Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022
Connect with us

Υγεία

Οι 10 υποτιμημένες στάσεις του σεξ που αξίζει να δοκιμάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Δεν είναι εύκολο για ένα ζευγάρι να βγει από τη σεξουαλική του ρουτίνα αλλά αν το κάνει μόνο ευεργετικά μπορεί να λειτουργήσει για τη σχέση σου του. Το γνωστό “σκέψου έξω από το κουτί” βρίσκει την εφαρμογή του και όταν μιλάμε για το σεξ. Το να πειραματιστείς όμως με κάτι νέο δεν συνεπάγεται να μπεις σε δρόμους που δεν θες ή φαντάζουν υπερβολικοί για την ιδοσυγκρασία σου. Υπάρχουν στάσεις που δεν είναι τόσο δημοφιλείς γιατί απλά είναι υποτιμημένες και ήρθε η ώρα να τις δικαιώσουμε. Αν θες να ανάψουν τα αίματα στην κρεβατοκάμαρά σου, κράτα σημειώσεις.

1. Doggy style

Μπορεί αυτή η στάση να μην σου επιτρέπει την οπτική επαφή αλλά σου δίνει τη μέγιστη απόλαυση. Με τον σύντροφό σου να κάνει διείσδυση από πίσω μπορείς να διεγείρειες τον εαυτό σου με τα χέρια σου ή ένα sex toy. Επίσης, έχεις τη δυνατότητα να αναπνεύσεις και να μην έχεις το πρόσωπο του άλλου στο δικό σου την ώρα που τα αίματα ανάψουν.

2. Στα όρθια

Οι ταινίες (βλέπε πορνό) μας έχουν κάνει να πιστεύουμε ότι αυτή η στάση είναι ολυμπιακό άθλημα. Ίσως, λοιπόν, σκέφτεσαι ότι χρειάζεται να κάνεις αερόβια και να είσαι προπονημένος αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι αθλητής για να ανταπεξέλθεις. Δοκίμασε να έεις ένα τοίχο για να στηριχτείς ή ένα τραπέζι.

3. Μπροστά στον καθρεύτη 

Αυτός είναι ο ιδανικός τρόπος αν θέλεις να βιντεοσκοπήσεις την ερωτική σου συνεύρεση με τον σύντροφό σου. Αν δεν είσαι όμως λάτρης τον sex tapes -έχουν κλείσει άλλωστε σπίτι- θα βρεις ιδιαίτερα διεγερτητικό το να κάνεις σεξ μπροστά από έναν καθρεύτη.

4. Στάση κουτάλι

Η άνεση είναι το ζητούμενο σε αυτή τη στάση και θα σου φέρει σίγουρα απόλαυση. Θα σου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσεις ως μέρος της πράξης τα δάχτυλά σου ή διάφορα sex toys για να ερεθίσεις τον σύντροφό σου. Το ίδιο μπορεί να κάνει κι εκείνος για σένα. Ενισχύεται την οικειότητά σας μαθαίνοντας ταυτόχρονα το σώμα σας.

5. Στον καναπέ

Αξιοποιώντας αυτό το έπιπλο του σπιτιού θα σε κάνει να βρεις νέες ισορροπίες κατά την διάρκεια του σεξ. Μπορείς να σκύψεις στο μπράτσο του όσο ο σύντροφός σου κάνει διείσδυση ή να στηρίξεις το βάρος σου στον καναπέ για μεγαλύτερη απόλαυση.

6. Στοματικό στην καρέκλα

Αυτό θα δώσει στην σεξουαλική σας ζωή άλλη διάσταση. Αν κάθεσαι στην καρέκλα την ώρα που ο σύντροφός σου προσπαθεί να σε ικανοποιήσει του δίνεις τη δυνατότητα να το κάνει με μεγαλύτερη άνεση αφού θα φτάσει πιο εύκολα τα σωστά σημεία χωρίς να χρειάζεται να σκύψει. Ισχύει και το αντίστροφο. Για τους πιο προχωρημένους, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε ένα παιχνίδι εξουσίας που θα βάλει φωτιά στην ερωτική σας συνεύρεση.

