισήλθε στη λωρίδα του.

Όνειρο ζωής συνιστά για πολλούς οδηγούς ανά τον κόσμο το βίωμα της απόλυτης οδηγικής «ελευθερίας», το οποίο προσφέρει σε μεγάλο βαθμό o αυτοκινητόδρομος Autobahn στη Γερμανία.

Την τύχη με το μέρος του είχε και ο οδηγός ενός Volkswagen Golf GTI, όχι όμως λόγω της παρουσίας του στον περίφημο αυτοκινητόδρομο. Αλλά διότι τόσο το όχημά του όσο και ο ίδιος, βγήκαν ακέραιοι μετά από μια σύγκρουση σε ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο οδηγός της επιθετικής εκδοχής του hatchback μοντέλου κινούταν αμέριμνος στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας (σ.σ. αριστερή), καταγράφοντας με μια κάμερα τύπου GoPro την εμπειρία του.

Με το κοντέρ να γράφει 240 χλμ./ώρα, αίφνης, ο οδηγός ενός προπορευόμενου μοντέλου Skoda αποφάσισε να εισέλθει στη λωρίδα του. Όπως φαίνεται στο οπτικοακουστικό υλικό που δημοσίευσε ο Youtuber “Carpool of Eren”, η εν λόγω πρωτοβουλία δεν είχε μελετηθεί προσεκτικά, με τον άνθρωπο που κάθεται πίσω από το τιμόνι της Skoda να μην παρατηρεί την “προέλαση” του Golf GTI, λίγα μέτρα πιο πίσω.

Έτσι, παρά τις επίμονες προσπάθειες του οδηγού του τελευταίου να μειώσει ταχύτητα, η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Για καλή τύχη αμφότερων, τα εμπλεκόμενα στο συμβάν αυτοκίνητα δεν απέκλιναν από την πορεία τους, με μοναδικό αντίτιμο κάποιες φθορές στα πλευρά τους.

Το συγκεκριμένο συμβάν, ωστόσο, θορύβησε τον οδηγό του γερμανικού μοντέλου, ο οποίος χρειάστηκε να περάσει ώρα μέχρι να ξεπεράσει το σοκ.

ΠΗΓΗ: https://www.newsauto.gr/

 

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement
Advertisement

Αυτή την εβδομάδα