Γυναίκα
«Τελικά, είναι αποτελεσματικό;»
Δημοσιεύθηκε
2 έτη πρνστις

Με το μάρκετινγκ να είναι πλέον πιο εξελιγμένο από ποτέ, οι μάρκες προϊόντων ομορφιάς ξέρουν πολύ καλά πώς να δελεάσουν ακόμα και τις πιο διστακτικές από εσάς. Πόσοι όμως από αυτούς τους ισχυρισμούς για «θαυματουργά» προϊόντα είναι αληθινοί;
Ψάξτε τη λίστα συστατικών: Αρχικά, αναζητήστε τα συστατικά ενός προϊόντος και την ορολογία τους. Δώστε προσοχή στη σειρά κατάταξής τους ανάλογα με το ποσοστό περιεκτικότητας. Έτσι, αν ένα προϊόν ισχυρίζεται ότι περιέχει ένα «θαυματουργό» συστατικό, αλλά βρίσκεται στην τελευταία θέση στη λίστα των συστατικών, η περιεκτικότητά του είναι τόσο χαμηλή που θα έχει ελάχιστες ευεργετικές ιδιότητες για την επιδερμίδα. Επίσης, πρόσεξε τα προϊόντα που περιέχουν αλκοόλ και αρώματα ψηλά στη λίστα των συστατικών τους.
Αναζητήστε ποσοστά: Προτιμήστε προϊόντα από εταιρείες που αναφέρουν τα ποσοστά περιεκτικότητας ενεργών συστατικών, όπως η νιασιναμίδη, η βιταμίνη C, τα AHA και τα BHA.
Εμπιστευτείτε εταιρείες που αναφέρουν μελέτες: Αναζητήστε κλινικές μελέτες, στις οποίες οι συμμετέχοντες δοκιμάζουν το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα και τα αποτελέσματα εξετάζονται από ειδικούς.
Ακριβότερο δεν σημαίνει πάντα καλύτερο: Πολλές εταιρείες αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων τους, γιατί θέλουν να πουλήσουν την εμπειρία της πολυτέλειας που βιώνετε όταν χρησιμοποιείτε το ίδιο προϊόν με διάσημες κυρίες, κι όχι επειδή οι φόρμουλες των προϊόντων τους αξίζουν πραγματικά την τιμή τους…
Σχετικά θέματα
-
Νέες ανατιμήσεις το δίμηνο Μαΐου – Ιουνίου: Έρχονται αυξήσεις 6% σε 200 προϊόντα
-
Νέο κύμα ακρίβειας έως το τέλος Φεβρουαρίου – Έρχονται ανατιμήσεις σε 400 προϊόντα
-
«Καλάθι του Νοικοκυριού»: Για 10η βδομάδα στο 85% των προϊόντων οι τιμές παρέμειναν σταθερές
-
«Καλάθι του νοικοκυριού»: Σταθεροποιούνται τα είδη και οι τιμές
-
Καλάθι του νοικοκυριού: Δείτε τα νέα προϊόντα από Τετάρτη 30 Νοεμβρίου
-
Καλάθι του νοικοκυριού: Νέες κατηγορίες προϊόντων για διαβητικούς από 30 Νοεμβρίου