7. “Πειραγμένο” ιεραποστολικό

Μην σκέφτεις ότι είναι πολύ απλό ή βαρετό, θεώρεισαι ότι είναι η βάση για πιο διασκεδαστική συνέχεια. Χρησιμοποίησε ένα μαξιλάρι χαμηλά στη μέση σου για να αναυψώσεις τους γοφούς σου. Μποείς επίσης να σηκώσεις τα πόδια σου ψηλά και να τα ξεκουράσεις στους ώμους του συντρόφου σου. Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις αυτή τη στάση σε ένα άλλο δωμάτιο του σπιτιού.

8. Ο άλλος από πάνω

Το να είσαι από πάνω παίζει μεγάλο ρόλο. Αν έχεις συνηθίσει να παίρνεις συγκεκριμένη θέση ίσως ήρθε η ώρα να κάνεις μια αλλαγή για να ταράξεις τα νερά κατά τη διάρκεια του σεξ. Άλλαξε θέση δίνοντας στον σύντροφό σου μία ευχάριστη έκπληξη προκαλώντας του την περιέργεια για το τι άλλο θα ακολουθήσει.

9. Χωρίς διείσδυση 

Αν υπάρχει συναίνεση τίποτα δεν είναι λάθος. Αν αναζητάς την απόλυτη οικειότητα με τον σύντροφό σου δοκίμασε να κάνεις σεξ χωρίς απευθείας διείσδυση. Θα μπορούσες να βάλεις στο παιχνίδι μεγαλύτερη διάρκεια προκαταρτικών ή στοματικό έρωτα ή να πειραματιστείτε αξιοποιώντας τα δάχτυλά σας ή διάφορα sex toys. Αυτός ο αργός ερεθισμός μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα έναν πιο έντονο οργασμό.

10. Ταυτόχρονος αυνανισμός

Είναι μια στιγμή που μπορείς να την μοιραστείς με τον σύντροφό σου και αντίστοιχα κι εκείνος. Δοκιμάστε να το κάνετε ταυτόχρονα με τον έναν δίπλα στον άλλο ή με διαδοχική σειρά. Αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις περισσότερα για το τι του αρέσει αλλά και να αγγίξετε την ταυτόχρονη ολοκλήρωση.

Υγεία

Πανεπιστήμιο του Χιούστον: H μέθοδος για να καίμε λίπος ενώ καθόμαστε στο γραφείο μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει σχεδόν δέκα ώρες την ημέρα καθιστός, ενώ με την πανδημία να πυροδοτεί την ανάγκη για τηλεργασία στο σπίτι, ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι μονόδρομος.

Ωστόσο, ο συγκεκριμένος τρόπος ζωής, είναι επιβλαβής για την καρδιά, ενώ έχει κατηγορηθεί και για παθήσεις όπως ο διαβήτης, οι δυσλειτουργίες στο μεταβολισμό, καθώς και για σοβαρά προβλήματα στην πλάτη. Μοναδική λύση αποτελεί η άσκηση.

Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ζήτηση για όρθια γραφεία, έχει αυξηθεί σημαντικά. Φαίνεται, όμως, ότι υπάρχει ένας τρόπος να ενεργοποιήσετε τις μεταβολικές δραστηριότητες του οργανισμού, ενώ κάθεστε.

Διαβάστε επίσης: Η στατική άσκηση που σμιλεύει το σώμα σε 28 ημέρες
Η μέθοδος Soleus Pushup
Ειδικοί στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον, ερευνούν μια τεχνική που ονομάζεται Soleus Pushup (SPU), η οποία περιλαμβάνει την ενεργοποίηση του πέλματος στην περιοχή της γάμπας για την ενίσχυση του μεταβολισμού με ελάχιστη σωματική προσπάθεια.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εδώ είναι ότι ο μυς του πέλματος μπορεί να διατηρήσει τη δραστηριότητα του μεταβολισμού σε λειτουργία για ώρες χωρίς να κουράζεται, ακόμη και όταν το άτομο κάθεται σε μια καρέκλα. Η βασική κατευθυντήρια αρχή είναι ότι σε μυϊκές ίνες ηρεμίας όπως το πέλμα, η κατανάλωση ενέργειας είναι ελάχιστη.

