Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αναζητείται η «χρυσή τομή»-«Σκοντάφτει» στην έλλειψη πιστώσεων η υπογειοποίηση του τρένου από Ρίο έως Κανελλοπούλου

Published

on

Στην έλλειψη χρηματοδότησης «σκοντάφτει» η υπογειοποίηση του τρένου από Ρίο έως Κανελλοπούλου, όπως προέκυψε κατά την συνάντηση που είχε χθες ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης με τον Υπουργό Υποδομών, Κώστα Καραμανλή.

Η συνάντηση έγινε σε συνέχεια προηγούμενης, μετά από αίτημα του Δήμου Πατρέων, για την εξέταση της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου.

Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού, Χρήστος Κορδάς, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Βίνης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης διατυπώθηκαν διαφορετικές θέσεις και προσεγγίσεις από τον Δήμο και την ΕΡΓΟΣΕ, σε θέματα τεχνικά και οικονομικά.

Ο κ. Υπουργός εξέφρασε την επιθυμία του να γίνει η υπογειοποίηση από το Ρίο, πλην όμως μέχρι σήμερα υπάρχουν, όπως είπε, μεγάλες δυσκολίες στην ανεύρεση της χρηματοδότησης του έργου.

Ο Δήμαρχος μετέφερε ως μοναδική αποδεκτή λύση από την πόλη την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και στο τμήμα από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου, και πρότεινε να αναλάβει ο Δήμος μέρος παράπλευρων έργων, όπως την ανάπλαση και κατασκευή του γραμμικού πάρκου, προκειμένου να μειωθεί το κόστος χρηματοδότησης. Προγραμματίστηκε εκ νέου συνάντηση με την ΕΡΓΟΣΕ».

ΓΡ. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Στον απόηχο της συνάντησης, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Γρηγόρης Αλεξόπουλος σχολίασε πως «οι χειρισμοί της δημοτικής Αρχής απέτυχαν», γι’ αυτό και ζητά άμεση σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου. Όπως αναφέρει «την 1η Μαρτίου 2021 με ανακοίνωσή μου έκρουα τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Δημοτική Αρχή της Πάτρας διαχειριζόταν το θέμα της διέλευσης του τρένου από την πόλη και ειδικότερα το αίτημα για υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο έως την Κανελλοπούλου όπως και στο τμήμα προς το νέο λιμάνι και τις νότιες συνοικίες. Ο κ. Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή της Πάτρας όχι απλώς δεν ενημέρωσαν το Δημοτικό Συμβούλιο -ως όφειλαν- για τις ενέργειές τους και την πορεία των διαβουλεύσεων, αλλά διαχειρίστηκαν την υπόθεση κεκλεισμένων των θυρών. Δυστυχώς οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν.

Ο Δήμαρχος της Πάτρας επιστρέφει με άδεια χέρια από τη συνάντησή του με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών μη έχοντας επιτύχει την αποδοχή της υπογειοποίησηςτου τμήματος της γραμμής από το Ρίο έως Κανελλοπούλου, αλλά και στο τμήμα προς το νέο λιμάνι και τις νότιες συνοικίες οι οποίες δεν αναφέρονται και πουθενά στις συζητήσεις με τον Υπουργό.

Οι κατά μόνας χειρισμοί του κ. Πελετίδη απέτυχαν. Επιβάλλεται λοιπόν έστω και τώρα να συγκαλέσει Δημοτικό Συμβούλιο προκειμένου να συζητηθεί το θέμα και να διερευνηθούν τρόποι κοινής δράσης σε συνεργασία και με άλλους φορείς.
Το τρένο για την Πάτρα είναι έργο πνοής. Είναι έργο που θα χαρακτηρίσει την πόλη για τα επόμενα χρόνια».

Ροή ειδήσεων

Advertisement