Η ώθηση του πέλματος περιλαμβάνει την ανύψωση της φτέρνας στο μέγιστο ύψος της, ενώ το μπροστινό πόδι διατηρείται κολλημένο στο έδαφος και καταλήγει σε αργό κατέβασμα της φτέρνας. Κατά τη διεξαγωγή των δοκιμών, η ομάδα ανακάλυψε ότι η περιοχή του πέλματος αναδείχθηκε στο πιο ενεργό σημείο στο σώμα για τη διάσπαση υδατανθράκων, όπως η γλυκόζη.

Μελέτη που διεξήχθη σε εθελοντές με ποικίλα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, από ανθρώπους που διάγουν καθιστική ζωή, μέχρι αθλητικούς τύπους, διαπίστωσε ότι κανένα γνωστό φάρμακο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο μέγεθος του οξειδωτικού μεταβολισμού σε ολόκληρο το σώμα, όπως μπορεί να επιτευχθεί με τη μέθοδο Soleus Pushup.

Ευρήματα, τα οποία έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό iScience, υποστηρίζουν ότι η τεχνική PSU είναι πιο αποτελεσματική στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα, ακόμα και από προπονήσεις όπως το τρέξιμο σε διάδρομο ή από ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Ένα όφελος για όσους εργάζονται μπροστά από έναν υπολογιστή
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών SPU, διαπιστώθηκε ότι η μέθοδος οδήγησε σε 52% υψηλότερη απώλεια σακχάρου στο αίμα, ενώ η απαίτηση σε ινσουλίνη περιορίστηκε κατά 60%.

Επιπλέον, διπλασιάστηκε ο ρυθμός μεταβολισμού του λίπους στο σώμα, μειώνοντας το συνολικό επίπεδο λίπους στο αίμα. Τονίζοντας τις μεγάλες δυνατότητες της αξιοσημείωτης έρευνάς του, ο καθηγητής Μαρκ Χάμιλτον από το Health and Human Performance στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον σημειώνει ότι «παρά το γεγονός ότι το πέλμα καταλαμβάνει μόνο το 1% του σωματικού βάρους, είναι ικανό να αυξήσει τον μεταβολικό του ρυθμό κατά τη διάρκεια των SPU συσπάσεων, οι οποίες διπλασιάζουν έως και τριπλασιάζουν την οξείδωση των υδατανθράκων σε ολόκληρο το σώμα».

in.gr

Περισσότερα

Υγεία

Αλτσχάιμερ: Πειραματικό φάρμακο δίνει ελπίδες για την επιβράδυνση της νόσου

Δημοσιεύθηκε

στις

Το ενθαρρυντικό αυτό αποτέλεσμα του πειραματικού φαρμάκου, που αναπτύσσεται από τις εταιρείες Eisai (Ιαπωνία) και Biogen (ΗΠΑ), προέκυψε από μια κλινική δοκιμή τελικού σταδίου σε 1.800 ασθενείς που βρίσκονταν στο αρχικό στάδιο της νόσου Αλτσχάιμερ.

Το lecanemab, ενός αντισώματος που χορηγείται ενδοφλέβια, μπορεί να οδηγήσει στην έγκριση κυκλοφορίας του, δίνοντας έτσι νέες ελπίδες στους ασθενείς με τη συγκεκριμένη ανίατη μέχρι στιγμής νευροεκφυλιστική πάθηση και στις οικογένειες τους, που έχουν δει κατ’ επανάληψη διάφορα φάρμακα να εμφανίζουν αρχικά πολλές υποσχέσεις κατά τις αρχικές δοκιμές τους, οι οποίες όμως μετά διαψεύδονται στην πράξη. Η σχετική απόφαση από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) των ΗΠΑ αναμένεται τον ερχόμενο Ιανουάριο, ενώ θα ακολουθήσουν ανάλογες αιτήσεις στις αντίστοιχες αρχές της Ιαπωνίας και της Ευρώπης, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και τους New York Times.

Η κλινική δοκιμή φαίνεται να επιβεβαιώνει τη θεωρία ότι η απομάκρυνση των ‘πλακών’ της πρωτεΐνης βήτα αμυλοειδούς από τον εγκέφαλο των ασθενών σε αρχικό στάδιο Αλτσχάιμερ (κάτι που επιτυγχάνει το νέο φάρμακο στοχεύοντας την εν λόγω πρωτεΐνη προτού αυτή δημιουργήσει τοξικές συσσωματώσεις), μπορεί να καθυστερήσει την εξέλιξη της νόσου. Από την άλλη, το φάρμακο εμφανίζει αυξημένη πιθανότητα παρενεργειών, όπως πρήξιμο του εγκεφάλου και μικρο-αιμορραγίες, που όμως θεωρούνται ανεκτές.

Παγκοσμίως ο αριθμός των ασθενών με Αλτσχάιμερ αναμένεται να φθάσει τα 139 εκατομμύρια έως το 2050. Και άλλες εταιρείες βρίσκονται στο τελικό στάδιο ανάπτυξης και δοκιμής αντισωμάτων κατά των πλακών της νόσου, όπως τα gantenerumab της Roche και donanemab της Eli Lilly.

 

Περισσότερα

Υγεία

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Ποια φάρμακα επιδεινώνουν το πρόβλημα

Δημοσιεύθηκε

στις

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι μια χρόνια πάθηση κατά την οποία τα οξέα του στομάχου περνούν τον οισοφαγικό σφιγκτήρα και παλινδρομούν προς τον οισοφάγο. Αυτή η αντίστροφη πορεία του οξέος προκαλεί ερεθισμό και φλεγμονή του βλεννογόνου του οισοφάγου και μια διαρκή ενόχληση.

Η ενοχλητική και επώδυνη πάθηση του πεπτικού συστήματος εκτιμάται ότι επηρεάζει μεγάλο ποσοστό ενηλίκων – υπολογίζεται ότι πάσχει το 30% των ενηλίκων στις ΗΠΑ σύμφωνα με παλιότερη μελέτη, δημοσιευμένη στο Gastroenterology.

Εκτός από άλλους οργανικούς παράγοντες, αρκετές είναι και οι τροφές που μπορούν να πυροδοτήσουν αυτό το φαινόμενο, όπως η υψηλή πρόσληψη λίπους και τα πικάντικα φαγητά. Αντίστοιχα όμως και διαφορετικές φαρμακευτικές αγωγές έχει φανεί εντείνουν το πρόβλημα.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί της Mayo Clinic, στα φάρμακα που μπορούν να ερεθίσουν τον οισοφάγο και να προκαλέσουν αίσθημα καύσου συμπεριλαμβάνονται:

  • τα αντιβιοτικά όπως η τετρακυκλίνη και η κλινδαμυκίνη
  • τα διφωσφονικά που λαμβάνονται από το στόμα, όπως η αλενδρονάτη, η ιμπανδρονάτη και η ριζεδρονάτη
  • τα συμπληρώματα σιδήρου
  • η κινιδίνη (αντιαρρυθμικό φάρμακο)
  • τα αναλγητικά, όπως η ιβουπροφαίνη και η ασπιρίνη
  • τα συμπληρώματα καλίου

Από την άλλη, τα φάρμακα και τα συμπληρώματα διατροφής που μπορεί να αυξήσουν την παλινδρόμηση οξέων και να επιδεινώσουν τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι:

  • τα αντιχολινεργικά, όπως η οξυβουτυνίνη, που συνταγογραφούνται για την υπερδραστήρια ουροδόχο κύστη και το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου
  • τα τρικυκλικά αντικαταθλιπτικά (αμιτριπτυλίνη, δοξεπίνη)
  • οι αναστολείς διαύλων ασβεστίου, στατίνες, αναστολείς του μετατρεπτικού ενζύμου της αγγειοτενσίνης (ΜΕΑ) και νιτρικά που χρησιμοποιούνται για την υψηλή αρτηριακή πίεση και τις καρδιακές παθήσεις
  • η προγεστερόνη
  • τα αγχολυτικά, συμπεριλαμβανομένων των βενζοδιαζεπινών, όπως η διαζεπάμη και η τεμαζεπάμη
  • η θεοφυλλίνη (βρογχοδιασταλτικό)

Σε κάθε περίπτωση, συμβουλευτείτε έναν ειδικό σχετικά με την περίπτωση τυχόν αγωγή που λαμβάνεται να επιδεινώνει τα συμπτώματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα